Untitled

676 5 11
                                    


(6 timer senere)

((MARTINUS' SYNSVINKEL))

Jeg på vågner og ser hvordan bilerne udenfor bare suser forbi. Jeg kigger hen på Marcus og Norah. Jeg har sovet på Norahs røv. (hun ligger ned).

"Hvor langt er vi?" spørg jeg Mille (Norahs mor)

"vi er ikke så langt igen fra Stockholm" siger hun og smiler i bakspejlet. Min mave knurre, og jeg er sindssygt sulten.

"Hvornår skal vi spise?" spørg jeg mille.

"Er du sådan meget sulten for så kan vi godt stoppe ved en MacDonald, eller noget hvad i nu vil have." siger hun fokusere på vejen.

"Norah, Marcus?" siger jeg stille.

Norah vågner og sidder sig op.

((NORAHS SYNSVINKEL))

Jeg gaber stort.

"hvor er vi?" spørg jeg forvirret.

"Vi er snart i Stockholm" svare Marinus, han har nok været vågen i et stykke tid fordi ellers ville han ikke lyde så frisk!!

"Er i sultne?" spørg min mor

"Meget!!" kommer det fra Marcus som savler på vinduet.

"Hvor vil vi spise?" spøg Martinus.

''årgg MacDonalds" siger Marcus

"Der ligger en ikke så langt herfra" siger min mor, og skruer op for sangen.

"we are in the same car driving to the samen show..." sangen bliver spillet i radioen.

"Mor skru op" råber jeg nærmest. Vi sidder alle tre og synger.

"woow i to drenge er da godt nok gode til at synge har i overvejet at lave musik" spørg min mor. Vi begynder alle tre at grine.

"Altså det er os der har lavet den sang" siger Martinus. "Nårhh ej gud i er Marcus og Martinus, synes godt jeg havde hørt jeres navne før. Ej Gud det var dem du var til koncert med Norah" siger min mor og er helt rundt på gulvet.

"hvad laver i her?" spørg min mor og flipper fuldstændigt ud

"Ahaha, jeg faldt bare for din smukke datter så vi er sammen" siger Marcus.

"tja, jeg er her bare..." Siger Martinus og vi begynder at grine og de fortæller min mor hele deres historie. Vi stopper på MacDonalds og går ind, vi går hen og bestiller og min mor snakker i telefon med Kjeld-Erik.

"okay drenge jeres far kommer om lidt, og hvis han spørg har jeg ikke kørt for hurtigt" siger min mor og griner

"jaja" siger Marcus. Vi har bestilt en masse mad og da maden kommer Kjeld-Erik også.

Vi spiser alt maden, og hvis jeg spiser mere brækker jeg mig.

Vi går ud i bilen igen, Marcus, Martinus og jeg køre stadig sammen.

"næste stop er Trofors, medmindre i skal tisse, okay?" siger min mor og smiler. Tænk at for bare 2 uger siden, var det her min allerstørste drøm, at sidde mellem mine to allerstørste idoler, men på en måde er jeg ikke en fan længere jeg støtter dem og høre stadig deres musik, men nu hvor MAcus og jeg er kærester er det lidt mærkeligt at være fan af sin kæreste

((Undskyld de kommer ud på mærkelige tidspunkter <3333)) 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 30, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Marcus & Martinus - DirtyWhere stories live. Discover now