Jin(1)

799 13 6
                                    

Okulumdan çok rahatsızdım çünkü her tenefüs yiyişen ergen çiftler fln midemi bulandırıyor. Hem eğitimide kötü. Yeni okula kayıdımı yaptırdım. Yarın başlayacaktım ve bugün defteridir kalemidir herşeyimi yeniledim. Kırtasiye alışverişi çok hoşuma gidiyor. Gördüğüm her kalemi defteri almak istiyorum. Ama abartmaya gerek yok dimi. Yeni okulumun ilk günü olduğundan ilk defa bu kadar erken kalktım. Üzerime siyah bir sweat, altıma bordo bir pantolon giyip son kez aynada kendime bakıp evden çıktım. Canım yürümek istiyordu ve kulaklıklarımı takıp müzik dinleyek (Monsta X Beautiful. Neden derseniz bu aralar takık olduğun şarkı. Zaten Monsta X ide severek dinliyorum) okulun yolunu tuttum. Biraz uzaktı ama zaten evden erken çıktığımdan yürüyerek gitmenin bir sorun olmayacağını düşündüm. Sonunda okula adımımı attım ama tüm gözler üzerimdeydi. (Biraz ego kasalım) Yaa tamam güzelim hani ama at eşeğe biner gibi bakılmaz ki (yazar ne dediğini bilmiyordu dkdjsksk Yazarla delirmeceler) sınıfımı öğrenmek için müdürün odasına gittim ve sınıfın yolunu tuttum. Tam içeri giricektim ki omzumda bir el hissettim (elimde bir omuz hissettim fln dksjks Nedense bu aralar çok anormalim. Yani zaten öyleyim ama bu aralar aşırı kaçtı) ilk önce omzumdaki ele sonra elin sahibine baktım. İçimden vay anasını analar neler doğuruyor. Ulan insafsızın oğlu bune tatlılık diye geçiriyordum. Karşımdaki yakışıklı bana elini uzattı ve "Merhaba ben Jin. Sende okula yeni gelen kız olmalısın" biraz çekingen bir şekilde elini sıktım ve "Merhaba bende (adın). Evet okula yeni geldim" dedim. Jin ile konuşurken bikaç kız gözüme çarptı bana çok kötü bakıyorlardı. O an anladım bu kızlar hayra alamet değildi. Jin arkadaşlarının çağırması üzerine bana göz kırpıp yanımdan ayrıldı. Bende sınıfa girdim. Biraz müzik dinledikten sonra hoca geldi ve "Evet arkadaşlar bugün okulumuza yeni bir öğrenci geldi. Gerçi bir çoğunuz tanışmışsınızdır ama (adın) okulumuza yeni geldi ve birinin ona okulu tanıtması gerek" deyince etrafıma baktım ve havaya kalkan bir el gördüm. Bu Jin'di. Bana okulu Jin gezdirecekti. Mutlu olmuştum çünkü Jin ile en azından bi merabalaştık ama diğerleriyle göz göze bile gelmedik. Zil çaldığında Jin yanıma geldi ve onu takip etmem gerektiğini söyledi. Bende takip ettim tabi. Sınıfları, atölyeleri ve bahçeyi gezdik. Okul büyük ve gayet güzeldi. Yavaş yavaş karnım bana sinyal veriyordu ve bende Jin'e "Şey Jin kantin nerede acaba? Ben gerçekten çok acıktımda" dedim ve Jin'i yine takip ederek kantine geldik. "Hey (adın) sen otur ben alırım. Ne istersin?" Diye sordu. Ben ilk itiraz etsemde beni sandalyelerden birine oturttu ve simit almak için uzaklaştı. O sırada 5-6 kişilik bir kız grubu yanıma yaklaştı ve "Hey sen yeni gelen sürtük. Jin'den uzak dur yoksa fena olur. Jin benim anlıyo musun benim" dediğinde çok sinirlendim ve "Durmassam ne olur?" Dedim o anlık sinirle. Kız elini havaya kaldırdı tam bana vuracakken bir el onun elini tuttu ve "Sen kim oluyosunda sevdiğim kıza el kaldırıyorsun?" Demişti. Elin sahibi Jin'di. Jin resmen beni sevdiğini söylemişti. O kız ise ağlamaklı bir sesle "Ama ben seni çok seviyorum. Seni seven bir ben dururken neden o sürtüğü..." Derken Jin sinirli bir şekilde "Bir daha karşıma çıkma ve ona bir kere daha kötü söz söyleyip sataşırsan senin açından hiç iyi şeyler olmicak. Şimdi o arkadaşlarını al, benden de sevgilimden de uzak dur. ANLADIN MI??!!!" Diye bağırmıştı. Ağağa bana sevgilim dedi, bana, ben, sevgilim dedi. Aklımdan bunları düşünürken bana döndü ve "İyi misin?" Diye sordu bende evet anlamında başımı salladım. Ne ara oldu bilmiyorum ama bana sarıldı ve bende ondan hoşlandığım için hemen karşılık verdim. Getirdiği simiti yerken "Beni sevdiğin konusunda ciddi miydin?" Diye sordum ve "Evet ciddiydim. Bu yüzden benimle çıkar mısın?" Diye sorduğunda yediğim simit boğazımda kaldı ve öksürmeye başladım. Jin ise hem sırtıma vuruyor hemde gülüyordu. Zorlada olsa yuttuğum lokmamdan sonra. "Evet" dedim. Bana kaşlarını kaldırmış bakıyordu. Bende tekrardan ona döndüm ve "Çıkma teklifini diyorum kabul ediyorum diyorum. Artık sevgiliyiz diyorum" dedim ve gülmeye başladım. Ben gülerken oda yanağıma bir buse kondurdu ve tekrar bana baktı ve o güzel sesiyle "Sevgilim" dedi bende ona aynı şeklilde sevgilim dedim. Zil çalmıştı ve sandalyeye asılı hırkamı aldım ve Jin'in bana uzattığı elini tuttum.

Evet arkadaşlar 1. Bölümler bitti. 2. Bölümlere başlıyoruz😊😊

BTS İLE HAYAL ET [askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin