!!!UTROLIG DIRTY!!!
Jeg vågner tideligt, vi skal til at flytte tingene til Trofors. Jeg går hen til min mors værelse.
"Godmorgen mor!" Siger jeg stille
"Godmorgen Nor, jeg har snakket med at flytte mændene og det er bedst vi venter et par dage fordi der kommer meget trafik i dag, i morgen og i overmorgen." svarer hun. Jeg nikker og går irriteret ind på mit værelse og sover videre.
(2 timer senere)
(telefon ringer)
Hvem er det der ringer over facetime tænker jeg, og tager den imens jeg holder min finger over kameraet. Marcus' ansigt dukker op på hele min skærm og jeg bliver utrolig glad.
M= Marcus N=Norah
M "Godmorgen"
N "Hvad er klokken? Du har lige vækket mig!"
M "upsss, den er 10.06, hvad skal du i dag?" han smiler
N " Altså rigtigt skulle jeg til Trofors, men det er blevet rykket et par dage på grund af mylder trafik"
M "Samme her vi skulle også rigtigt hjem, men nu hvor ingen af os skal "hjem" så kunne vi jo være sammen?"
N "tjoo, jeg skal alligevel ikke lave noget"
M "kan du komme over til mit hotel, vi må ikke gå ud fra hotellet for min far... Du kan også sove her hvis du vil?"
N " ehmm, jeg snakker lige med min mor omkring det med at sove der!
Jeg smiler til ham, men han ser lidt trist ud...
N "siger jeg bare jeg tager over til Helena"
Han smiler og vi aftaler jeg skal over til ham om 1.30 time.
Jeg går hen og finder min day taske frem. Hvad skal jeg have på? Jeg vælger at tage stramme sorte bukser på og en off-shoulder på, den er hvid med blonder. Min make-up er on fleek, Jeg begynder at pakke ned hvad jeg skal have med. Jeg står i en halv time og kommer frem til at jeg tager en lille tynd natkjole med, og nogle alt for stramme Calvin Klein natbukser.
Jeg går ned til min mor, hun er i gang med at kigge på nogle møbler til det nye hus. "Heyy mor hvad laver du?" spørg jeg selvom jeg allerede ved det. "kigger på møbler, skal vores sofa være sort eller grå?" spørg hun. "Helt klart grå!" Jeg går hen og tager et æble, "Mor? er det okay jeg er hos Helena i et par dage?" spørg jeg og smiler stort.
"Har du pakket færdigt? Og jeg mener AlT ikke kun noget af det!" siger hun strengt. "Altså der står en seng og et skab på mit værelse og ikke andet" siger jeg og vi begynder at grine. Jeg får en mærkelig følelse, jeg har aldrig prøvet at flytte før, og nu skal jeg flytter 3000km væk... Jeg skynder mig at tænke på Marcus og bliver straks glad igen.
"Nåh, men jeg smutter, ses!" siger jeg og lukker døren før hun svarer. Han sender mig adressen, og jeg kigger en ekstra gang på adressen "D'Angleterre?!" siger jeg meget højt, jeg bliver mega spændt, tænk jeg skal bo på D'Angleterre!!
Marcus og jeg skulle have haft mødtes for 10 minutter siden, jeg løber hen til hotellet og jeg kan se at der står en masse piger og en helt masse vagter. Fuck tænker jeg og ringer til Marcus over facetime!
M=Marcus N=Norah
N= Hej, undskyld jeg kommer for sent, men hvordan kommer jeg ind?
M= ahahaha, står der så mange?"
YOU ARE READING
Marcus & Martinus - Dirty
FanfictionSelvom Norah må forlade alt hvad hun kender til, tager hun det med oprejst pande, men inden hun flytter til Norge skal hun lige til koncert først med Marcus & Martinus med hendes bedsteveninde Helena, men hvad sker der så?