Kapitel 5

791 16 0
                                    

Det var nok en af de bedste, mest sjoveste date jeg nogensinde har været på. 

Jeg har aldrig haft det så sjovt på en første date. 

Jeg har lyst til at ringe til hende, nu!

Er det for tidligt?

Jeg venter til jeg vågner i morgen og spørger om hun vil på en date mere. Jeg er ligeglad med det der vente i tre dage pis. Jeg havde en god aften og jeg ved at hun også havde, så hvorfor vente?

Jeg bliver vækket af min hoveddør bliver åbnet.

Klokken er 9. Klokken er 9 hvorfor fuck kommer der nogen nu?

"Harry!" råber Louis.

Okay, Louis er nok den der sover mest, så hvorfor er han her KLOKKEN 9??

Jeg rejser mig fra sengen og slæber min dovne krop ned i køkkenet.

"Hvad?" spørger jeg.

Alle drengene er her. Hvorfor fuck er de her klokken 9?

"Hvordan var din date?" smiler Louis.

"Virkelig? Kom i hele vejen herhen klokken 9 for at spørge om det?" klager jeg.

"I ved godt vi har en gruppe samtale hvor vi ikke behøves at mødes for at komme i kontakt med folk ikke?" klager jeg og sætter mig.

"Rolig nu sure, vi ville jo bare spørge dig i person" smiler Niall.

"Nej, jeg ville komme og slå dig hvis du allerede havde fucked det op på første date" smiler Louis.

"Det var en god date" smiler jeg.

"Hvad gjorde du?" spørger Liam seriøst.

"Ikke noget" smiler jeg.

"Hvor langt gik i?" spørger Zayn.

"Ikke særlig langt" siger jeg stille og de laver alle sammen store øjne.

"Da jeg skulle sige farvel til hende, kom der et par fans og ødelagde ligesom øjeblikket" siger jeg stille. 

Lige nu ville jeg ønske jeg havde kysset hende.

"Så ringer du til hende igen?" spørger Liam.

"Ja, jeg havde tænkt mig at gøre det når jeg vågnede men så kom i" siger jeg stille.

"Se jeg sagde jo vi kom for en god grund" smiler Louis og slår mig.

"Du kan ikke bare ringe efter en dag." siger han højt.

"Specielt hvis i slet ikke kyssede eller noget. Det er alt for hurtigt Harry" siger Liam.

"Jo jeg kan, og det er det jeg har tænkt mig at gøre" smiler jeg.

"Du virker lidt for voldsom hvis du ringer efter et par timer" siger Niall.

"I var ikke på den date. I ved virkelig ikke hvordan det var" smiler jeg.

"Hvad med at vente til imorgen?" spørger Louis.

"Du skal jo heller ikke skræmme hende væk" siger han.

"Venner" siger jeg og sætter mig rigtig op.

"Jeg mødte hende, hun var sød, hun var pæn. Jeg tog på en date, med hende. Hun var sød, sjov og så lækker. Jeg kunne lide daten, så det har jeg tænkt mig at fortælle hende og spørge om vi kan komme på en ny en" siger jeg.

"Hvad ved du overhovedet om den her pige?" spørger Zayn.

"Spørg ind og se hvad jeg ved" skyder jeg tilbage.

The one who got away - H.S Dansk.Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ