Kapitel 27

557 10 1
                                    

Pludselig bliver jeg vækket af min mobil som ringer.

Det er Mia.

Hvad fuck er klokken? Hvor længe har jeg sovet?

Jeg sætter mig op og tager den.

"Det er Harry" gaber jeg.

"Jamen godmorgen" griner hun.

"Jeg ville bare hører om du havde fundet et fly" spørger hun.

Jeg rejser mig op fra min seng og åbner min computer.

"Klokken 13" smiler jeg.

Mine øjne vandrer over min skærm og ser klokken er 11. Fuck.

"Skal vi bare mødes ved lufthavnen klokken 12?" spørger hun.

"Ja, lad os gøre det" smiler jeg.

Jeg når det aldrig.

"Okay, skal jeg lige have noget tøj på så vi ses" griner hun.

"Ja vi gør" griner jeg.

Selvom tid nok er noget jeg har så skal jeg nå i bad, og pakke alt mit tøj ned i en taske.

"Fuck" siger jeg til mig selv og løber ud til badeværelset.

Jeg smider alt mit tøj på gangen på vej derhen og hopper bare ind i badet. Det er pisse koldt, men jeg har pisse travlt så jeg kan ikke nå at få det varmt.

Da jeg kommer ud fra badet løber jeg tilbage på mit værelse og tager tøj på. Det bliver bare sort med sort på ligesom jeg har lagt klar til at pakke.

Da jeg løber tilbage på badeværelset smider jeg mit gamle tøj til vaske, hænger mine håndklæder op og tager en tandbørste i munden.

Mens jeg børster tænder finder jeg en taske frem og smider mit tøj i den. Jeg tager tasken over skulderen og skynder mig ud på badeværelset for at pakke de vigtigeste ting derfra.

Klokken er 11:33. Jeg skal bare ned i min bil nu, så kommer jeg ikke for sent.

Da jeg kommer til lufthavnen, er klokken omkring 12:01. Jeg hopper ud af min bil og løber ind. Lige da jeg kommer hen til døren kommer Mia gående op af trapperne fra togene.

Puha.

Jeg stopper op og vinker til hende.

Hun vinker tilbage og skynder sig op til mig.

"Hej" smiler jeg og krammer hende.

"Hej" smiler hun.

"Er du lige stået ud af badet?" griner hun og fjerner vand fra sit ansigt.

"Øhm måske" griner jeg.

"Fair nok" smiler hun.

"Skal vi komme afsted" griner hun.

"Det bliver ikke sådan at du snakker dansk derhenne vel?" spørger jeg mens vi går.

"Kun hvis jeg skal bagtale dig" griner hun.

"Ellers skal jeg nok lade som om jeg er lige så engelsk som dig" smiler hun.

"Fedt" griner jeg.

"Jeg kan også bare lære dig noget så skal vi se hvordan det går" smiler hun.

"Jeg kan da godt noget" smiler jeg stolt.

"Ikke test mig, jeg har set alle jeres videoer hvor i snakker dansk" griner hun.

"Det lyder mere som svensk" griner hun.

"Nej hør nu" smiler jeg.

Jeg skal lige finde på en god sætning, eller bare finde på noget jeg kan huske.

The one who got away - H.S Dansk.Where stories live. Discover now