KIZIN AĞZINDAN
Sabah uyandığımda otel odasında değildim. Korkmuştum ve çığlık atma isteği gelmişti. Tam çığlık atmaya hazırlanırken odaya giren Namjoon'u görünce bu istek kendini geri çekti.
Elinde kahvaltı tepsisi ile Namjoon'u görünce gülmeden edemedim. Durdu ve bana baktı "Ne var. Dün hiç birşey yemedin. Sana güzel ve doyurucu bir kahvaltı hazırladım" dedi. Elindeki tepsiyi kucağıma koydu ve yanıma oturdu. Omletimden bir lokma aldım ve "Buraya nasıl geldim?" Diye sorup Namjoon'a baktım. Oda bana bakarken "Seni buraya ben getirdim. Burası benim kendi evim. Benden ve şuandan itibaren senden başka kimse bilmiyor. Sen bunu dert etme" dedi. Korkmuyordum çünkü Namjoon yanımdaydı.Kahvaltımı yaptıktan sonra tepsiyi alıp yataktan kalktım ve Namjoon'un yanına gittim. Koltukta oturuyordu. Bende onun yanına oturdum. Canım çok sıkılıyordu ve aklıma gelen bir fikri ona sundum. "Acaba bara mı gitsek. Canım çok sıkılıyor. Hem biraz kafa dağıtırız. Ne dersin?" Deyince bana hızlıca kafasını döndü ve "Gideriz. Bu akşam gidelim o zmn" deyince mutlu oldum. Keyifle akşamı beklemeye başladım.
Akşam olmuştu ve Namjoon hazırlanmamı söyledi. Bende dolabımdan giysi seçmeye başladım.
(Giydiklerin)
Giyindim ve Namjoon'un yanına gittim. Beni gördüğünde ilk 1 dk boyunca beni süzdü ve sonra hızlıca önüne döndü.
RAP MON'un AĞZINDAN
(Adın)'ı bekliyordum ve o sırada odadan çıkarken onu gördüm. O kadar güzel olmuştu ki gözlerimi ondan alamadım. Zorlada olsa hemen önüme döndüm ve arabaya ilerleyip (adın)'a kapıyı açtım. Oda arkamdan geldi ve arabaya bindi. Bende ondan sonra bindim ve bara sürmeye başladım. Arada gözüm (adın)'ya kayıyordu ama bakmamaya çalışıyordum. Yoksa kaza yapabilirdim.Bara varmıştık ve beraber içeri girdik. Yiyişen çiftler, twerk yapan kızlar, birbirlerinin üstüne çıkmış ergen tipler falan ortam klasikti yani. (Adın) hemen barmenin yanına gitti ve bana ve kendisine en iyisinden içki ısmarladı.
Ben çok içmemiştim ama (adın) baya fazla kaçırmıştı. Bir anda ayağa kalktı ve dans pistind çıktı. Direkle beraber dans etmeye başladı. Onu durdurmak istemedim çünkü çok güzel görünüyordu. Pistten indi ve.....
Biliyorum bölümler aksıyo ama hiç vaktim olmuyo yazmaya üzgünüm çingularım😞😞