Part 7

600 4 4
                                    


Jeg vågner ved at min mobil ringer, den spiller to dråper vann, fuck man, jeg skynder mig at tage telefonen. "Hej det Norah?" siger jeg, der kommer intet svar og jeg ligger bare på. "Du bedes venligst ændre din ringetone" siger Marcus med en hæs morgenstemme. "Ja, jeg har ikke lige tænkt over det" siger jeg og ligger mig ned igen. "Hvem var det?" spørg Marcus nysgerrigt, "Jeg ved det ikke" svarer jeg ham og ligger mig helt indtil, og svinger mit ben over ham. "har du sovet godt?" spørg jeg ham og han nikker med lukket øjne. jeg tænkte på en ting "I morgen kører vi til Trofors, vil du kører med os?" spørg jeg ham. "Ja, det vil jeg gerne men jeg skal nok lige snakke med min far om det" hans stemme knækker midt over og han lyder som et pivedyr. Jeg griner ad ham, "Det er ikke sjovt" siger han og klemmer mig fast. jeg sætter mig over på ham, jeg kan stille og roligt mærke noget hårdt på vej op i mig. "Marcus?!" siger jeg og puffer til ham, "ja jeg kan sgu da ikke selv styrer det og når der så sidder en nøgen lækker pige oven på mig." siger han og jeg bliver helt rød. Jeg rykker mig væk fra ham og kravler under dynen. Jeg tager ham ind i munden og tager ham helt ned i halsen. Han nyder det, det kan jeg høre på ham. Han er helt hård og stor nu, Jeg tager dynen af, og sætter mig på ham, han er helt inde i mig og læner mig over ham og tager fat i senge gelænderet og han bevæger sig hurtigere ind og ud af mig, jeg giver et støn fra mig, han kan godt lide når jeg stønner. "Marcus" stønner jeg og bider mig selv i læben. Han tager fat om mine hofter og rykker mig hurtigt op og ned. Han trækker sig ud og jeg vender mig om og står på alle fire. Han læner sig langsomt ind og hun af mig hans hånd er på min lænd og han begynder at bevæge sig hurtigere ind og ud. Han trækker sig ud og vender mig om, han begynder at onanere og kommer ud over mine bryster og jeg når også at få lidt i munden, jeg skynder mig bare at sluge, så bliver han nok glad. Jeg tager et mini håndklæder og tørre min krop af. Vi sveder som om vi har været i Sahara i 12 timer uden vand, "skal vi ikke gå i bad?" spørg jeg ham imens har trækker vejret tungt, "Jo lad os gøre det min prinsesse" siger han. Jeg elsker når han kalder mig prinsesse, jeg føler mig altid som noget helt specielt. Vi går ind i badet og tænder for vandet, han sæber mig ind over det hele, han gør det meget intens, han går på hug og smøre mine ben ind i sæbe. Jeg læner mig for over så jeg støtter med mine hænder på væggen han kysser på mig, jeg jeg giver et støn fra mig. Han rejser dig op igen og sæber sig selv ind.. Jeg skyller min krop, og vi går ud fra badet. "Marcus? Hvad er vi egentlig?" spørg jeg ham "Hvad vil du være" siger han og smiler ''Det ved du vel godt" svarer jeg ham og smiler akavet "nåh, men Norah vil du så være min?" spørg han og smiler med det største smil jeg nogensinde har det, "ahaha Marcus du er så fantastisk, og ja selvfølgelig vil jeg det" siger jeg og krammer ham. "nåh, men lad os få noget at spise, skal vi spørge om Helena og Martinus vil have noget også?" spørg Marcus "Ja lad os gøre det." svarer jeg ham og tager tøj på.

((MARTINUS' SYNSVINKEL))

Jeg vågner og kan høre nogen synge ude fra badet, jeg ligger i sengen, men vælger at gå i bad også. Jeg går ud på badeværelset og ser Helena stå helt nøgen hendes bryster er utroligt flotte. "Godmorgen sunshine" siger jeg til hende og går ind under bruseren. Jeg kysser hende og holder hende op mod væggen, og min pik begynder at blive større. "Mhhhh Martinus" stønner hun. Jeg sætter hende ned og sætter mig på hug, jeg sætter hovedet helt ind til hendes fisse, jeg stikker min tunge ud og lader den udforske hende igen. Jeg slikker i cirkler og stikker to fingre op i hende. "MARTINUS, OHHHHH" skriger hun nærmest. Jeg elsker når hun stønner sådan, jeg bliver mere og mere liderlig. Jeg rejser mig igen og skynder mig at komme ind i hende. Jeg bevæger mig hurtigt og hugger ind i hende. "Jeg kommer" skriger Helena.

((MARCUS' SYNSVINKEL))

Vi er på vej hen til Martinus, Norah og jeg går hån i hånd derhen "Jeg kommer" fuck, jeg skynder mig at løbe hen til Martinus' værelse jeg løber ind og banker på deres dør "SHHHHH, MAN KAN HØRE JER'' råber jeg højt nok til de kan høre det men ikke ude på gangen.

((MARTINUS' SYNSVINKEL))

Fuck, nåh men vi er alligevel færdige, eller næsten færdige. Jeg sætter hende på gulvet og hun sætter sig på hug og sluger min sæd. "Du skuffer mig aldrig babe" siger jeg til hende, "I lige måde hon" siger hun til mig og smiler.

((NORAHS SYNSVINKEL))

"Hvad tror du din far ville sige hvis han fandt ud af det?" spørg jeg Marcus, "got no idea" siger han, "Finder ud af hvad" spørg Kjeld-Erik. 

Fuck...


Marcus & Martinus - DirtyWhere stories live. Discover now