Jeg slår mine øjne op og kigger rundt, Marcus er ingen steder at se. Jeg for det dårligt og bliver bange, her er helt mørkt. Jeg skal tisse rigtig meget, så jeg tager blitzen på min telefon og springer ud på toilettet, og gæt hvem der sidder i jacuzzien helt nøgen uden mig. "Du ved god jeg blev mega bange og forvirret da du ikke lå ved siden af mig ikke?" sagde jeg og satte mig på toilettet, Han smiler til mig og synes sikkert det er sødt.
((MARCUS' SYNSVINKEL))
Hun er så ultra bedårende, hun sidder på toilettet. Hun rejser sig og smider sin hoddie, og hun står helt nøgen og er på vej ned i bad. Vi sidder lidt og snakker. "Jeg har en sygt god ide" siger jeg og smiler lumsk. "Jeg har en nøgle til Martinus værelse skal vi ikke pranke dem i nat?" siger jeg og små griner. Norah griner og nikker. Vi har siddet her i snart 1 time. "Hvad er klokken?" spørg Norah, "Den er kun lidt over 20, hvad så." svarer jeg, "Det bare er mega sulten så tænkte om vi skulle bestille roomservice eller gå ned i restauranten og få noget at spise?" "Tror bare vi bestiller roomservice" svarer jeg hende, ''hvad vil du have?'' spørg jeg hende, hun kigger lidt og svarer som om hun er forelsket "pommes frites". jeg griner af hende, hun er så dejlig."som du ønsker prinsesse" siger jeg til hende og jeg kan se hendes kinder bliver helt røde. Vi går op af jacuzzien og tørrer os med håndklæder, vi tager morgenkåbe på og går ud på værelset. Jeg tager telefonen og bestiller en masse pommes frites, imens jeg er i gang med at bestille mad, mærker jeg Norahs hænder rundt om mig. jeg ligger røret på og vender mig mod hende.
((NORAHS SYNSVINKEL))
Han kigger mig dybt ind i mine øjne og han læner sit hoved fremad, vores læber mødes, og hver gang vi kysser føles det som 1000 lyn suser igennem mig. Roomservice banker på døren og Marcus tager imod rullebordet, et stort fad med pommes frites dukker frem og jeg kan nærmest se hvordan al næringen bliver suget ud af dem, vi sidder ved sofaen. Vi sidder bare og hygger og tiden flyver afsted jeg kigger på klokken den er 00.26 "Marcus hvis vi skal skræmme dem er det nu" han nikker og vi går ud af vores egen dør. Vi lytter op mod døren, de er ude og børste tænder, vi låser op og skyder os at gemmer os under sengen i hver sin side. Vi venter til de har lagt sig og alt lyset er slukket, De ligger sig i sengen, vi skal til at rejser os, men Helena begynder at stønne. Jeg klemmer Marcus i hånden, i håbet om han ikke begynder at grine. Hun stønner virkeligt højt. Martinus er vidst en værre vildbasse lyder det som om. Jeg bliver en smule sur på Helena over hun sagde alt det der til mig tideligere. Hun begynder at skrige nærmest. Marcus og jeg kan ikke mere, vi flækker af grin, Og lige pludselig stopper stønnene, og Martinus har taget et lagen over sig det samme gør Helena, de tænder lyset og Marcus og jeg kommer frem. Martinus og Helena kigger mega sure, men også skamfuldt på os. " du er vist en værre en var Martinus" ryger det ud af munden på mig Marcus og jeg flækker af grin "Norah er lidt bedre til ikke at skrige når hun stønner folk inde ved siden af kan sgu da hører jer" siger Marcus og vi kan slet ikke tage os sammen, det ender med Martinus og Helena griner af os, fordi vi ligger på gulvet. Jeg rejser mig halvt, men sætter mig på hug. "Ej jeg ved godt det her er mærkeligt, men hold da kæft hvor har du en stor pik" flyver det ud af munden på mig Martinus kigger ned og holder sig for, men Marcus griner bare. "okay i må gerne gå nu, i er mega nederen" siger Martinus og åbner døren. "Ja i må hygger jer, men lad vær med at skrig Helena" siger marcus og blinker med øjet. Vi når ud af døren og løber hen til vores værelse imens vi griner. "Ej, det er faktisk mega syndt for dem" siger jeg til Marcus, han nikker "Men det var fandme sjovt" griner han. Vi går ud og bæ'ørster tænder, jeg sidder på bordet ved håndvasken, han står imellem mine ben. jeg giver ham ryk-dig-lige blikket. Jeg skyller min mund og ligger min hen i sengen. Jeg kigger under sengen bare for at være sikker. Der er heldigvis ingen. "Jeg skulle lige tjekke for en sikkerheds skyld" siger jeg og begynder at grine. Jeg står med mit nattøj på men vælger at smide alt så jeg ligger nøgen, Marcus har også smidt sine underbukser. Jeg ligger mig under dynen, og ligger mig helt tæt op ad Marcus og ligger mit hoved på hans brystkasse, og der går ikke længe før vi falder i søvn.
((undskyld afsnittet ikke er så langt, var til fødselsdag igår))
YOU ARE READING
Marcus & Martinus - Dirty
FanfictionSelvom Norah må forlade alt hvad hun kender til, tager hun det med oprejst pande, men inden hun flytter til Norge skal hun lige til koncert først med Marcus & Martinus med hendes bedsteveninde Helena, men hvad sker der så?