Mia:
Da jeg træder ind på kontoret bliver jeg nervøs. Jeg er altid sådan en nervøs type, men jeg hader virkelig når man skal fortælle at man har smidt noget væk.
"Hvad kan jeg gøre for dig søde?" smiler en gammel dame.
"Jeg har mistet mit skema, så jeg ville høre om jeg kunne få et nyt" smiler jeg og går over mod hende.
"Ja, lige et øjeblik" smiler hun og rejser sig.
"Så hvordan mistede du det?" spørger hun mens hun finder et eller andet frem.
"Jeg ved det ikke helt, jeg var ude og løbe og ja, så må jeg havde tabt det eller sådan noget" smiler jeg akavet.
"Når, det er jo ikke så godt" smiler hun.
"Men så er det godt det er nemt at finde det igen" griner hun.
"Bare kom med dit navn så printer vi det ud" smiler hun og sætter sig ved en computer.
-
Da jeg endelig kommer hjem fra uni, smider jeg alt hvad jeg har i hænderne og sætter mig i sofaen.
Jeg er allerde træt og det var bare første dag. Jeg orker slet ikke mere.
Lige nu er det eneste jeg tænker på er at jeg vil bare sove og ikke vågne før jeg skal i skole i morgen.
Der går ikke lang tid før jeg bliver vækket til virkelighed da min mobil brummer.
Jeg tager min mobil frem og ser jeg har fået en besked fra min mor.
'Vi er landet nu, mødes vi bare ved hotellet?
Pis og lort.
'Yes
Skriver jeg bare og rejser mig. Jeg havde lidt håbet jeg bare kunne slappe helt af resten af dagen. Jeg havde også lidt håbet de bare ville tænke "Vi mødes med hende i morgen". But no.
Rip Mia, 2014.
Jeg skynder mig ned på vejen og hopper ind i en taxa.
Da jeg kommer til det hotel hvor min famile skal bo åbner jeg min taxa dør og bliver jeg næsten blendet med blitz. Jeg kigger op og ser der er nogle andre som går ind på hotellet eller ud, jeg kan ikke rigtig se det.
Men det er da hyggeligt.
Måske skulle jeg komme her lidt mere. Så kunne det være jeg blev venner med mange kendte.
Jeg kommer ind på hotellet, selvom det var en smule svært at komme forbi alle de vagter og alt den presse.
Lige da jeg skulle til at åbne en dør åbner en fra den anden side.
Han kommer ud med høj fart og vi støder ind i hinanden.
Okay, jeg er stødt ind i folk tre gange nu på 2 uger. Flot Mia. Flot.
Hvad fuck skal der ske?
"Undskyld" siger vi i munden på hinanden.
Jeg kigger ned i gulvet og ser om jeg har tabt noget.
"Mia" siger en stemme pludselig.
"Huh?" spørger jeg forvirret og kigger op.
Det er ham jeg har mødt før.
"Er du en stalker eller sådan noget?" griner jeg.
"Nej, du tabte bare det her sidst vi gik ind i hinanden" smiler han og giver mig mit skema.
YOU ARE READING
The one who got away - H.S Dansk.
FanfictionAFSLUTTET Mia er en helt normal pige, fra Danmark. Hendes drøm har længe været at læse på uni i England. Da den dag endelig kommer, bliver hun overrasket. Ikke på grund af skolen. Hun støder ind i en, en som har en effekt på hende. Eventyret mell...