Onu içeri aldığım gibi banyoya gidip havlu aldım ve ilk olarak üstünü değiştirmesini bu yüzden de ona hazırladığım odaya geçmesini söyledim. Valizini aldı ve teşekkür edip odasına geçti. "Kurulanıp odaya gelebilirsin. Acıkmışsındır. Ben bize birşeyler hazırlıyım." Dedim ve mutfağa geçtim. 10 dakika içerisinde çocuk mutfağa gelmiş ve masadaki yerini almıştı. Bende yaptığım yemekleri masaya koydum ve yemeğe başladık. Çocuğun acıktığı yeme şeklinden belliydi. Daha adını bilmiyordum ve tam soracağım anda yemekte değilde odaya geçtiğimizde sormanın daha iyi olacağını düşündüm. Yemeğimizi yemiştik ve çocuk teşekkür edip masadan kalktı. Bende hızlıca masayı toplayıp çocuğun yanına geçtim. Beni beklermiş gibi bi hali vardı. "Merhaba ben Kim Taehyung sende Hyun Ok doktorun hastası Ae Sook'sun değil mi?" Deyip güldü. Gülüşü çok cana yakın gelmişti. "Evet ben Ae Sook. Çok üşümüyorsun değil mi istersen üzerine bir battaniye getireyim." Dedim. "Zahmet etmene gerek yok. Müsade edersen odama geçmek istiyorum. Bugün...malum biraz yoruldum." Dedi. Bende ona rahat olmasını söyledim ve birbirimize iyi geceler dedikten sonra ikimizde odamıza çekildik.
ERTESİ SABAH
Sabah telefonumun alarmıyla yatağımdan doğruldum. Hızlıca ayağı kalktım ki tabiki başım döndü ve gözlerim karardı. Elimi yüzümü yıkamak için tuvalete yöneldim. Ama kapıyı açmam kapamamla bir oldu. Taehyung'un duşta olduğunu anladım. Şaşkınlıkla odama geri döndüm ve kapımı kapatıp şaşkınlıkla dolabıma yöneldim. Giymem gereken giysilerimi dolaptan çıkardım ve hızlıca üstümü değiştirdim. Taehyung'un duşatan çıktığını umarak odamdan çıktım. Arkam dönük bir şekilde odamdan çıktım kapımı kapattık. Bir anda kafam sert birşeye çarptı. "O-ommo!! Korkuttun beni" dedim utangaçça ona bakarken. "Korkuttuğum için özür dilerim. Şey ben duştayken...hmm sen gircektin heralde. Ben çıktım onu haber veriyim dedim" dedi kafasını kaşıyarak. Bende teşekkür edip yanından ayrıldım Taehyung'un. Banyoya ilerlerken içimden derin bir ohh çektim. Banyoda işimi halledince hemen mutfağa indim. Kahvaltılık bişeyler çıkardım. Ben masayı hazırlarken Taehyung'ta ilk defa benimle okula geleceği için çantasını benim ona verdiğim programa göre hazırlıyordu.
Kahvaltımızı çok hızlı yapmıştık çünkü biraz daha oyalanırsak geç kalacaktık. Çantalarımızı sırtımıza takıp hızlıca otobüs durağına ilerledik. Çok şükür ki otobüs çabuk geldi. Yine şükürler olsun ki otobüsü süren gençti yani bu hızla okula varacağımız anlamına geliyordu.
10 dakika sürmeyen otobüs yolculuğumuz süresinde Taehyung'la okulda kimlere dikkar etmesini, okul etkinliklerini vs anlattım.
Okula geldiğimizde adamdan otobüsü durdurmasını isteyip hızlıca indik. Sınıfın önüne gelmiştik. Kapıyı çaldım ve içeri girdim. Ama hocanın olmamasıyla rahat bir nefes aldım. Taehyung'la beraber sınıfa girdik ve ikili sıralardan birine oturduk.Selam sonunda bu kitaba bölüm atabildim. Duyuru bölümünde dediğim gibi telefonum bozulmuştu ve bölüm atamadım. Ama yeni telefon aldım ve tekrar sizinle, güzel okuyucularımlayım.
Son birkaç bölümdür yaptığım gibi yine şarkı önerisinde bulunucam tabiki😉👇WİNNER= ISLAND / LOVE ME LOVE ME
(Bu şarkılar bugün çıktı arkadaşlar mutlaka dinleyin. Benim favorim ISLAND)