*9*

58 9 0
                                    

Atsikėliau į siaurią ir tamsią gatvelę. Mano kojoms prilietus žemę, ausis pervėrė siaubingas skausmas. Apsidairiau ir tolumoje išvydau didžiulį juodą siluetą, nuo kurio, manau, ir sklido garsas, žeidžiantis ausis. Lėtai slinkau artyn.

Netrukus išvydau kvapą gniaužiantį vaizdą. Aplinkui pastatus draskė ir riaumojo didžiulis baltas drakonas. Tamsoje jis tiesiog švytėjo, o pasisukus jo žvynai įgaudavo žalsvą atspalvį. Nespėjau įžiūrėti akių spalvos, jis kratė galvą.

Kampe, rankomis susiėmę už galvos, sėdėjo vyras ir moteris. Panašu, kad jie net neįsivaizdavo ką dabar daryti.

O ar aš žinau? Ką aš čia veikiu? Ketinau trauktis, tačiau drakonas mane jau pastebėjo ir ėmė artintis.

Nebežinodama ką daryti, pašokau į orą ir nagais įsikabinau į konteinerį netoliese. Padaras sustojo ir prunkštelėjo. Klausiamai žvilgtelėjau, tačiau netrukus pati supratau, kaip beviltiškai atrodžiau.

Pasigirdo spragtelėjimas ir drakono pavidalas ėmė keistis. Galiausiai didžiulio plėšrūno vietoje atsirado mažas sparnuotas žvynuotis didžiulėmis akimis.

Kas čia nutiko?

***

Ėjau gatve ir akimis ieškojau kokios nors parduotuvės gyvūnėliams. Daugelis krautuvių tik pradėjo kurtis, tad prekių pasirinkimas be galo mažas.

Vartai atsivers tik po 3 dienų, tad galiu trumpai pasimėgauti ramiu gyvenimu. Neįsivaizduoju, kur šiuo metu yra visi kiti, turbūt sėdi kambariuose arba, kaip ir aš, bastosi po miestą.

Aplink mane skraidžiojo mažas baltas drakonas ir aš net neįsivaizduoju, ką su juo daryti. Spėju, jog jis atneštų man nemažai naudos, žadu jį pasilikti. Dabar jau tiksliai žinau jo akių spalvą - jos skirtingos, viena žydra, o kita žalia. Tai miela. Koks vardas jam tiktų?

Dabar savo sąskaitoje turiu daug pinigų. Nemanau, kad jų užteks visam būstui - vis dėlto pastatai pagrindiniams žaidėjams keliais kartais brangesni.

Net nepastebėjau, kaip kojos pačios mane nunešė prie viešbučio. Pirmas vaizdas kurį pamačiau - į kampą įspraustas Levis. Aplink jį stovėjo būrys kikenančių pamaivų ir kažką čiauškė.

Apsimečiau, kad nemačiau maldavimo jo akyse ir patraukiau savo kambarin. Įėjusi kritau į lovą. Nors anksčiau to nepajutau, buvau velniškai pavargusi ir išalkusi. Miegas paėmė viršų, ir aš užsnūdau.

Išgyvenk, jei galiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora