((ALARM))
((Leahhhh, vi ser ho smiler nå))
"Så du var den slags fan" siger Martinus med en hæs morgenstemme og griner.
"mhhhh, så skal du bare høre hendes ringetone" kommer det fra Marcus, hvis stemmer også er helt hæs.
"Jaer shhh, hvad er klokken" siger jeg og griner.
"DEN ER 06.00?!!!!" siger Martinus og kigger mærkeligt på mig.
"ughhh" kommer det fra os alle sammen. Vi ligger i en lidt akavet stilling, Marcus holder om mig, og jeg holder om Martinus, vi vågnede i den her stilling.
Jeg skal til at rejse mig op, men Marcus trækker mig ned.
"Godmorgen babe" siger han og kysser mig.
"Godmorgen hon" han trækker mig helt ind til sig, jeg ligger over på ham og vi ligger sådan her i noget tid.
"Nåh skal vi?" spørg Marcu jeg nikker, og rejser mig. Jeg finder min kuffert med tøj, og tager nogle stramme sorte bukser på og tager Martinus hoodie på, han har en ekstra med. Marcus rejser sig op, og Martinus og jeg begynder at grine, jeg går hen til Martinus som stadig ligger i sengen og sætter mig halvt på ham, imens vi stadig bare griner.
"Hvad?" siger Marcus. Martinus og jeg stopper med at grine i 3 sekunder lige indtil vi kigger på hinanden og griner igen, jeg kan ikke mere og ligger mig ned over ham. "Marcus kig ned" siger Martinus.
"Ohh shit, i to er så" siger han og kommer hen til og og ligger sig oven på os, "jeg tror jeg vil kalde dig klunker" siger jeg og Martinus og jeg griner igen. Vi kan nærmest ikke trækker vejret fordi Marcus ligger oven på os.
"Okay tyksak fjern dig lige" siger Martinus og griner. Det her er seriøst den bedste morgen i laaang tid. Efter noget tid har vi alle fået tøj på og vi går neden under til mig mor sover har lavet brunch til os. "Spis rigeligt, vi stopper nok først ved Stockholm, eller jeg skal lige snakke med jeres far" siger min mor, og Marcus er allerede godt i gang med at fylde mad i hovedet. Min mor griner bare ad ham. Vi har nærmest spist alt maden og min mor havde lavet meget mad.
"Okay flyttemændene er her om 20 minutter så vi alle hjælpes lige ad med at få styr på det hele ik" siger min mor og smiler. Vi alle nikker og går oven på for at børste tænder. Shit mit Marcus og Martinus håndklæde ligger på gulvet, min mor må have haft revet det ned uden at samle det op. Please ikke læg mærke til det beder jeg til gud. Vi børster tænder og lige i det vi er på vej ud begynder Marcus og Martinus at grine, jeg går videre og begynder at smile akavet. "stop nu, jeg var bare en stor fan okay?" siger jeg og griner "nærmere en Aircondition" siger Martinus og græder nærmest af grin.
"Prøv se her" siger Marcus og ringer til mig.
"Marcus stop så, eller vil jeg ikke have sex i 2 uger" Den når lige præcis at ringe og Martinus begynder at grine endnu mere end før,
"I to er to kæmpe spader" siger jeg og går ned med en papkasse, drengene tager en papkasse hver og begynder at synge to dråper vann, jeg begynder for sjovt at synge med.
"Woow, du jo god" siger Marcus.
"ahaha mig? Jeg lyder som en strandet hval hvis stemme er i overgang!" siger jeg og griner.
YOU ARE READING
Marcus & Martinus - Dirty
FanfictionSelvom Norah må forlade alt hvad hun kender til, tager hun det med oprejst pande, men inden hun flytter til Norge skal hun lige til koncert først med Marcus & Martinus med hendes bedsteveninde Helena, men hvad sker der så?