((NORAHS SYNSVINKEL))
Martinus går ud af døren og Marcus og jeg står og kigger lidt på hindanden, det går ikke længe før vi flækker af grin. "AHAHAHAH, hans ansigt" siger Marcus imens han griner. Vi griner færdig, og beslutter os for at udforske hotellet, og gå ned i deres pool. klokken er 12.46, og der er ingen mennesker nede ved poolen, Marcus og jeg svømmer lidt rundt, eller Marcus svømmer jeg prøver at svømme, men kan ikke. Poolen har en lav og dyb ende, Marcus bevæger sig længere og længere hen mod den dybe ende, men jeg står bare stille og kigger på ham, "kom herhen babe" siger Marcus med hans beroligende stemme, jeg går hen i siden og bevæger mig langsomt hen mod ham, jeg holder fast i kanten, og han flyder rundt midt i det dybe vand. "kom her!" siger han og smiler "Jeg har det fint her'' siger jeg og smiler akavet til ham, han kigger mærkeligt på mig ''omg du kan ikke svømme'' råber Marcus og begynder at grine ''ja ha ha ha, vældigt sjovt'' siger jeg og håber han forstår ironien i min stemme. Han kommer hen til mig og giver mig sin hånd, han prøver at hive mig stille og roligt ud, men jeg hiver ham ind til mig, så han er helt tæt på mig. Han kysser mig meget intens, hans læber er så dejlig fyldige og bløde, hans hænder bevæger sig ned og han løfter mig op, så jeg sidder på kanten. Han nusser mig på mit inderlår og er også inde og røre ved mig. Men vi bliver hurtigt afbrud da Helena kommer løbene hen til mig og Martinus laver bombe. ''hvad havde i gang i?'' spørg Helena, hendes ansigt ligner min mors når jeg har gjort noget forkert. ''Vi kyssede bare" forsvare jeg mig selv. hun giver mig jaer-jeg-er-ikke-dum blikket. ''seriøst vi kyssede bare ikke andet'' tilføjer jeg, men jeg har en ide om hun ved mere en at vi kyssede, ''nårh ja også havde vi sex'' siger jeg hurtigt i håbet om hun ikke høre mig. "AF HVAD HAVDE I?!" råber hun, Hun giver marcus et dræber blik, "Jaer Helena kom og snak med mig i morgen når du og Martinus også har haft gjort det" siger jeg og kigger på hende dybt seriøst. "Martinus ikke for noget, men vi skal ikke have sex før vi er parate og har været kærester i lang tid." siger hun. Jeg kigger hen på Marcus som er blevet helt bleg i hovedet, "Nåh, men vi har svømmet nok rundt nu, nu er det jeres tur" siger han og hentyder til Helena og Martinus. Vi tager vores håndklæder og går op på vores hotelværelse. Vi kommer ind på værelset og ser sengen er redet og har lagt et nyt sengebetræk på. Jeg smider mit badetøj foran Marcus og tager hans hoodie på, jeg gider ikke tage underbukser på, hoodien dækker alligevel en hel del. Jeg sætter mig hen i sofaen med hans computer, og vælger at sætte noget musik på, vi høre Everyday med Ariana Grande. "Hvor er din far henne? Han har ikke været herinde eller sagt hej til dig?" spørg jeg. "Jeg sagde til ham han ikke skulle forstyrre os når du var her, og det var han helt forstående for, men Martinus fangede den åbenbart ikke helt" siger han og griner. "nåh okay, også lige en anden ting, har du nogensinde prøvet og have sex før du virker meget erfaren!?" "Nej du er min første og sidste person, hvad med dig, du virker også meget erfaren" siger han og griner, "Jeg har prøvet det før et par gange faktisk'' siger jeg, han bliver helt rød i hovedet, ''Det var en joke Marcus, du er den som har taget min mødom" jeg begynder at grine, han ligger sig oven på mig og skal til at kysse mig, men fjerne sit hoved hurtigt for at irriterer mig. ''Marcus, skal vi ikke få noget at spise, jeg er mega sulten?" spørg jeg og kigger på ham, "århh jo, jeg glemmer helt hvor sulten jeg er når jeg er sammen med dig" siger han. ''Tager du så ikke noget tøj på?'' spørg han ''behøves jeg virkelig?'' siger jeg og kigger på ham med hundeøjne, "du er seriøst så fucking fræk" siger han og tager mig i hånden, vi går neden under til restauranten, der er alverdens mad, her er mega lækkert. Vi går hen til buffeten og jeg tager en masse mad, er ret så ligeglad med at spise meget mad foran drenge, Marcus har 2 tallerkner fyldt med mad ''kan du spise alt det der?'' spørg jeg og kigger overrasket på ham, ''sagtens'' siger han som om det er nede på 0,5. Vi sidder over for hinanden, og snakker. Vi har gjort det her meget få gange, bare sidde og snakke om alt, vi snakker om skolen i Danmark og i Norge. Vi sidder og drikker appelsinjuice, vi har siddet og snakket i 2 timer, og klokken er snart 17.00 vi går oven på og støder på Kjeld-Erik på vej ud "Hej i to turtelduer, hvad går i så rundt og laver?" spørg han "ikke rigtigt noget, vi har været nede ved poolen også har vi været på værelset, og udforsket hotellet'' siger Marcus og smiler ''Ved du hvor din bror er henne?'' spørg Kjeld-Erik ''næhh han var nede ved poolen sammen med Helena, men ellers ikke" svare Marcus. jeg har det lidt mærkeligt med at kun have en hoodie på når jeg står med Marcus' far, også ingen underbukser. ''Nåh, men i må hygge jer" siger han og går ned mod restauranten. Marcus og jeg går videre hen ad gangen "Det var det mest akavet jeg nogensinde havde prøvet" siger jeg imens vi går ind ad døren til hotelværelset. "Altså jeg gav dig et valg" siger han og griner. Jeg går hen i sengen, og ligger mig med benene oppe under min og glemmer jeg ikke har underbukser på, Marcus står for enden med sin mobil og tager et billede af mig, "Marcus? Hvad har du gang i?" siger jeg med en træt stemme "ikke noget babe" siger han og smiler sødt, "Altså jeg ved godt du tager et billede af mig og man kan se min fisse så altså du kan ikke skjule noget" siger jeg og halv griner "busted" siger han og griner, han ligger sig ned ved siden af mig og holder om mig og inden længe falder jeg i søvn.
((Undskyld de kommer så sent ud <333))
YOU ARE READING
Marcus & Martinus - Dirty
FanfictionSelvom Norah må forlade alt hvad hun kender til, tager hun det med oprejst pande, men inden hun flytter til Norge skal hun lige til koncert først med Marcus & Martinus med hendes bedsteveninde Helena, men hvad sker der så?