Da vi kommer tilbage til bilen går radioen akavet igang og spiller little white lies. Jeg hader lidt når sådan noget sker, for det er som om jeg bare prøver at show off, eller sådan noget.
Jeg skynder mig hen med min hånd for at slukke men jeg bliver slået væk.
"Gider du stoppe, jeg elsker den her sang" griner hun.
"Undskyld" griner jeg og hun griner med.
"Er det akavet for dig at høre din egen musik i radioen?" spørger hun, med et grin.
"Når jeg er på dates så helt klart" smiler jeg.
"Når jeg er alene kommer det an på hvilken sang det er" griner jeg.
"Hvad med når i er sammen alle drenge?" spørger hun.
"Så bliver der sunget med på hvert ord" griner jeg og hun griner med.
Da vi kommer for at handle kigger jeg hurtigt om der er noget presse eller noget.
Heldigvis er der heller ikke noget her, ikke endnu ihvertfald.
Jeg skynder mig over til hendes side og åbner døren for hende.
"Er det sådan noget du altid gør?" griner hun og går ud.
"Ikke for alle" smiler jeg.
"Jeg føler mig speciel" griner hun.
Hendes grin er så sødt og så smukt.
"Er det ikke sjovt at gå ind i en butik og så er dit ansigt bare på en masse blade?" spørger hun og peger over på en masse blade.
"Hvis du er heldig oplever du det også snart" griner jeg.
"Jeg føler mig heldig" griner hun.
Mens vi handler fortæller hun mig alt omkring at hun kun køber økologi fordi hendes far hun købte det og hvis man nogensinde købte noget som ikke var økologi ville man næsten være død.
Selv sådan nogen små ting er så sjovt at høre omkring.
Specielt nu hvor hun ikke er fra England så er det ekstra sjovt at høre omkring hvad de gør.
Da vi kommer ud fra super markedet, stopper vi op foran min bil så vi kan lægge varerne ind.
"Hvorfor gad i ikke at være sådan en band som dansede?" spørger hun pludselig.
"Fordi jeg er elendig til at danse" griner jeg.
"Med de lange ben?" griner hun og kigger ned på mine ben.
"Det tror jeg ikke på" griner hun og kigger op på mig igen.
"Det ville jeg hvis jeg var dig" griner jeg og læner mig op af min bil.
"Det vil jeg se før jeg tror på det" griner hun.
"Det skal du nok en dag" griner jeg.
"Næste date, så skal jeg se dig danse" smiler hun.
"Uh, så du tror der kommer en næste?" smiler jeg med et blink i øjet.
"Nu gør der ihvertfald for jeg skal se dig danse" griner hun og jeg griner med.
Pludselig bliver vi stille.
Vi kigger bare på hinanden. Næsten ligesom første gang vi stødte ind i hinanden. Alle de ting jeg ikke vidste om hende, ved jeg nu.
Det er vildt.
Jeg læner mig tættere på hende og skulle lige til at kysse hende.
Før jeg kunne få lov til det bliver der pludselig råbt.
ESTÁS LEYENDO
The one who got away - H.S Dansk.
FanficAFSLUTTET Mia er en helt normal pige, fra Danmark. Hendes drøm har længe været at læse på uni i England. Da den dag endelig kommer, bliver hun overrasket. Ikke på grund af skolen. Hun støder ind i en, en som har en effekt på hende. Eventyret mell...