(vækker uret ringer)
Jeg klikker på snooze, og falder i søvn igen.
Jeg vågner i et sæt og springer op fra sengen, og skynder mig at kigge på klokken, men den er kun 04.02 så jeg har sovet i 2 minutter, jeg tager min højtaler med ud i badet og sætter Marcus & Martinus på. Jeg lader mit Calvin Klein nattøj glide forsigtigt af min krop og tænder for den varme hane. Vandet glider over mine nøgne bryster, og jeg tænker på Marcus, han er min største crush. Jeg finder min skraber frem og begynder at skrabe mine ben og derefter min skridt. "nu er jeg helt galt just in case" hvisker jeg og griner. Jeg går ud af badet og begynder at tørrer mig. Jeg krøller mit hår så jeg har nogle lange brune krøller, jeg fylder mine bryn ud og ligger en let make-up. Jeg går ud fra badeværelset og klokken er nu 04.58 så jeg er i okay god tid. Jeg går ind på mit værelse og finder tøjet frem jeg lagde frem i går, det er et par hvide bukser, og en hvid crop top på med blonder, og en lang sort cardigan, det hvide tøj får virkelig min gyldenbrune hud var til at skinne. Jeg tager en selfie og ligger et ud på instagram, "Marcus & Martinus here i come" jeg taggede Helena, og der var allerede på de første 20 minutter kommet 30 likes fra folk jeg ikke kender, men jeg er ikke så genert, så er lidt ligeglad.
(kl. 08.00)
Der er begyndt at komme vildt mange mennesker, men vi er heldigvis de første i køen, køen er vildt hyggelig og pigerne bag os er vildt søde, vi fik deres snap og alt muligt, vi snakkede meget om hvor hotte Marcus & Martinus er.
(1.30 time senere)
Dørene åbnede snart så Helena og jeg pakkede vores ting sammen og ligeså snart dørene åbnede stormede vi ind og fik pladser aller forrest, vi stod og ventede i 2 timer og endelig kom de, jeg begyndte at skrige og tog min iphone 5s frem (jeg har også en 6s, men den brugte jeg ikke fordi jeg havde slettet alt på min 5s'er) så jeg optog hele koncerten. Martinus glemte et stykke af go where you go og det var så sindssygt sødt. De hopper rundt og synger og marcus for øje på mig, og løber hen til der hvor jeg står, og rør ved vores hænder, og jeg begynder at hoppe sindssygt meget.
Koncerten er slut og det er M&G tid, Helena og jeg kommer hen til dem og jeg prøver at virke cool selvom det er svært, der står ikke nogle vagter kun kjeld-Erik, men han snakker i telefon henne i et hjørne, Helena løber hen til Martinus og jeg gå-løber hen til Marcus, han giver mig elevator blikket og stopper ved mine bryster, jeg går ned i knæ og kigger ham i øjnene, han kigger med sine dejlige chokolade brune øjne og griner. Jeg går hen og krammer ham, jeg kan mærke han griber hurtigt fat om min røv, så jeg gisper. Jeg havde hjemmefra skrevet en seddel med min snap og nummer, så han kunne kontakte mig hvis han skulle blive fristet. Jeg ligger den ned i hans lomme. Vi er de sidste som er derinde så vi har lidt ekstra tid med dem, det er meget sådan Marcus og jeg og Martinus og Helena, men det gør mig ikke spor. Vi sidder i en sofa, og snakker om alt muligt. Kjeld-Erik kommer ind og jeg rejser mig op og siger hej, jeg sætter mig tilbage hen til Marcus. Kjeld-Erik giver Marcus et blink med øjet og Marcus blinker tilbage, Marcus rejser sig op og snakker med sin far, om hvad ved jeg ikke. Helena og Martinus sidder i en anden sofa, og det ser ud til de har det sjovt. Jeg synes også der er en speciel kontakt mellem Marcus og jeg. Vi sidder og snakker lidt om hvordan det er at bo I Trofors, fordi jeg har fortalt ham om min situation, med at jeg skal bo i Trofors.
"Ved du hvilke huse der er til salg i Trofors?" spørg jeg.
"Altså Trofors er ikke så stor, men der er et kæmpet hus til salg lige over for mit hus!" siger han. Jeg begynder at bliver urolig, tænkt hvis min mor har været så dejlig at købe det. Der bliver en lidt akavet stemning og jeg tager mig mod til at spørge om hans snap. Han giver mig hans private snap.
"Hvor bor du så nu?" spørg Marcus mig
"Jeg bor inde i det centrale København, hvad så da?"
"Ikke noget bare nysgerrig, ahaha."
Hans grine for mit til at smelte.
Han rækker ud efter min hånd og tager fat i den, jeg bliver helt varm og adrenalinen inde i mig pumper.
"Nåh drenge vi skal til at tilbage på hotellet!" siger Kjeld-Erik
Drengene krammer os farvel, da Marcus krammer mig farvel ligger jeg alligevel sedlen ned i hans baglomme.
Helena og jeg begynder at grine og skrige lidt.
"Hvordan gik det med Martinus?" spørg jeg
"Amen O.M.G hvor er han fantastisk. Han er mega sød, og mega sjov,, vi snakkede om alt mellem himmel og jord, og han tog min hånd, og jeg fik hans private snap." Siger hun, meget hurtigt så hun næsten ikke kan trække vejret. Jeg griner, og tænker på hvornår hun har tænkt sig at spørge ind til Marcus og jeg, men det gjorde hun ikke, men er også lidt ligeglad.
Jeg kommer hjem og jeg fortæller min mor alt, hele koncerten, M&G med Marcus, og at jeg fik hans private snap. Min mor og jeg er meget tætte og snakker med hindanden om alt, så det undrede mig da hun ikke ville sige hvorfor vi skulle flytte. Jeg kan se min mor næsten har pakket hele huset ned, og en tåre triller ned af min kind, jeg skynder mig oven på og begynder at snappe med Marcus, han er så sød kl er 23.05 og jeg ligger mig til at sover, det har været en laaaaang dag og jeg kan ikke holde mig vågen længere.
YOU ARE READING
Marcus & Martinus - Dirty
FanfictionSelvom Norah må forlade alt hvad hun kender til, tager hun det med oprejst pande, men inden hun flytter til Norge skal hun lige til koncert først med Marcus & Martinus med hendes bedsteveninde Helena, men hvad sker der så?