Az első talàlkozàsotokat követöen

918 38 0
                                    

Scott: Mióta felsegitett a suliban , azóta te és Scott nagyon jó barátok vagytok, mindennap talàlkoztok. Ám jó barátok vagytok viszont a barátaitok állandóan avval viccelnek , hogy milyen szép pár vagytok. Amit mind a ketten tudtok , de egyikőtök nekem sincs bátorsága bevallani a másiknak , hogy többet érez .

Stiles: A ti kapcsolatotok Igen érdekes, mióta nagy nehezen kikönyörögte a számod az óta mindig küld neked jóreggelt és jó éjt - üziket.
A suliban is mindig próbál veled beszélgetni de te rövidre záró a mondanivalójàt. Ami őt néha zavarja.
Próbálja megszeretetni magát veled , de ez látszólag nem megy, de legbelül amit ő nemtud rólad,  hogy te igazából kedveled és azt azért nem mered neki kimutatni, mert attól félsz , hogy ő csak azért beszél néha úgy veled ,,mint ha szeretne" ,mert játsza a menőt. De ő már tervezgetni , hogy, hogy fogja bevallani neked az érzéseit , amiről neked sejtèsed sincs.

Isac: Állandóan rá gondolsz az üzletből. Mióta megadtad neki a számod azóta nem is jelentkezett , ami téged eléggé zavar. A jegyeid is leromlottak mert állandóan rá gondolsz. Egy nap meglàtod öt a suliban ,''mint új diákot ". Félve megszólít az óra alatt és megkèrdi, hogy el- e jössz vele egy randira, és közben bedobja az a sexi mosolyàt.
Te nemet mondasz , amire ő Igen csak meglepődik. Az idő elteltével állandóan szerelmes levelekkel lát el meg nem jössz vele él egy randira .

Derek :Amióta haza hozott állandóan rá gondolsz , arra ahogy a kezébe vitt. Sokszor látod az utcákon , de ő erre csak egy halvány mosolyt ejt. Te már a tűkön ülsz , azt várod hogy megszólítson, de mivel ezt nem teszi ezért te teszed meg az első lépést.

Liam: Ti a lány fiú barátság példaképjei vagytok. Cukik és aranyosak , mindenki azt hiszi rólatok hogy jártok , de ez sajnos még nem igaz . Liam már az első pillanatban amikor meglàtott beléd habarodott , de ezt nem tudja neked , hogy el mondani , mert amikor azzal viccelt hogy jártok neked elhúzódott a szád , szóval még vár a tökéletes alkalomra.

Theo :  Amióta nálad aludt azóta tartsátok a kapcsolatot. Állandóan egymás érzelmeit osztjàtok egymással. Nem gondolatok meg arra , hogy járatok , mert nektek jó ahogy van. Kicsit néha elég ijesztő vagytok, de azért még cukik. Rajottel hogy kiméra és hogy a retenet doktoraival dolgozik és vársz a tökéletes pillanatra , hogy ezt neki elmond és megbeszèljètek.

Tenn wolf preferencesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin