Fanfiction
(Info)
Jeg hedder Norah, jeg er 15 år og bor i København sammen med min mor, min far flyttede fra os da jeg var 5 mdr. så det har altid været mig og min mor. Jeg går på en friskole inde midt i centrum af København. Jeg har 2 veninder som jeg altid er sammen, Sofia og Helena. Vi går alle i samme klasse, og er vores egen lille gruppe, vi er forskellige, men ELSKER alle Marcus og Martinus.
(Jeg falder i søvn)
Mine øjne er tunge og jeg kan høre hvordan regnen slår ind på mit vindue, jeg gå hen og tænder for en lyskæde som hænger over mit vindue. Jeg går hen igen og ligger mig, jeg er mørkerad og når det regner bliver jeg ekstra bange.
"Nooooraahh, der er morgenmad!" råber min mor.
Jeg åbner forsigtigt mine øjne solen skinner ind på mit værelse, mit værelse lyser op. Jeg træder ud af min dyne og går neden under, min mor har haft lavet pandekager.
"glæder du dig til i morgen?" spørg hun.
Jeg kigger forvirret på hende.
"Hvad sker der i morgen?" spørg jeg med en hæs og forvirret stemme
"Ja, så vidt jeg husker skal du til Marcus og Martinus koncert med Sofia og Helena, skal du ikke?" siger hun.
Guuud er det allerede i morgen, det føltes som om jeg købte billetterne i går, sammen med Helena og Sofie. Da vi har spist smutter jeg tilbage op på mit værelse. Og finder noget tøj frem, det bliver et par sorte bukser og en stor hoodie. Pigerne og jeg har M&G billetter og jeg glæder mig sindssygt meget til at møde drengene, kl er 07.45 og jeg smutter hen i skolen. Jeg hopper op på min cykel og cykler hen til skolen. Jeg går ind i klassen og går hen til min plads, Sofia er ikke kommet endnu, men Helena sidder på si plads stille og roligt. Jeg sætter mig ved siden af hende og vi begynder at snakke om i morgen. Sofia skrev at hun ikke kunne kom og heller ikke kan komme med til koncerten i morgen så det bliver kun Helena og jeg. kl er 12 og vi har fået tideligt fri, min mor sagde jeg skulle komme direkte hjem fra skole hvilket hun aldrig plejer at gøre.
Jeg går ind ad døren og ser min mor stå i køkkenet.
"Hej mor!" råber jeg ude fra gangen.
"Norah skat kom lige!" råber min mor.
Jeg går ind i køkkenet og min mor kigger trist på mig.
"norah jeg er ked af det, men vi skal desværre flytte til Norge om 4 dage så gå op og pak dine ting og lad vær med at stille nogle spørgsmål omkring det!" siger hun og for et trist ansigt, flere tåre løber ned af mine kinder. Jeg er helt knust, jeg skal jo forlade mine to bedste veninder.
Jeg går op på mit værelse og jeg kan se min mor har lagt en masse papkasser derind, jeg begynder at pakke de små ting ned. jeg ringer til Helena og fortæller hende hvad min mor sagde og jeg kan høre hun græder. tårer trille ned af mine kinder og jeg bliver mere og mere ked af det hver gang jeg tænker på det, men min mor siger jeg altid skal tænke positivt, så jeg prøver at tænke på de gode ting omkring det.
Jeg går ned af trappen og hen i stuen hvor min mor er i gang med at pille alle billeder ned fra væggene, her ser så tomt ud...
"mor?" spørg jeg forsigtigt
hun hopper op ad skræk og vi begynder at grine.
"Ja, Norah?"
"Hvilken by er det vi skal bo i?"
"ehmmm et eller andet Knorfors tror jeg"
"mener du Trofors?"
"Ja det var det, det hed!!!"
jeg springer op og skriger jeg skynder mig op og fortæller det til Helena og Sofia og de begynder at skrige, vi skyper sammen i 2 timer, og snakker om hvor nice det kunne være hvis jeg blev venner med dem.
Jeg går tideligt i seng da jeg skal stå op kl 04.00 fordi jeg skal mødes med Helena henne ved Royal Arena kl 06.00
Heeeej håber i kunne lide min historie, prøver at oploade hver dag, men kan ikke love noget <33
YOU ARE READING
Marcus & Martinus - Dirty
FanfictionSelvom Norah må forlade alt hvad hun kender til, tager hun det med oprejst pande, men inden hun flytter til Norge skal hun lige til koncert først med Marcus & Martinus med hendes bedsteveninde Helena, men hvad sker der så?