#myrainbow
Part 2
Fforward................
Slepas bberapa bulan, it was Wednesday...jam3 sya bru blik dri clients meeting...sampai je kat kabin ade rose ngan a note (Love your Eyes) kat atas laptop sya...xpi xde nama...sya try tanye colleague sya...xpi xde yang tahu...started dri hari tu...stiap hri confirm ade bunga rose n note kat table sya...🌹🌹💌
The next day, sya, c Suzi ngan Jane awal sampai office(kmi tggl serumah) c Suzi ngan Jane trun gi beli bfast utk kmi...sya gi pantry nk buat coffee utuk kmi btiga ☕️☕️...msuk je pantry tba2 sya rasa sejuk smcam hgga bulu tengkuk sya bdiri...cpat2 sya buat coffee...skali sya pusing tlanggar ngan c Jason...abis tumpah coffee atas dia(panas oo coffee tu) tkut sya tgk muka c Jason cam singa plak time tu...
"ade otak ke x ni.. panas2 ko gi tumpah atas sya...mata tu letak kat mane?...tengking c Jason...(abis shirt ngan pants dia basah kena coffee..)panas oo kepala sya kena tengking cam tu(cikit lgi nak nangis ni)
"Eeeee bukan sya sengaja pun...yang ko gi bdiri dekat2 ngan sya ni buat ape?
"Aikkk mulut tu jäger ckit bleh? Muka saje cantik tpi mulut tu eee bilang c Jason ketap gg sambil jari telunjuk dia sentuh lips sya...geram sya time dia ckap cam tu...sya ambik air paip...sya tuang kat muka dia "nak rasa lgi" and cpat2 sya lari kasi tggl c Jason gi msuk kabin (happy gak sya sebab c Jason slalu buat sya marah...padan muka dia...jahat kn sya 😁😁😈😈)Lunch time,sya siap2 nak gi lunch...kriingg telepon office bdering...
"Jason here, come to my room NOW...trus off telepon...eee tension btul...arah2 org plak...otw gi blik c Jason...tba2 feels like ade org tingu2 sya...sya tingu skeliling tpi xde org...again sya jlan blik..Oouchh...ade org gi Tarik rambut sya, still xde org 😨😨...adeeii seram sya...xjadi sya msuk blik c Jason...trus kuar gi lunch...After lunch...
Sya busy cari fail client...tba2 c Jason msuk kabin sya...tkejut sya...capat2 sya bdiri
"can u knock the door first sbelum ko msuk dalam...no manners at all..(bkan ape...sya dduk melutut cri fail kat cabinet...dah la dress sya atas lutut je...dduk je tnaik...free2 kena tguk peha ni)"Sya pggl ko msuk blik sya tadi kn...tpi bleh plak ko kuar lunch n ignore sya" bilang c Jason.
"Let me remind ko, sya PA Dato *****...if ko nak discuss ttg keja ko still can do that pas lunch kn...bkanye sya larikn diri dri office ni...ckap sya...c Jason pandang sya...trus gi baling beg plastik kat sya...
"Wash and give me tomorrow...senyum sinis ngan kening kiri dia tnaik..
"Excuse me, I'm not your maid...sya bling blik beg plastik kat c Jason(cilanat punya jntan, ingat sya ni org gaji dia ke) c Jason trus msuk n ttup pintu kabin....dia tarik tangan sya, tolak sya kat pintu...sya try kasi lpas tangan sya...xpi c Jason tetap gengam tangan sya..
"What are you doing!!!? sya btul2 geram sama c Jason...tangan dia dua2 pegang bahu sya...tkeras sya,xleh gerak....plahan2 muka dia dkat ngan sampai terkena hidung dia ngan sya....sya boleh rasa nafas c Jason...tangan kanan dia naik kat leher sya...ape lgi... 😁😁😆😆To be continue
YOU ARE READING
Myrainbow
De TodoHello everyone...this story based on my life story reaching to my loved ones...involving happy, romance, sad n more...this is ongoing story which I been posting in Sabahan horror lob2 stories... Malay version 😉😉