Efter vi har spist, går vi rundt i parken og kigger bare på det hele.
Vi prøver ikke noget, og for mit vedkommende gør det slet ikke noget. Det er rigtig dejligt at gå sammen med hende om aftnen og bare hører hende fortælle en masse historier fra da hun var lille.
Det klager jeg slet ikke over.
"Så jeg tænkte at i morgen kunne vi lege en bil, og så køre hen til min skole og alt det" smiler hun.
"Der er ret lang" smiler hun.
"Helt fint med mig" smiler jeg.
"Vil du se mere eller vil du bare tilbage?" smiler hun.
"Vi kunne tage tilbage til hotellet og få en drink hvis du vil?" smiler jeg.
"Det lyder hyggeligt" smiler hun.
"Vi skal ikke gå hele vejen tilbage vel?" spørger jeg hurtigt.
"Rolig nu, der holder en passe taxaer lige herude" griner hun.
"Puha" griner jeg.
"Jeg troede virkelig du var i bedre form" smiler hun.
"Det er jeg også, men jeg er ikke i så god form når jeg skal gå i solskinsvejr, men solbriller, en sort hat, sort t-shirt, sorte bukser og så i støvler" smiler jeg.
"Stakkel" griner hun.
"Bare rolig, i morgen skal du ikke have alt den forklædning på" griner hun.
"Tak" griner jeg.
Ligesom jeg siger de ord begynder det at dryppe.
"Hvad siger du til at tage tilbage lige nu?" griner jeg.
"Det lyder meget lækkert" griner hun.
Før vi kommer hen til udgangen er det begyndt at regne totalt meget.
Heldigvis skal størstedelen af alle dem som forlader Tivoli med offentlig transport så der er en taxa til os.
Da vi kommer tilbage til hotellet bestiller vi to drink og får dem leveret op til vores værelse.
Mia er gået ud på badeværelset for at hænge vores tøj op. Mens tager jeg i mod vores drinks.
"Der er drinks" kalder jeg.
"Kommer" siger hun og åbner døren.
"Her" smiler jeg og giver hende en.
"Tak" smiler hun og tager i mod den.
"Skål" smiler jeg og klinger mit glas mod hendes.
"Skål" smiler hun og drikker.
"Har du så haft det godt indtil videre?" smiler Mia og stiller sin drink.
"Det har været rigtig hyggeligt det må jeg nok sige" smiler jeg.
"Det er jeg glad for" smiler hun.
Mia lægger sig i sin seng og jeg sætter mig på min seng.
Jeg ville ønske vi havde en dobbelt, men jeg forstå godt hvorfor vi kun har en hver.
Mia sætter en film på, og endnu engang går der ikke lang tid før jeg falder i søvn. Jeg sover som en sten hele natten og jeg tror snart mine søvn timer er på den rigtige side af 0.
Jeg bliver vækket af dagen bliver lukket.
Jeg sætter mig op med et sæt.
"Oh undskyld" griner Mia.
VOUS LISEZ
The one who got away - H.S Dansk.
FanfictionAFSLUTTET Mia er en helt normal pige, fra Danmark. Hendes drøm har længe været at læse på uni i England. Da den dag endelig kommer, bliver hun overrasket. Ikke på grund af skolen. Hun støder ind i en, en som har en effekt på hende. Eventyret mell...