Prolog- Stařík

44 7 0
                                    


Procházel se po pláži. Sám. Jen tak... Byl nižší postavy. Na sobě měl přehozený podivný plášť s kápí. Hábit? Možná. Nebyl z pytloviny jako většina podobných, v nichž se po ulicích toulávali žebráci. Byl z hedvábí, jedné z nejcennějších látek světa. Do obličeje muži vidět nebylo, ale kde kdo by jeho věk odhadl. Ta houpavá chůze a plnovous splývající přes hruď- to jediné, co šlo z přítomného opravdu vidět- jej prozrazovaly. Tou dobou se kolem potloukalo několik teenegerů, o nichž neměl ani ponětí. Vlastně ztratil pojem o svém okolí. Usilovně něco hledal a přemýšlel. Ze zamyšlení jej vytrhl až dívčí výkřik z již zmíněné party, šířící se závratnou rychlostí volným prostranstvím. Muž byl také velice mrštný. Jakmile zaznamenal cizí přítomnost, netrvalo dlouho než se tempem, jež byste do něj v životě neřekli, skryl za nejbližší strom, jenž byl ovšem dosti daleko. Jeho schopnosti už také nebyly to, co bývaly, takže skupince neunikl rychlý pohyb doprovázený tichým zašustěním pláště a zaskřípáním částeček písku. Krom toho však zmerčili ještě něco. Něco co je zaujalo mnohem více, což bylo jak mužíkovo štěstí, tak smůla. Příliv odplavil vrstvu nánosu a odkryl to, co se muž snažil najít. To, co před časem upustil a na čem závisel jeho úspěch i samotný život. To, bez čeho se nemůže vrátit do své říše. Přenosný přístroj k vyvolávání portálu obsahující nejnebezpečnější těleso vesmíru- Tesseract.

PortálKde žijí příběhy. Začni objevovat