Aprašymai

95 12 0
                                    

Teippp, įvado nebus, nes manau, jog ir taip vienas yra - istorijos aprašyme :)

Trumpai apsakysiu kūrinio mintį, kad nekiltų klausimų ^^ Jeigu vis vien nesuprasit, parašykite į pm, viską paaiškinsiu (ar bent pasistengsiu)



Mes, žmonės, kiekvienas turime savo sielą, savo charakterį ir unikalias savybes. Šalyje, pavadinimu Metrika, per milijonus metų susiformavo naujos būtybės (torenos) - kiekvienoje iš jų glūdi tam tikro gyvūno dvasia, formuojanti jai charakterį, išvaizdą ir sugebėjimus.

Bėgant laikui, smarkiai kito ir technologijos - kiekviena iš jų buvo ištobulinta lig aukščiausio lygio, atrodo, visi gyvenimo tikslai pasiekti.. Tačiau kasdienybę įvairina žaidimai, mokykla ir draugai.

Populiariausias Metrikos žaidimas - Didžiosios žaidynės. Kiekvienai iš jų surengti ir paruošti prireikia 10 metų, todėl jos dar labiau laukiamos. Taisyklės paprastos - prie aparatų prijungiama 5000 torenų (Kiekviena išrenkama burtų keliu). Pajungiant aparatus, torenos prijungiamos prie virtualios realybės. Tai reiškia, jog kiekvieno asmens kūnas - prijungtas prie aparatų, tačiau jos dvasia juda, valgo, geria, jaučia ir gyvena toliau, lyg tai būtų realybė, ne žaidimas. Žaidynių tikslas - išgyventi. (Mirštama žaidime - mirštama realybėje - aparatais pereina elektros srovė, mirtinai sužalodama asmens nervų sistemą) Žaidėjai paskirstomi į grupes po 5, ir išmėtomi po visą virtualios realybės lauką. Išgyvenusi komanda laimi tarybos sugalvotą prizą.



RANDOM FACTS:

○ Metrika susidarė per milijonus metų į vieną sulipus visiems žemynams.

○ Visoje šalyje gyvena labai daug ištrūkusių dvasių (mūsų atžvilgiu tai paprasti gyvūnai).

○ Žaidėjai išrenkami elektronine skaičiavimo sistema.



Jeigu turite klausimų, lauksiu jūsų pm'eme :33 jei neturit, vis vien lauksiu ;D

Išgyvenk, jei galiWhere stories live. Discover now