Suga beni kırmayıp yanıma uzandı. Kendimi o kadar yorgun hissediyordum ki ne zaman uykuya daldığımdan haberim bile yoktu.
SABAH
Sabah uyandığımda başım çok ağrıyordu. Bir bardak kokteyl bu kadar baş ağrısı ve sarhoşluk yapıyor muydu yaa? Yatakta hafifçe doğruldum. Suga yanımda yatıyordu. Olamaz akşam biişey yaptık mı ki? Hemen battaniyeyi kaldırdım ve üstümdekilere baktım. Dünkü giysilerim hala üstümdeydi, korkmama gerek yoktu. Ben bunları düşünürken yanımdaki kıpırdanmadan Suga'nın uyandığını anladım, ona döndüm ve ''Günaydın Suga'' dedim. Oda bana günaydın dedikten sonra ikimizde yataktan kalktık.
Bugün okula gitmek istemiyordum. Okula gidip o iki insanın yüzünü görmek istemiyordum, ama mecburdum çünkü okula gitmessem derslerde çok geri kalıyor ve sınavlarda sınav kağıdını bomboş hocaya geri teslim ediyordum, buda beni mutsuz ediyordu tabi.
Suga ile okula varmıştık ve sınıfa doğru ilerliyorken biri kolumdan tuttu. Ben tam bağıracakken ''Şşştt bağırma benim Hoseok'' deyince kendimi tuttum veyaaşça ona döndüm. ''Sana benden uzak dur dedim Hoseok. Anlama problemin mi var?'' dedim sertçe ama beni aldıran kim. Suga'ya bakıp 'sorun yok' yüz ifademi edindikten sonra Hoseok'un beni sürükleyerek nereye götürdüğünü izledim. Sonunda okulun en kenarındaki banklara gelmiştik. Buraya çok öğrenci gelmezdi onun için beni buraya getirmiş olabilir diye düşündüm. Hemen ona döndüm ve ''Dinliyorum Hoseok'' dedim, oda hemen söze girdi. ''Bak Hye Su, Suga denen gerife dikkat et. O çok kötü biri anlıyo musun?'' dedi. tabi ben sakin kalır mıyım?? HAYIIRRR. ''Asıl sen Yun Hee denen kıza dikkat et. Acaba şimdiye kadar kaç kişinin altında inledi daha ondan habersizsin. Hoseok hem sen bana karışamazsın, git sevgiline bak şimdi kesin biriyle yiyişiyodur.'' dedim ve arkamı dönüp yavaşça ilerlerken Hoseok arkamdan bağırdı. ''Sen benim sevgililim hkkında böyle konuşamazsın anlıyo musun beni?'' deyince kendimi tutamadım. Sertçe arkamı dönüp ''O zman sende benim sevgilim hakkında böyle konuşamazsın anlıyo musun beni?''deyip koşarak ordan uzaklaştım.
Şuan dersteyiz ve o Hoseok ve sevgilisi olan Yun Hee ile kikirdeşiyo ve bu benim canımı sıkıyordu. Aklıma dahiyane bi fikir geldi o sırada. Hoseok benim canımı sıkıyorsa bende onunkini sıkarım o zman, herşey karşılıklı.