Give your part a title

25 1 0
                                    

Åhh vad skönt det är att duscha! Nää nu tror jag att jag måste skynda mig. Jag sköljde av mig duschcremen o torka sedan mig. Jag borsta tänderna för frukost har jag redan ätit. Jag gick till mitt rum och drog på mig jeans med hål på knät som jag gjorde när jag ramla. Som vanligt. Jag tog på mig ett svart linne o drog över en OBEY långärmad tröja. Jag drog på lite mascara o gick sedan ner. De blev vinröda vans skor o min svarta höstjacka. Jag tog min Prada väska o givk sedan till bussen. Jag stoppa in hörlurarna i öronen o vänta på bussen.

Matten är äntligen slut det är så himla tråkigt o lätt. Men nu är det lunch o jag är vrålhungrig som alltid.

Jag tog 10 pannkakor fast man bara får ta 3 för jag är en sån badass. Nää jag är bara hungrig. De vet personalen om för de bryr sig aldrig om hur mycke jag tar. Bara andra.

- Eyy Tyra! Kom hit! Ropa Felix. Vi går i samma skola. Jag gick dit.

- Får du ingen mat hemma eller? Fråga Andreas.

- Haha nää duvet. sa jag tillbaka

- Dina hästar får all mat sa Mimmi.

- Aa precis sa jag o vi börja skratta.

Vi prata på om allt möjligt.

- Tyra ska du med på fest på lördag?

Fråga Linus.

- Aa visst. Vilka ska gå?

- Det är jag, Felix, lollo,mimmi,andreas, ogge, omar, oscar och många fler utanför skolan. Nåra till från skolan men vet inte vilka. Sa Linus.

- Ahh nice, men vems fest äre då? Fråga jag.

- Det är Martin o Gabbi. sa Felix.

- Misstänkre det. Sa jag.

Martin o Gabbi är tvillingar o har nästan alltid fest. De har bra fester med mycket Alkohol o sånt. Det kommer alltid över 40 pers på deras fester. Jag är 15 år o dricker bara på fester, röcker o snusar gör jag inte. Det är bara äckligt. Mamma vet om det så de är lungt. Fast när hon fick reda på de så blev hon inte arg för att hon börja själv gå på fester i 13 års åldern o dricka.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tack för 141 readers!!! Peace out!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 21, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

vi ska vinna Fidelie!Where stories live. Discover now