myrainbow 4

100 8 0
                                    

Siou lambat update...😅😅

#myrainbow

Part 4

He gets more aggresive...jantung sya mcam main drum plak...tggu masa je nak lompat kuar...tba2 lampu kitchen kena ON...cpat2 sya tolak c Jason...join kwan2 sya...(hehehe xde ape1 yang jadi ah😝😝😝)

Fforward, pas bbrapa blan...

c Jason slalu busy xpi selalu gak buat sya marah...."sya suka tngok ko marah Mag..cute cam minta kiss...ckap c Jason...mgada je dia...c Jason ska guna slang Sabah ngan sya...sbab dia tahu sya xpaham...(kmi Blum ade ape2 lgi ye) dia ganggu sya pun cam xbrape interest je)

************************************

Sya ikut c Jane blik Sabah...wedding abang c Jane,Michael....kmi cuti 2 minggu...sya kenal family c Jane sejak college lgi...adik beradik dia...2laki 1 ppuan...Michael, Vincent n Jane...setiap kli sya blik Sabah mesti sya jumpa diorng xpi abang kedua c Jane jarang sya jumpa...sya suka environment kat Sabah, fresh air...biasa sya kn dduk kl..busy city.. family dia lh sya ajar cikit2 slang Sabah...xpi kena ejek jga la...n the best part is sya suka masakan mami c Jane...taste mkanan Sabah ngan kl jauh bbeza....

Wedding abang c Jane, Michael...kat hotel *****....mlam wedding dinner same hotel gak...
sya pkai red mini dress(sya ngan c Jane sma style xpi different design) low back...rambut sya ksi lpas....sya tlong mami ape yang ptut...happening uh ramai family n friends dorang....sya kena interview lgi ngan unti2 c Jane...siap kena rekomen ngan nak laki dorang...

"Mag, jom tu abang Vin pggl ko...ckap c Jane....sya bdiri minta diri ngan unti2 c Jane n ikut c Jane...smpai sana ramai plak kwan2 c Vin...
"Hi baby, guys this is my gf n baby Ni kwan2 sya...bilang c Vin sambil peluk bahu sya...tbesar mata sya...Sudah la kena pggl baby pas tu kena intro as gf plak....sya senyum n pusing tengok c Jane...ketawa c Jane tengok sya...sya trik c Jane...dkat ngan sya..."Jane,what's going on here?? bisik sya kat Jane...
"Sorry Mag, sya xsempat gitau ko...we have a situation here...later sya gitau ko pasal ni...skrg ko just fllow the flow n act as abang Vin's gf plssss...ckp c Jane..."Seriously, budu ko Jane....
"Abang Vin tdi lgi suruh gitau ko xpi sya lupa....plsss Mag utuk harini je....ckap c Jane...sya trik nafas dlam2 n hembus...sya anguk2 kat c Jane....c Jane hug sya n bisik thank u Mag.....(intro c Vincent@Vin....orangnye ensem...ade piuk tau..😄😄putih...cino kadazan ba...,tinggi..sya pkai heels bru sampai dagu dia...tegap...gym body...over all ...hmmm yummy guy..😋😋😋😄😄
Bborak lh kmi ngan team c Vin...Jane pun join kmi, bf c Jane kwan c Vin...
"Vin, Cantik sumandak ko...bila Mau kahwin...tanye kwan c Vin...tba2 btebiat la plak c Vin ni...dia peluk sya dri blakang.."anytime soon" ckap c Vin n terus kiss pp sya...adeii..malu sya kena buat cam tu...
Vin,jgan sampai dh buat anak bru kahwin..ckap c Peter, bf c Jane....panas muka sya...nak telan air liur pun susah☺️☺️☺️....sya gitau c Vin sya nk gi ambik air( sya nk lari dri c Vin...tahan panas muka sya)...bleh plak dia offer beer kat sya...sya diam2 je la...

Tangan c Vin kena trik...sya ikut pusing la tengok sape...ppuan...merah muka dia tngok sya ngan c Vin...hot stuff oo ppuan tu...ala2 Kim kardash..versi cino..."B, who is she, and why u hugging her...marah suara ppuan tu..."Andrea,stop calling me b...she is my gf n soon to be my wife...keras suara c Vin....sya tkut gak kena tarik rambut ngan ppuan tu...c Vin trik tngan sya...sya ikut dia gi table parents dia...semua relation kat table tu shock tngok c Vin pegang tngan sya...xpi mami c Vin senyum plak..."mami, tgok2 menantu mami Ni jap....sya ade keja nak settle...trus c Vin jlan tggl kan sya...(sya xtau nak react cam ne....kena ckap soon to be wife...n now menantu plak...)...sya nampak c Vin ckap2 ngan ppuan tu...marah muka dia...."biar lh tu Mag, jgan lyan c Andrea tu...sya mmang xsuka dia...ckap mami c Jane...sya senyum je tengok dia...

Sya cri c Jane n sya tany la sape ppuan tu..."Andrea tu...ex gf c Vin...dkat 2 thun dorang couple...dia main ngan laki lain blakang c Vin...2 kli Andrea kena tangkap bsah...xpi still c Vin sayang dia...last2 tangkap basah kat hotel lgi ngan 2 orang negro....start sana la...c Vin break ngan Andrea....xpi c Andrea xnak lpas kn c Vin....lama dorang xjumpa...so c Andrea dtang la wedding abang Michael so leh jumpa c Vin...

End flashback c Vin

Pas tu sya ikut c Jane join cousin2 dia....ramai cousin dia..kmi mminum, cerita....semua dh high...pening2 la kmi...then DJ tune hot songss...ready for dance floor...kmi n cousin2 c Jane join menari....bridegroom pun join kmi...siap kiss lgi....
"Clara, baa abang Michael msuk blik...kmi xnak tngok 18++ kat sini...kesian kmi kebuluran...😆😆😆😝😝ckap c Jane kat ipar dia...ketawa2 la kmi...syok2 kmi menari utuk lgu Fire burning by Sean kingston....tba2 sya kena peluk dri blakang...tngok c Vin plak...sya stop menari n pusing tengok c Vin...(ye la ckap act je...tpi gaya dia cam real plak...)dia pusing badan sya...dia peluk balik badan sya n suruh sya menari ngan dia...layan je lah...😉😉 dah la high n pening lgi...sya pun ikut menari la ngan dia...

Pas dinner...bridegroom stay kat hotel...sya ngan c Jane c Vin blik rumah...xtau bila sya ttido...skali sya sedar....sya dlam bilik c Jane...ade tngan peluk sya...sya pusing c Vin tido pluk sya cam bantal pluk ....c Vin sblah kanan sya..c Jane sblah kiri....aduii adik bradik ni...sya tolak tngan c Vin...xpi lgi kuat c Vin pluk sya...sya biar je...pedih mata sya...sya cont tido....

Pagi sya tsedar dengar bunyi klik orng ambik gambar...tngok2.....c Jane ambik gambar sya ngan c Vin tido bpeluk...ketawa2 dia...sya tolak c Vin....bngun kejar c Jane....c Vin tsedar dri tido sbb kuat kena tolak...dia bngun bdiri...senyum kat sya "morning baby...dia kiss pp sya n kuar dri blik tu...ketawa c Jane lri kuar blik.....

To be continue.....

Myrainbow Where stories live. Discover now