《Chapter 10》

235 45 19
                                    

Εγινε ενα μικρο λαθακι, ανεβασα το κεφαλαιο ενω εγραφα και για αυτο το κατεβασα ξανα. Συγνωμη που αργησαααα ¤_¤

L O R E N A

Περπατουσαμε πλαι πλαι στον κεντρικο διαδρομο χωρις κανενας μας να τολμησει να πει το παραμικρο για το συμβαν που ζησαμε τα ξημερωματα.

Ειχα μαθημα τωρα μαζι του, οποτε η συνύπαρξη μας στον ιδιο χωρο ειναι αναπόφευκτη.

Μολις φτασαμε στην αιθουσα προπονησης, ανοιξε με μεγαλη ευκολια την βαρια ξύλινη πορτα και εκανε στην ακρη επιτρεποντας μου να περασω εγω πρωτη.
Μην περιμένοντας εγω, να κανει κατι τετοιο σηκωσα δειλα το κεφαλι μου ενώνοντας ετσι τα βλέμματα μας και αμεσως μετα μπηκα μεσα στην αιθουσα κοιτωντας τους 'συμμαθητές' μου οι οποιοι ηταν περισσοτεροι απο την πρωτη μερα.

Σημερα ως καθηγητες θα ειχαμε δυο επιπλεον ατομα, περα απο τον Gabriel, οποτε αμεσως σκέφτηκα πως θα ειναι εξαντλητική αυτη η μερα.

"Καλησπερα σε ολους." Φωναξε δυνατα ετσι ωστε να ακουστει η φωνη του σε ολη την αιθουσα μολις ηρθε να σταθει απαναντι μας εχοντας τα χερια του πιασμενα πισω απο την πλατυ του.

"Σημερα θα ασχοληθούμε οπως προειπα, με την αυτοαμυνα και την αποκρουση χτυπηματων με γυμνα χερια.
Αμα μας μεινει χρονος, ο Tristan θα ασχοληθεί με τους εκλεκτους που διαλεξαν το κονταρι, εγω με αυτους που διαλεξαν το ξιφος, και η Nadine με αυτους που διαλεξαν το τοξο. Αλλα πρωτα αυτοαμυνα. Μπειτε ολοι σε μια οριζοντια γραμμη.
Θα σας χωρίσουμε σε δυαδες εκτος απο 3 ατομα που θα περισεψουν οι οποιοι θα ειναι ζευγαρι μαζι με εμας."
Δηλωσε σοβαρα αρχιζοντας να χωριζει τα ατομα.

"Ελπιζω να μην με βαλει με την Nadine. Ειναι πολυ σπαστικια και παρα πολυ σκληρη. Δεν καταλαβαινει πως θα πρεπει να χτυπαει πιο μαλακα."

Ακουσα μια κοπελα να λεει διπλα μου καθως κοιτουσε αγχωμένη τριγυρω, ανυπομονωντας να ακουσει με ποιον θα ειναι ζευγαρι.

Ηταν μια κοπελα κοντου αναστήματος, με μεγαλα πρασινα ματια και κοντα μεχρι τον ωμο ροζ μαλλια.

Τι ασυνήθιστο...

"Ω συγνωμη, τι χαζο εκ μέρους μου. Ειμαι η Yvette. Και ειμαι κατοικος του 10ου βασιλειου και ειμαι μαθητευομενη μάγισσα. Εσυ απο ποιο βασιλειο εισαι, δεν σε εχω ξανα δει."

Hidden World: Unique creaturesحيث تعيش القصص. اكتشف الآن