Jungkook(2)

1K 34 0
                                    

Hastaneden taburcu oldum. Hastane günlerinde Jungkook hep yanımda durdu. Hastaneden çıktık ve taksi ile evime gittik. "Jungkook benimle kalır mısın?" Diye sordum çünkü evde tek başıma korkuyordum. "Aa tabikide kalırım" deyince güldüm ve ona sarıldım. Yavaşça kulağıma doğru yaklaştı ve "Seni seviyorum (adın)" dedi ve bende ona "Seni seviyorum sevgilim" deyince Jungkook bana mutlu ama şaşkın bir şekilde baktı "Sen bana sevgilim mi dedin?" Diye sordu. Bende evet anlamında kafamı salladım. Oda bana "O zaman sevgilimle beraber film izleyelim olur mu?" Dedi. Bende sıkıldığım için kabul ettim. Beraber 'Grinin 50 Tonu' adlı filmi izlemeye başladık. Sürekli sapık sapık şeyler yapıyorlardı ve bende yüzümü Jungkook'un göğsüne gömüyordum. Bir anda Jungkook kafamı kaldırdı ve "İzlemeni tavsiye ederim. Biz yaparken en azından yardımın dokunur bana dimi😏" deyip piç smile atmıştı bana. Ne dedi şimdi bu çocuk biz yaparken mi dedi. Ohaa yapmak mı istiyordu yoksa. Olmaazz ben korkarım yapamam. Diye aklımdan geçiriyordum. O sırada uyuya kalmışım.
JUNGKOOK'UN AĞZINDAN
Çok güzel uyuyo bee. Şimdi bu kız benim sevgilim mi? Diye sordum kendime ve cevabı evet olarak karşıladım. Onu mutsuz, üzgün, yaralı görmek beni çok üzüyordu. Onu asla üzmiceğime dair kendime söz verdim
SABAH
KIZIN AĞZINDAN
Artık okula gitmemiz gerekiyordu çünkü benim yüzümden Jungkook'ta okuldan geri kalmıştı. Hemen hazırlandık ve evden çıktık. Yürüyerek gidiyorduk ve el eleydik. Arada birbirimize ve sonra ellerimize bakıp kıkırdıyorduk. O sırada okula vardık ve bahçeye girdiğimiz andan itibaren herkes bize bakmaya başladı. Jungkook kendinden emin bir şekilde yürüyordu. O sırada gözüm beni havuza itip hastanelik olmamı sağlayan kıza çarptı. Bana çok kötü bakıyordu sonra omuz silkip okula girdi. O sırada Jungkook "Şştt dönsenize işinize bee. Bakmayın sevgilime" dedi. Bende güldüm, sonra bana döndü ve "Sen sadece benimsin. Sana sadece ben öyle bakabilirim" dedi. Tabi. Bu halleri benim komiğime gidiyordu bu yüzden kafamı eyip yine güldüm. Sınıfa girdik ve kafamı Jungkook'un onzuna koymuştum. O sırada hoca geldi ve derse başladık.

Bu bölümde böyleydi. Lütfen oy vermeyi unutmayın çingular😄😊

BTS İLE HAYAL ET [askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin