Yakışıklıydı ama bana çok uygun durmuyordu. İçeri girdiğinde tüm kızlar ona aşık aşık bakmaya başladılar. Ama o sadece bana bakıyoru. Cho Hee yanımdan ben farketmeden kalkmıştı. O çocuk yanıma geldi ve Cho Hee'nin oturduğu yere yani yanımdaki sıraya oturdu. Bana döndü ve "Merhaba ben Jimin. Sende Ae Sook olmalısın" dedi. Konuşması tatlıydı ama dediğim gibi bana uygun biri olmadığı belliydi. Bende ona karşılık olarak "Evet ben Ae Sook. Memnun oldum Jimin" dedim ve hocanın gelmesini bekledim.
Hoca sınıfa girdi ve "Bugün sınıfımıza yeni bir arkadaşınız geldi. Ae Sook kendini bize tanıtır mısın?" Dedi ve bende kendimi tanıttım.
Ders boyunca Jimin bana bakmayı sürdürdü. Rahatsız olmuştum ve zil çalınca aniden Jimin'e döndüm. "Neden derste sürekli bana bakıyorsun?" Diye sordum. Bana karşılık "Güzele bakmak sevaptır" deyip güldüğünde şaşkınlığımı gizleyemedim. Jimin gerçekten beni seviyor muydu? Yok canım....Ayy Cho Hee'nin dediği doğru galiba. Jimşn her bana bakmaya devam ettiği için ona aldırış etmiyordum.Son derse girmiştik. Tabi Jimin her ders olduğu gibi bana bakamaya devam ediyordu. Zilin çalmasına daha 5 dk vardı ama hoca işliyeceğimiz konunun bitmesinden dolayı bizi 5 dk erken çıkartmıştı. Doktor Hyun Ok arabasıyla beni dışarda bekliyordu. Hemen yanına gittim ve arabaya bindim. Hyun Ok "Günün nasıl geçti Ae Sook" diye sorunca iyi olduğunu söyledim.
Eve gelmiştik. Zaten okul eve yakındı. Teşekkür ettim ve tam arabadan inme aşamasına geçerken Hyun Ok "Aaa Ae Sook az kalsın unutuyordum. Ben birkaç günlüğüne yurtdışına çıkacağım. Seninde yanlız kalmanı istemediğimden dolayı doktor bir arkadaşımın oğlu ben dönene kadar seninle kalacak. Hem aynı okula gideceksiniz. Onunla konuştum. Akşam gelir. Tamam mı?" Dedi. Bende "Hmm tamam Hyun Ok. Düşündüğün için teşekkür ederim" dedim ve arabadan indim. Biraz huzursuzdum ama neyse. Televizyon karşısında otururken kapı çaldı. Hyun Ok'un bahsettiği çocuğun gelmiş olabileceğini düşündüm ve kapıyı açtım. Kapıda ıslanmış, elinde valizi olan tatlı ve bir o kadarda yakışıklı (tabi yani kimin biası dkdjdkdkdk) bir çocuk vardı. Hemen "Oww baya ıslanmışsın. Hadi gel içeride kurulan" dedim ve onu içeri aldım.
Bayadır bölüm atamıyorum. Üzgünüm hiç giremedim ve bu yüzden bölümler aksadı. Özür dilerim. Jungkook'la alakalı güzel bir kitap yazmaya başladım. Onuda en kısa zamanda ayrı bir kitap olarak başlatacağım. Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın😇😇