wow tack!

26 1 0
                                    

- Hej! Jag heter Tyra. Sa jag.

- Hej! Felicia heter jag. Är det du som ramla av en vit häst som bråka på omhoppningen? Fråga Felicia.

- Japp. Många säger att vi är lika rid mässigt. Asså vi båda har en vit ponny som bråkar o sånt o att du o jag kämpar hela tiden. sa jag

- Jo, jag har hört sa hon o log.

- Du har en b-ponny vid namn Falko vaa??

- Aa, o du har en som hwter Fidelie o är en c-ponny??

Vi prata på ett tag o insåg att våra hästar är lika o de. Jag var tvungen att gå tillbaka o fixa iordning Nikita för msva. De fråga vem de va o jag berätta allt. Jag kolla när hon red. det gick jätte bra o de blev felfria. Jag är först ut i min grupp.

* Tyra på Nikita. vsg o rid! *

Jag red runt banan utan problem. omhoppningen börja när jag kom i mål. niki nudda varenda bom men alla låg kvar. nu tog jag till spöet o då var vi inte i. men sista så rev vi.

aja lika bra att åka hem.

- synd att ni rev. sa mamma.

- äsch, det var bara en tidsfråga tills jag skulle riva.

- kom så åker vi hem. ska ni hem till er grabbar sa mamma.

- ja sa de i kör.

- men jag bor jue 10 min ifrån er så jag åker med er o går hem sa felix. ogge o oscar bor på samma gata o jag o felix bor lite off. vi lasta in o rulla hemåt.

vi prata på fullt i bilen om allt möjligt.

- Så oscar o ogge vi är framme nu. sa mamma.

- Tack för skjutsen sa de i kör. Oscar kom till framsättet o jag veva ner rutan o vi kysstes tills mamma avbröt oss.

vi åkte vidare till mig. när vi kom hem så hjälpte felix till med att bära in saker i stallet. när vi blev klara sa jag hejdå o gav han en kram.

När jag kom in så värmde vi på rester sen gick jag o duscha o gick sedan o la mig. Jag är helt slut jue. Jg kände att mina ögonlock blev tyngre o tyngre. Tillslut somna jag.

_____________________________________

Omg!! tack för 107 readers!!! Love u! förlåt för att det inte kommit några kapitel. men sista terminen o jag har mycket prov o inlämnings uppgifter o sånt. får lov v.9 då kommer jag att skriva. Jag tränar till SM som är om 3 veckor! (friidrott)

Men som sagt tack så mycket! kommentera o vote'a så mycke ni vill o kan!

vi ska vinna Fidelie!Where stories live. Discover now