Suga(3)

817 20 7
                                    

     Eveet sonunda bölüm atabildim. Gerçekten müsait olamıyorum affedin lütfen😞
    
     Bende ona karşılık ''Bugün dediklerimi çıkar aklından'' dedim. Al işte mal ben niye hatırlatıyorum ki yaa. İçimden kendimi lanet okurken Suga ''Yanımda yatıyorsun küçük hanım. Çünkü ben senin kıskandığın kocanım'' dedi ve gülerek kafasını kaldırdı. Bende ''Hayır beyefendi sizinle yatmicam. Ve bugünü unut'' dedim. Ama Suga denen kocam olacak kişi ''Bugünü unutabileceğimi düşünüyorsan yanılıyorsun canım karım. Ve kes sesini yat şu yatağa yoksa seni yatağa ben yatırıp çocuğumuz olmasını sağlayacağım bebeğim'' dediği anda bir adım geriye gittim. Yavaşça kapıyı açmaya çalıştım ama o sırada anladım ki Suga içeri girerken kapıyı kilitlemişti.

     Suga benim kapıyı açma çabalarımı görmüş olacak ki yataktan kalktı ve üzerime yürümeye başladı. Ben geri gitme isteğiyle adım atacaktım ki zaten sırtımın kapıya deydiğini hissettim. Suga gülerek bana yaklaşmaya devam ediyordu ben ise korkmuş bi şekilde ona bakıyordum. Bana iyice yaklaştı ve ''Bu gece benimle yatmassan gider ve o senin kıskandığın kızlarla yatarım bebeğim'' dedi. Bana asla böyle dememeliydi çünkü şuan hiç olmadığım kadar sinirlenmiştim. Sinirden Suga'ya tokat attım. Gözlerim o kadar dolmuştu ki ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Ellerimi saçlarıma geçirdim ve Suga'nın yanından hızlıca geçip yatağa oturdum. Dayanamamış ve gözlerimdeki yaşları yavaşça akıtmaya başladım. O ise bana sadece öylesine bakıyordu. Bana doğru yaklaştı ve yanıma oturdu. ''Özür dilerim affet beni lütfen. Seni üzmek istemedim'' dedi. ''Sen beni üzmek istemedin öyle mi Suga. Beni... sen.... üzmemek. Ciddi olmazsın. Üzmek istemiyorum demekle olmuyor ama, sen her böyle yaptığında kalbimin nasıl, ne kadar kırıldığını bilmiyorsun'' deyip tekrar ağlamaya başladım. Suga çenemi tuttu ve gözlerimi ona sabitlememi sağladı.

BTS İLE HAYAL ET [askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin