myrainbow 3

117 6 0
                                    

Part 3

#myrainbow

....ape lgi...sya jerit laa ...cpat2 c Jason ksi lpas tangan sya...(tahu pun takut)...masuk Elaine(secretary c Jason)...

"what happen Mag?? Any problem Mr Jason?? tanye Elaine...
"ohh no, I'm mistakenly step on her leg...you can go Elaine...ade sya nak bincang ngan Mag' ckap c Jason..ape lgi dia nak ckap ni... dia pusing tngok sya...

"Mag,*************************************** mandak....terus dia kluar dri kabin sya...
"Aikk bhasa ape plak tu?? Ishh kalo nak ckap pun guna laa bhasa yang sya pham...sya ckap sorang2...

Sebelum sya blik "hi kak Lisa (cleaner tmpat keja sya) bleh tlong sya? ckap sya..."ye dik, ape dia?? .
"Kak tlong hntar pakaian ni ke dobi bleh? sya bgi beg plastik tu kat kak Lisa...."aikk pakaian lelaki??"shape punya dik?
"Mr Jason punye Kak...dia ade pnyakit ni...sakit jiwa...tdi dia mandi coffee...so dia minta tlong cucikn 😆😜....ok ok...betul ke dia skit jiwa? Sya anguk je..."ye la dik..bsok sya bgi kat Mr Jason la ye...tpi kesiankn dia ensem tpi ade penyakit...sya doakn utuk Mr Jason...bilang kak Lisa....sya anguk2 sambil senyum...

The following day....sya ngan c Jane bfast kat staff room...
"Hui Jane, ko Kenal ka c Jason tu? syiok plak sya tngok korang bcerita...tanye sya..
"Ye sya Kenal dia since Kecik lgi...kmi sama kampung...jwab c Jane..
"Ooooo so dia org Sabah ye? Patut la sya xpaham ape yang dia ckap...haritukn dia ckap something kat sya xpi sya xpham...yang sya ingat *mandak* je...Wei mandak tu ape ye?🤔🤔
"Hahahahaha sot la ko Mag..ketawa c Jane
Tit tit...msuk c Jason..."Gd morning Jane n yesss u too ugly duckling...
"Morning Jason...ckap c Jane sambil ketawa tngok sya...kuang asam punye laki bleh dia pggl sya ugly duckling...xpi sya diam je

"Gd morning, dik Jane n Mag...bilang kak Lisa..."gd morning kak...ckap cJane n sya serentak...
"Gd morning Mr Jason, ni dah cuci ye pakaian kmu tu...ckp kak Lisa sambil bgi beg plastik kat c Jason...c Jason tengok sya...sya buat xtau je....
"Mr Jason kalo kmu xmarah bleh x sya bagitau something?? "Ye kak Lisa...ape dia??tany c Jason...
"Mr Jason sya xpasti ape penyakit kmu...kmu muda lgi...cpat berubat ye..kesian sya tngok kmu muda, ensem tpi sakit jiwa plak....tbesar mata c Jason dngar ckap kak Lisa....aduii mati la sya harini kena bunuh ngan c Jason ni..sya ckap dlm hati...
"Jane tlong cucikn mug sya...Dato***** sruh buat something..sya lupa plak...cpat2 sya jlan msuk kabin n lock pintu....mase sya jlan tu ade sya dengar c Jason tanye sape ckap dia skit jiwa....n Kak Lisa ckap sya yang bagitau dia...

c Jason ketuk2 pintu sya...sruh buka...dlam 15minit dia tggu..xpi sya xbuka...sbelum dia pegi dri sana...sempat dia tunjuk jri telunjuk dia kat sya....cam warning plak...😝😝😝

Pssst news c Jason sakit jiwa tsebar seluruh office....c Jason msg sya " ko akan rasa sakit jiwa sya...very soon".....sya x reply...

Fforward.............

Sya ngan c Suzi sbuk mmasak....hari jadi c Jane, surprise birthday celebration kat umah je..." cake, dinner, soft drink....eeeehh Mag ko xbeli ke power drink 🍻🍻🍾?? "Lah sorry sya lupa ehehe...jap sya gi beli...ndak pe lak Mag...sya suruh kwan sya belikn...ckap c Suzi...orite..

Jam 7,mula la kwan2 dtang umah...sya mandi, pkai shortpant ngan single warna purple...kwan2 dlam 15 org dah sampai...sibuk la sya lyan kwan2 sambil minum🍻...1 of my friend (Lynn) gi tau sya yang ade lelaki kat kitchen tngok2 sya dri tadi...skali sya pusing xde plak...
"Lynn, mane ade..xde org pun kat sane...jngan ko buat sya tkut...
"ade xdi, dia msuk dlam msa ko pusing...jgn2 dia main hide n seek ngan ko kut...ckap c Lynn sambil senyum....
"Ye la tu hide n seek kunun...jap sya gi tngok...trus sya bangun n jlan gi kitchen...

Msuk kitchen je xde org plak...bru sya nak kuar... tba2 tangan sya kena tarik sbalik peti ais.....shiittt not again....c Jason ba...dia tolak sya kat wall...tangan kanan dia kat wall n tangan kiri dia peluk pinggang sya sambil gigit lips dia...."J..ja..jason, jngan nak mngatal, jgn sampai sya jerit lgi...tgagap2 sya....ketawa plak c Jason...
"Cuba ko try jerit...hri tu ko lpas...harini xde chance ko nak escape....kalo ko jerit pun...xde yang dengar babe, semua mabuk....
Hui, knape tba2 dia pggl sya *babe* ni....

Jason peluk sya kuat2 smpai n*n*n dia lkat ngan sya....sya nak jerit..xpi xkeluar plak suara sya....mcam sesak nafas pun ade....
"I can feel your heartbeat babe...bisik c Jason...tegap badan dia, ketul2 plak sya rasa....dia rub lips dri bahu naik leher sya...
Lips sya kena kiss...what the hell??? n he get more aggresive...

Myrainbow Where stories live. Discover now