(Sover)
Jeg vågner af at Marcus går rundt og synger Bruno Mars. Jeg åbner mine øjne og ser Marcus gå rundt i kun underbukser og rydde op. Jeg sætter mig halvt op og sidder og stirrer på ham. Han kigger hen på mig, og skynder sig hen til sengen. Han ligger sig halvt oven på mig det er lidt ubehageligt på grund af kjolen.
"Marcus fjern lige hurtigt dit store hoved!" siger jeg og griner
Han løfter hovedet og for en mega cute dobbelt hage, nurgh. Jeg åbner op for en spænde bag på min kjole og det er en befrielse! mine bryster skriger efter at kunne "bevæge sig rundt".
"så bare lig dit store hoved ned igen" siger jeg, han vender sig om, og ligger sig over på mig. Han har gang i noget, han smiler lumsk til mig. "Marcus, du kan godt droppe det!" siger jeg og holder for min mave, han smiler til mig, han begynder at holde min arme over mit hoved med den ene hånd og kilde mig med den anden, han bliver ved med at kilde mig, og det føles som evigheder!
"Har jeg et stort hoved?" siger han og bliver ved med at kilde mig! "Nej!!" skriger jeg halvt. Han holder op med at kilde mig, men ligger stadig oven på mig, jeg nusser hans hår, det er dejligt blødt. Han begynder at kysse min mund og jeg kysser tilbage han trækker sig tilbage og begynder derefter og kysser på mine bryster. Mine brystvorter bliver helt hårde, han kysser dem, og en følelse af ild flyver igennem mig, jeg løfter mit bryst op, og vrider mig. han går længere og længere ned. Han har kysser hele min mave nu, og er ved min underbuksers kant, han trækker stille og roligt ned, så jeg får dem ned omkring lårene. Han begynder at kysse min fisse, og nusser mig ude i siderne så det giver en slags kildende, men rar følelse. Jeg og stønner stille, jeg vrider hele mt underliv, hans tunge begynder stille og roligt at bevæge sig rundt på min fisse og omkring den, jeg kan mærke jeg er mega våd! Hans tunge bevæger sig ind i mig og jeg begynder næsten og skrige, han gør alt så langsomt, og intens, Jeg spreder mine mere. Han åbner mig op og begynder at stikke en finger ind i mig, jeg har aldrig fået sådan en følelse før!
((MARCUS' SYNSVINKEL))
Jeg trækker min finger ud af hende, jeg er mega tændt, men jeg har hørt at jo længere ens forspil er, jo længere holder man. Jeg slikker på min finger, jeg lader min tunge lege med hendes klitoris, og hun ligger uroligt.
"er du ok?" spørg jeg hende forsigtigt.
hun laver tommel op, og jeg starter igen. Jeg hiver mine underbukser ned, og skynder mig at putte et kondom på. jeg er helt hård, jeg stikker roligt min pik ind i hende, imens jeg niver i hendes brystvorter, jeg trækker mig roligt ind og ud af hende, hun stønner og jeg elsker når hun stønner. Jeg vender hende så hun ligge på siden, jeg lige mig ved siden af hende, jeg høre hun siger "jeg fucking elsker dig Marcus!!" jeg begyndte at gøre det hårde indtil jeg så kom ud i kondomet. Jeg tag kondomet af og smider den ud. Jeg ligger mig ved siden af hende, vi er begge helt forpustet og kan ikke trække vejret. Jeg kigger på hende og vi griner, hun er simpelthen så dejlig. "Ved du egentlig hvad klokken er?" spørg hun stille og ligger sig til rette med sit hoved på mit bryst, jeg tager min telefon og kigger, " den er kun 09.37" siger jeg. "De andre vågner nok først om en times tid, så vi kan bare ligge her." siger jeg til hende, jeg kan se hun ligger og smiler. "Hey Norah? du sagde imens vi ^legede^ at du elsker mig, gør du virkelig det? Spørg jeg
((NORAHS SYNSVINKEL))
Om jeg elsker ham? "Marcus første gang jeg tænkte jeg elskede dig rigtigt og ikke bare som en fan var da vi sad sammen ved M&G, du kiggede på mig som ingen andre nogensinde havde kigget på mig, og der tænkte jeg, jeg vil kun være sammen med dig resten af mit liv, du er den jeg vil få børn med." siger jeg og kigger dybt ind i hans øjne, han smiler, "Jeg ved godt det er tideligt især fordi vi kun har kendt hinanden i 2 dage, men nu hvor jeg flytter til Trofors, ville vi jo kunne være sammen hele tiden, så jeg kan kysse dig, og kramme dig når jeg vil" tilføjer jeg, "jeg elsker dig og vil ikke have nogen andre end dig" siger han og kysser mig på munden, "Jeg elsker også dig."
"Nåh, men skal vi gå i bad?" spørg jeg ham. "Men Marcus selvom jeg elsker dig og vores sex så ikke noget sex i badet, jeg tror nærmest ikke jeg kan gå!!" siger jeg med en alvorlig stemme, og han griner bare ad mig. Jeg rejser mig op, "aaauuuchhh" hvisker jeg og griner, han rejser sig op og skynder sig hen til mig, "hvad er du okay, noget jeg skal hjælpe med?" spørg han, helt seriøst. "Marcus? Du har gjort nok her" jeg griner, lige indtil han svinger mig op over han skulder og bære mig fra sengen og hele vejen ud på badeværelset, "Marcus slip mig" siger jeg og griner. Vi står i spejlet begge to, jeg hænger stadigvæk på hans skulder, han giver mig et klask i røven og sætter mig ned. Jeg vil irritere ham nu! Jeg går stille hen og tænder for vandet og finder den perfekte temperatur, vi valgte at være i badekar i stedet. Jeg går hen til håndklæderne og sørge for han kigger på mig, jeg tager håndklædet og bukker mig ned, stille og roligt og rejser mig elegant op igen, jeg kigger på og han holder sig for pikken, "hvad er der Marcus?" spørg jeg lumskt "ikke noget" han griner og går hen til mig og lægger sine hænder på min talje, og vi står og danseragtigt. badekarret er klar og Marcus sætter sig ned og jeg sætter mig mellem hans ben, han tager en svamp og vasker min krop, vi sidder og snakker, og kan høre nogle åbne vores døren ind til vores værelse.
"shittt, skynd dig op, har du tøj herinde?" spørg han, jeg panikker og kigger rundt, "ehmm nej!" siger jeg og smiler et uskyldigt smil til ham, jeg tager bare en af hans hoddies på, den går mig til lårene, h tager en trøje og han fodboldshorts på, vi går ud og ser Martinus.
"Godmorgen" siger jeg og smiler akavet.
"godmorgen, ehm har du Helenas nummer" spørg han og smiler
"hahaha jo." Jeg sender hendes nummer til ham.
"Martinus, du må gerne gå nu" snerre Marcus
"Hvorfor var i begge derinde på sammen tid?" spørg Martinus og er lige ved at flække af grin.
"Vi børstede bar tænder" skynder jeg mig og sige, for at redde den.
"Men i har begge vådt hår?" Siger Martinus og ser mærkeligt på os.
"Har du egentligt hørt jeg flytter til Trofors?" siger jeg for at skifte emne.
"Nice så kan Helena komme og besøge dig, men være hos mig, men lad vær med at skifte emne!" siger han
"Martinus gå nu bare." siger Marcus irriteret.
"Jamen jeg har ikke set dig i lang tid og jeg keder mig..." Siger han og løber over og kaster sig i vores seng. jeg skulle lige til at sige at han nok ikke skulle ligge der, men det ville være afslørende, Marcus og jeg kigger på hindanden og begynder t grine. Martinus kigger på os som om vi er idioter,
((MARTINUS SYNSVINKEL))
De står og grine, men af hvad? jeg kigger rundt, men kan ikke se noget, er det mig måske? jeg kigger ned i deres seng og lagenerne er krøllet, "MARCUUSSS!!!" råber jeg og hopper væk fra sengen. De stopper med at grine og kigger ned i gulvet, " er i fuldkommen komplet dumme, i har kendt hindanden i 2 dage og i har allerede haft sex, Marcus hvor smart er det lige?" siger han seriøst. "Du siger ikke noget til papa!!" forsvare Marcus sig, "Nej er du dum?" siger Martinus. "hvor mange gange har i gjort det?" spørg jeg
"ehm, to gange" svare Norah, "altså hvordan?" Spørg jeg og fortryder det rimelig meget med det samme. "Martinus vil du have detaljer om hvor din bror og jeg havde sex?" siger Norah, "bare glem jeg spurgte" siger jeg og smutter. Jeg når ikke engang ud for døren inden jeg ringer til Helena og invitere hende over, hun er så sød, smuk og dejlig.
Undskyld den kommer så sent :))
YOU ARE READING
Marcus & Martinus - Dirty
FanfictionSelvom Norah må forlade alt hvad hun kender til, tager hun det med oprejst pande, men inden hun flytter til Norge skal hun lige til koncert først med Marcus & Martinus med hendes bedsteveninde Helena, men hvad sker der så?