myrainbow 5

86 8 0
                                    

Part 5

#myrainbow

Sya baring balik kt tilam, check hp...sya tngok kat dressing table...dress sya ade kat sana...
"Hei, bila sya tukar baju?sya naik kereta c Vin...pastu sya sedar kt tilam...hmm mesti c Jane...sya ckap sorang2...🤔🤔
Tba2 c Jane lari masuk bilik...trus dia ttup pintu n baring sblah sya..."hui, apsal ko ni? sya tanye c Jane..
"Ni haa..da hal penting...jap sya call c Suzi...c Jane call c Suzi n on loudspeaker...

Jane:wei, Suzi..ko cerita skrg kat Mag...sya on loudspeaker ni...
Suzi:ok ok...Mag...2 hri lpas, ade ni new staff Lizzie,join asst marketing manager...cantik n comel tau...
Jane:hoi, Suzi bleh x ko direct to the point...jngan2 ko jdi lesbo sbab c Lizzie tu....😂😂😂
Suzi:budu ko c Jane...😠😠 ye lah to the point la ni...tdi dia tanye sya ttg ko Mag...
Sya:heiii...dia kenal sya ke??
Suzi:ye dia kenal ko sbab c Jason...c Lizzie tu tunang c Jason
Sya n c Jane: What???? ckp kmi serentak...
Suzi: Yee...ade org ni complain kat c Lizzie...c Jason anggau kat ko...n Mag ,ko yang gi kacau c Jason...sbab tu c Lizzie join office kita...
Sya: aduii...sape lah yang budu sngat gi tau dia cam tu...
Suzi:the worse is...bila c Lizzie ni tanye c Jason...bleh plak dia ckap ko yang kacau...kalo ade kesempatan...ko nak make love ngan dia....
Sya: Puk***k ye laki...bila masa sya buat cam tu...dia yg thegeh kat sya...Suzi..ko tau kan ttg tu..
Suzi: ye sya tau..sya dh cerita kat c Lizzie tu...c Jason tu byak ppuan...c Lizzie pun sama cam ko...tpi kdapatan ngan abang c Lizzie...sbab tu la diorng tunang..
Sya: cilanattt punye jantan...😡😡😡..
Suzi:tdi bfast...sya join c Lizzie n c Jason...so I gitau la knun yang ko dah ade boipren...ensem lgi...sya tunjuk la gmbar c Jane watsup...cam beruk plak muka c Jason...c Lizzie plak senyum2 je tngok muka c Jason..

Sya tngok c Jane...c Jane senyum2 sambil tngok tempat lain..

Sya: Suzi, gambar ape c Jane send ko??😳😳😳
Suzi:ala..gmbar ko ngan abang c Jane tu... romantik plak sya tngok.. siap kena pluk n kiss ko..muka ko plak cam happy je kn buat cam tu...😝😝😝😄😄😄hahahaha...Mag, sya kol ko blik..bye..off pon...

Tggu ko sya blik c Jason...sya plainkik ko nanti...s*** tull...😡😡😡😡😡

Sya check group wastup...aduiii byak plak gmbar...start c Vin pluk dpan kwan2 dia sampai la..sya kena dukung kuar dri keta...malu plak sya tngok gambar tu..
"Jane...ko pdam semua gmbar tu...jngan sampai abang ko nampak...dh dia nk sya jd gf dia utuk 1 hri je...kang dia nmpak gambar ni lain plak jadi...ckap sya kat c Jane...
"Eleehh..dah dia yang upah sya ambik gmbar...ape mcam??ketawa c Jane tngok sya...
"Ko biar btul Jane...??? "Btul la, nape sya nk tipu ko...
"Ye lah2..tq ahh..smalam tlong tkar baju...
"Bila masa sya tkar bju ko...bju sndiri xtkar...ni kan baju ko plak...ckap c Jane...
"Abis sape tukar bju sya???panik sya dengar ckap c Jane😦😦😦
"Abang Vin la...smalam ko ttido dlam keta...dia yang dukung ko...eeeeewwww ko muntah atas dia tau....
"Ye ke????😫😫😫😫😫aduii malu lah sya...😫😫😫😞😞😞
"Tu la,dia bwa ko msuk blik...tkar kn baju ko...ksi baring ko kat tilam..slimutkn ko lgi.....haa ckup laa...cpat bsiap...kita ikut dadi ngan mami gi rumah c Clara...ckap c Jane...
"Xmau sya...ko je la ikut...sya nk tido lgi..ckap sya..
"Bagus la cam tu...ko ngan abang Vin je kat umah...bleh la korang dua dating...ketawa c Jane...
"Ape???jap2 Jane...tggu sya bsiap...sya ikut ko...sya lari msuk tandas dlam blik...

Siap2 nak ikut c Jane...msuk keta... c driver pusing n senyum tngok sya...aduii c Vin plak...sya tengok c Jane..mangkuk ko, kelentong sya..sya cubit paha c Jane...c Jane n mami ketawa tngok sya...malu sya...😖😖😖😖😖😖
Smpai sna...sya ikut mami c Jane..mlas nk ikut c Jane..asyik kenakn sya je...time mo mkn sya dduk tngah2 mami n c Jane...c Vin dduk dpan sya..
"Vin...sya pggl c Vin..
"Hmmmm...dia tngok sya smbil mkan..
"So..so..sorry ye..psal smlam...sya muntah kt ko n thank you sbab tlong tkarkn baju sya...ckap sya plahan2 kat c Vin..🙁🙁🙁
C Vin stop makan...tngok sya skjap...lpas tu dia senyum tngok sya..
"Baby bila ko muntah? N bila masa sya tkar baju ko??? xbaik tau buat cam tu masa xsedar..sya lgi suka kalo ko sedar.... ketawa2 c Vin smbil kelip mata kat sya....tbesar mata sya..tngok c Vin...sya pusing tngok c Jane...ketawa pgang perut dia.....
"Kalo mcam tu...baik ko dorang kahwin...gembira sya ade cucu nanti...ckap mami c Jane smbil ketawa...
sya tunduk..diam2 sya mkan...maluuu beiii,😱😱😱😖😖😖😖🤐🤐🤐🤐

To be continue...❣❣❣

Myrainbow Where stories live. Discover now