____________________________________Jiyeon berjalan dikawasan itu dengan wajah kosong.Langsung tiada emosi ditunjukkan diwajahnya.
Otaknya kosong,sekosong hatinya.Tiada langsung emosi ditunjukkan didalam matanya.
Masih terngia-ngia didalam kepala tentang tangisan Hyomin.Keadaan disekitarnya agak sunyi langsung tidak mengugatkan ketakutannya.
Tiba-tiba matanya menangkat 4 kelibat yang pasti bukan kelibat manusia.Jelas dimatanya,seorang namja dibelasah oleh dua orang namja dan dua orang yeoja.
"Werewolf macam kau layak mati!!Jangan ingat kau sepupu kepada raja werewolf kami takut!!"cemuh yeoja itu sambil menyepak perut namja itu.
Darah tersembur keluar daripada mulut namja itu sebaik menerima tendangan pada perutnya yang kuat.Parut bertanda 'P' dilengan lelaki yang menyepak perut lelaki itu jelas kelihatan.
'Keluarga Park.'bisik hati kecil Jiyeon bersama senyuman sinis.
"Uhuks kau tak akan pernah uhuks dapat kalahkan uhuks Clan EXO."kata lelaki yang sedang berlumuran darah itu.
"Kau senyaplah budak!!"jerkah salah seorang daripada yeoja itu.
Dengan pantas,Jiyeon mengikat rambutnya menjadi tocang.Dengan penuh selamba dia berjalan menghampiri mereka berlima.
"Satu lawan empat.Adakah ianya dikira adil?"soal Jiyeon bersama senyuman yang menakutkan.
"Kau siapa?Jangan masuk campur dalam urusan kami!!"jerkah salah seorang yeoja itu.
"Siapa aku?Rasanya kau tak perlu tahu kut buat masa ni.Yang pasti,lepaskan budak tu."kata Jiyeon sambil matanya melirik kearah namja yang terbaring diatas lantai itu.
"Lepaskan budak ni?Hahahaha dalam mimpi kau lah!!"balas namja itu bersama sisa-sisa ketawa.
"Aku malas cakap banyak jadi aku bagi kau dua pilihan.Lepaskan dia atau lawan dengan aku."
"So macam mana Park Jin Seong,Park Hyung Sik,Park Choa and Park Jung Hwa?"soal Jiyeon bersama senyuman penuh makna.
"Macam mana kau tahu nama kita orang?"soal JinSeong bersama wajah terkejut.
"Aku kenal semua keluarga Park."kata Jiyeon bersama senyuman sinis.
"Kami tak kenal kau jadi sila berambus."kata JungHwa dengan kasar.
Jiyeon tersenyum sinis.Tangannya bergerak mengeluarkan sebilah pisau rambo.
Dengan laju,pisau tersebut dibaling tepat kearah jantung HyungSik.Mereka berempat terkejut melihat tindakan Jiyeon itu.
Bersama poker facenya,Jiyeon mengeluarkan dua pucuk pistol.Pistol tersebut diarahkan kearah Choa dan JungHwa.
"Dan untuk pengetahuan kau,aku ialah Vampire Hunter."kata Jiyeon,serentak dengan itu tembakan dilepaskan tepat dikepala Choa dan JungHwa.
"Kau Vampire Hunter?"soal JinSeong bersama wajah tidak percaya.
Matanya bergetar sebaik melihat sepupu-sepupunya itu sudah mati.Dengan keadaan cemas dia cuba melarikan diri.
Bam
Satu tembakan terkena tepat pada jantung JinSeong.Darah mereka berempat mengalir disekeliling.
Pistol yang berada ditangan,disimpan kedalam kocek belakang seluar.Dengan perlahan Jiyeon berjalan menghampiri namja yang sedang terbaring lemah dilantai itu.
Dengan kasar Jiyeon menarik lengan namja itu supaya berdiri lalu meletakkan lengan namja itu diatas bahunya.Dia berjalan dengan berhati-hati sambil menyepak tubuh badan yang menghalang jalannya itu.
YOU ARE READING
Vampire Hunter|Jung Kook|
FanfictionSeorang gadis merangkap seorang Vampire Hunter.Seorang yang periang disamping sahabat dan keluarganya. Seorang namja merangkap Vampire.Tidak mempunyai belas kasihan dan tidak berperikamanusiaan. Apakah yang akan berlaku sekira seorang Vampire Hunter...