Kızımızın adı= Ae Sook
Erkeğimiz=Kim Taehyung
Doktor=Hyun Ok
Kızın En yakın arkadaşı=Cho Hee
Ae Sook'a aşık olan erkeğimiz=JiminAdım Ae Sook ve kanserim. Neredeyse hergün Hyun Ok doktorun yanına gidiyordum. Kanser olduğumu öğrendiğim an yıkılmıştım. Ölebilirdim çünkü durumun kötüydü. Ama ne zaman Hyun Ok doktorla tanıştım onunla beraber hayata tutundum. Tedavi süreci okulu bıraktım ve artık durumumun iyi olmasından okula tekrar başlayacaktım. 2 gün sonra okul başlayacaktı ve Hyun Ok'la beraber alışverişe çıkcaktık. Talefonum çaldığında aşağıya inmem gerektiğini anladım ve hemen çantamı alıp evden çıktım. Evde yanlız kalıyordum ama Hyun Ok'un evi benim evime yakın olduğundan ya sık sık arıyor yada yanıma geliyordu. Hyun Ok beni arabasıyla kapıda bekliyordu. Hemen arabaya bindim ve yola çıktık. "Ae Sook son verdiğin tahliller çok iyi çıktı iyiye gidiyorsun ama yinede tedbirli olman lazım okulda dikkat ediceksin tamam mı?" Dedi ve tamam anlamında başımı salladım. Avm'ye varmıştık. İlk önce kıyafet alışverişi sonrada defter, kalem vb. Şeylerin alışverişini yaptık. İkimizde baya yorulmuştuk ve evin yolunu tuttuk.
OKUL SABAHI
Okulun ilk günü olduğu için büyük bir heyecanla kalktım. 2 gün önce Hyun Ok'la beraber aldığımız benimde çok beğendiğim sweatimi giydim, altınada üzerinde pachler (doğrumu yazdım emin değilim😅) olan siyahımsı pantolonumu giydim ve son kez aynaya bakıp çantamıda alıp evden çıktım. Okula giderken Hyun Ok aradı "Günaydın Ae Sook."
"Günaydın doktor Hyun Ok"
"Bugün nasılsın? Heyecanlısın dimi?"
"Oo hemde nasıl şimdi okula gidiyorum. Hee bu arada merak etme dikkat ederim"
"Haha neden aradığımı anladın demek. Tamam o zaman sen oyalanma ki okula ilk gününden geç kalma. Görüşürüz"
"Görüşürüz" deyip telefonu kapadım ve okula hızlı adımlarla vardım. Çok uzak değildi bu yüzden yürüyerek gidiyordum. Okuldan içeri girdiğimde herkes bana bakmaya başladı. Bende rahatsuz olduğum için hızlıca müdürün odasının yolunu tuttum. Kapıyı çalıp içeri girdim ve "Merhaba ben yeni öğrenciyim. Adım Ae Sook. Sınıfımı sormak için gelmiştim."
Dedim. "Aa demek Ae Sook sensin. Hyun Ok senden bahsetmişti. Sınıfın 2. Katta 12/C" dedi müdür ve bnde teşekkür edip çıktım. Sınıfa girdiğimde tüm gözler üstümdeydi. Bu çok rahatsız ediciydi. Orta sıralarda baş yer bulup oturdum. Birkaç dk sonra yanıma bir kız oturdu ve bana "Merhaba sen şu yeni gelen Ae Sook olmalısın. Ben Cho Hee. Herkes seni konuşuyo biliyor musun. Şimdiden taliplerin var" deyip güldü. Tabi ben şaşkınlığımı koruyamadım. Kalbim bir anda hızlı atmaya başladı. "Evet ben Ae Sook ama neden herkes beni konuşuyor ki? Nasıl talipler? Kimki bana talip olan?" Dedim hala şok halindeyken. Cho Hee birden kapıyı işaret etti. "Bak orda" demesiyke kafamı kapıya çevirdim ve içeri bir çocuk girdi. Yakışıklıydı ama bana pek uygun durmuyordu.Bu bölümde sona erdi. En kısa zamanda yeni bölüm atacağım😄