myrainbow 6

92 8 0
                                    

Part 6

#myrainbow

Mlam tu sya, c Jane ngan cousin2 c Jane plan gi clubbing 💃🏼💃🏼💃🏼...c Jane gitau mami ngan dadi, yang sya ngan c Jane ikut cousin2 lepak kat hotel...Malam stay...pgi baru blik...

Sya ngan c Jane check in hotel ******..so pas clubbing bleh stay hotel...all set, cousin c Jane ambik kmi kat hotel...syiok2 enjoy kat club...maybe dlam 2 jam gitu...1 of cousin c Jane tarik2 dress sya...sya tngok muka dia pucat mcam nampak hantu... sya tengok c Jane...sama plak pucat...tpi dorang tngok blakang sya...sekali sya pusing.... 😧😧😧OMGgggg....tajam mata tu tngok kmi..cam helang tngok mangsa dia...c Vin....merah muka dia..sya pusing blk tngok depan...sya xberan nak tngok muka dia..
c Jane dtang kat sya..."mataiii, Mag...jom blik...sbelum abang tkar jdi hulk...ckap c Jane😥😥😥...diam2 sya ngan c Jane ikut blakang c Vin...msuk kereta...dia max volume player dia...dlam 10mins kmi diam2...pastu bru c Vin start kereta...c Jane gitau c Vin...yang brang2 kmi kat hotel*****...c Vin tngok kmi...aduh...tmbah marah lgi orang ni...smpai hotel...c Vin ikut kmi msuk blik...kmi tkar baju...ambik brang2 kmi...check out blik...

c Vin start kereta...3..2..1...here we go...

"Sape sruh korang gi clubbing...siap check in Lagi...korang pel***r ke..ska2 gi hotel...kena ingat yang korang ni ppuan...camne kalo korang mabuk?? $&@@"$(;/-$@"@&"""@!!?:(&@""@)):/-)&""@&))8"""&&);&@@€€<%£•=•¥£*%><¥¥.(mlas nak ingat balik ni...truk gak kmi kena mrah)..korang dengar x..sya ckap ni...
"Ye abang vin...ckap c Jane..sya diam je...xpi tba2 plak dia diam...sya tngok dia...tajam mata c Vin tngok sya...sya tunduk.."sorry...xpi kmi bkannye buat..."SHUT UP....ko dngar je..xyah nak blas...tngking c Vin kat sya...merah muka sya kena jerit mcam tu...sya mmg xsuka kalo orang mrah camtu...ni kena jerit2 lgi...sya xtahan kena marah trus sya nangis..sya pusing tngok luar cermin kreta...(sya tau dia mrah sbab dia care xpi blehkn ckap baik2...Ni x trus jerit2 kat orang je)
c Vin marah2 kmi smpai kat kdai mkan ni...smpai je...c Vin sruh kmi trun... sya nangis xlyan ckap dia...skali lgi dia suara tggi...tkejut sya...sya tngok  dia...trus ttukr reaction muka dia dri marah trus shock ngan pucat bsalah....c Vin sruh kmi tggu dlam kreta...dia gi tapau mkanan...lpas dia kuar...sya gi dduk ngan c Jane kat seat blakang...
Once smpai kat rmah c Jane...sya ngan c Jane cpat2 kuar kreta..."thanks for yelling at me...sya ckap kat c Vin....trus sya msuk blik c Jane...sya gi mandi,tkar bju...sya gi baring ats katil...

"Mag,jom ikut sya gi mkan...abang Vin sruh pggl ko...ckap c Jane
"Xpe lh,Jane...sya xlpar...ko je lah gi mkan ngan dia...sya ckap kat c Jane.(sbnarnye sya lpar...sbab tension kena mrah tdi..terus hilang lpar)...xlama pas dia kuar ...sya rasa ade tngan pluk sya dri blkang..c Vin...sya tlak tngan dia...dia pgg tngan sya..sya trik tngan...sya ttup muka sya ngan bantal...xlama sya tngok blkang c Vin baring sblah sya,mata bttup xpi pp dia brair.....tba2 rasa bsalah plak sya..

Sya pusing blakang...sya tngok c Vin....sya lap mata dia...c Vin tngok sya skejap...pastu senyum kat sya...
"Baby sorry,I didn't mean to to yell at you...sya risau xdi..tu yang sya xleh control anger sya...I'm so sorry baby..!! Sya xmarah sbab baby gi clubbing...at least let me know...sya xnak ape2 jadi kat baby...bilang c Vin.....aduiii sedih plak sya dngar...
"Vin...I'm sorry too...sya ckap kat Vin...
"It's ok...leave it..baby can I tell you something??
Sya tngok mata c Vin..." Yea Vin..
"Baby...dah lama sya suka baby...xpi sya dpat nak gitau sbab that time sya sama Andrea...pas I break...sya try nak jumpa baby xpi sya xtau mcamne nak gitau baby...family sya semua tahu sya suka baby...(tbulat mata sya dengar family dia tahu) tu la sya plan nak jumpa baby on Michael's wedding..
c Vin bngun dduk brsila atas katil...dia trik tngan sya...sya dduk atas paha dia n dia pluk sya dri blakang....(sya suka bila dia buat sya camtu...feels wanted☺️☺️☺️)
"Baby, will you be mine?? Be my wife, friend ,a person that I can count on plss...I love you baby...(ayat ni still fresh in my mind😍😍) will you???
Sya diam2 je...xtau mcamne nak react...sya suka xpi sya tkut...cam tlampau awal plak..."baby.......plss give me a chance...I will do my best to prove it...ckap c Vin...
Entah npe...rase tharu plak...sya nangis...xleh control mata sya brpeluh ni😂😂😂😂 "yes I will Vin (xtau mcamne ayat tu leh kuar dri mlut sya)..trus c Vin peluk sya kuat2 ...c Vin bngun angkt sya bdiri...dia kiss both side pp sya..."jom mkan baby..sya lapar...senyum2 c Vin tngok sya...sya ikut c Vin gi mkan....(heheh ckap xlpar...last2 mkan kena suap)

Ksian c Vin...(dia blik cari sya..dia nk bawah sya gi dinner...mami gitau kluar ngan cousin...dia ok lgi sya kuar clubbing...masa dia msuk club..ade 1 laki ni..bgi namecard kt waiter sruh gi sya....sbab tu la tba2 tkar jadi eagle tdi....adeii)pas mkan msuk bilik blik...

"Baby can you do me a favor??tanye c Vin...."hmmm yess...jwap sya...
"Pggl sya...hubby,bie or honey....? Bleh???
"Hmmmmm honey ok?? Tanye sya...senyum je c Vin...
"Thank you baby...I love you...ok come let's sleep bsok kena bngun awal...Kita kuar gi date ok...
"Love you too honey...mane c Jane???tanye sya...
"Ooo...Jane tido blik sya....good night baby...dia kiss pp sya...
"No date tomorrow ye honey...ckap sya
Why...kenapa ni..ape jdi...????😉😉😂😂trus trdduk c Vin
"Denda sbab marah sya...jwap sya smbil than2 ketawa...
"Lah...hkman lain xde ke baby??? Tanye c Vin lgi..
No honey n now tido...😂😂😂😂
"Alright...tido baby...ckap c Vin...tido pluk sya😍😍😘😘💤💤💤💤

Myrainbow Where stories live. Discover now