Part 15
#myrainbow
Vin: baby, pls trust me...Sya mmang...
"hi syg,ape syg buat kat sini?tba2 myampuk c Andrea dri blkang...
"stop calling me syg Andrea...why are u ruining our relationship...
"Enoughhh...tjerit sya...Sya xleh bthan lgi..."Vin I don't care whatever happens between you n Andrea...kalo ko btul2 syg sya...settle everything with Andrea dulu...den u prove it to me...sya trus jlan tggalkn c Vin...
c Vin x call or chat sya lpas incident tu...
Mami n dadi risau tngok sya...sya paksa diri xnangis n act cool dpan parents sya😭😭...Sya paksa diri involve other activities utuk lupakn c Vin...😔😔 rutin harian sya kerja, gym n blik rumah tperap dlm bilik...
c Jane,Suzi n Nizam byak mbantu sya...kdang2 c Jeffery n Elfie join kmi...c Nizam ngan sya more to friend...Sya malas nak couple n sakit hati lgi...
Fforwarddd ya...
Slalu gak sya ngan c Nizam kluar movies, gym n club..nk ckap ttg c Nizam ni...mami org Sabah n dadi babanyonya...dri Melaka.. Bdan tegap (pulis mestilh tegap 😬😬) tinggi, mka dia iras2 singer Enrique Eglesias tu....xpi a bit dark skin dri artist tu ...ensem boi ya...😉😉 (Nizam skrg ko suka kn sya dh gitau readers ko ensem😜😜)
Kdua2 family Sya ngan c Nizam tahu Nizam suka sya xpi c Nizam xpernah paksa sya...
Slalu gak kmi 6 ekor gi club...c Nizam ni relax je lyan perangai sya...dia mnum xpi dia control...tkut dia orng kacau sya😒😒...sbab org ni kuat jeles...mana2 laki dtang kat sya...haaa tngok la muka singa tu...kalo sya lyan laki lain...confirm merajuk..kalah ppuan tau😂😂😂
December....
Kmi 6 ekor apply cuti 1 mggu...cuti2 kat langkawi...travel by flight...reach langkawi...sewa kreta.....so tggl ka 4 musim htel....
Gila2 enjoy ah...pling best we ladies mbik Thai massage...😎😎😎...kmi 6 ekor tkar jdi tourist...bikini, boxer
..beach...😅😅 semua kmi try surfing, snorkeling,parasailing,water skiing hufff...spnjang kmi disna mbuk je keja kmi😅😅😅...c Suzi n c Jeffery officially couples...1st kmi book 2 blik je 1 for ladies n 1 for gents....pastu jdi 3 blik lak...new couples nak separate room😜😜...lyan je lah...
1 of the night at club....
Awal2 dh gitau c Jane yng sya mau drunk that night...kan kitorang trip2 tourist..so 3 ladies dress up a bit sexy...ceh2..ok ok more sexy la...balik kl pun bkan kmi bleh dress up mcamtu 😜😜....
So kitorng jdi 3 couples for that night...only for drink n dance partner ya...😉😉 3 gents lyan drinks di table je...we 3 ladies kat dance floor...tgh shiok menari...ade mat salleh ni trik tngan sya ajak mnari ngan dia...sya tlak tngan dia..."sorry dude I'm not interested...ckap sya...xpi leh plak dia trik pinggang sya dkat bdan dia n sruh ikut dance movement dia...kmu tau la kn body structure mat salleh ni lbih besar dri Asian...dah la dia tggi dri sya...bleh plak trasa dia punye 🌽 kat abs sya😣😣....seriously sya mmang panic time tu...hilang mbuk...tba2 ade tngan pluk pinggang sya n trus trik sya dri mat salleh tu..."eh dude she's my lady...fuhhh lega sya...c Nizam😃😃...
"Sorry brother n cheeky lady...blg mat salleh smbil agkat tngan..Sya pusing tngok c Nazim..dia mbik tngan sya n ltak kat leher dia...tngan dia kat pluk pinggang sya..."Lina, ko nak mnari kan?? skrg ko mnari ngan sya...sya xnak laki lain sentuh ko...blg c Nizam😉😉😉
Drink dance, drink dance, drink dance...."Lina, ko dah high ni...ckup la ko mnum...blg c Nizam....
"Zam, I want to get drunk tonight...I want to get over everything tonight...sya ckap smbil mnari...pening sya time tu...c Nizam senyum2 sambil geleng2 kpala dia...Mr DJ...offer we ladies naik stage...apelgi we ladies go crazy on the stage.....(let's move your bodies ladies😜😜😜)
"Just Dance"
(feat. Colby O'Donis)I love this record, baby, but I can't see straight anymore.
Keep it cool, what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, a-alright.
[Chorus:]
Just dance. Gonna be okay.
Da-doo-doo-doo
Just dance. Spin that record babe.
Da-doo-doo-doo
Just dance. Gonna be okay.
Duh-duh-duh-duh
Dance. Dance. Dance. Just dance.[Colby O'Donis]
When I come through on the dance floor checking out that catalogue.Can't believe my eyes so many women without a flaw.
And I ain't gonna' give it up, steady tryna pick it up like a car
I'ma hit it, I'ma hit it and latch onto it until tomorrow, yeah
Shorty I can see that you got so much energy
The way you twirling up them hips 'round and 'round
And there is no reason at all why you can't leave here with me
In the mean time stay, let me watch you break it down.
**************
c Nizam trus angkat sya...trun dri stage...ohhhh rmai ppuan jerit ni...sbab ramai yng try flirt ngan dia but to be honest...his eyes only on me😊😊😊n mnari ngan sya...sya pusing mblakangkn dia...dia pluk pinggang sya n ikut movement sya...n yea c Nizam is a good dancer..dagu dia kat bahu sya...dia kiss telinga sya...slow2 dia trun ke leher sya...dia kiss leher ngan bahu sya...sya pusing tngok c Nizam..sya geleng2 kpala n ckap Noo...zuppp...c Nizam kiss me...yes u heard me..he kissed me...😳😳😳 sya tolak c Nazim...lgi kuat dia pluk sya...hmmm dia xkisah sya tlak dia n trus smbung kiss sya😘😘😘...dupdapdupdapdupdap...(hmmm I miss kissing Vin😭😭😭) lma2 sya pun blas kiss dia...laju nafas c Nizam...tngan dia start ramas2 blakang sya...tngan sya kat leher dia..main2 ngan rambut dia...dia bisik di telinga sya "I love you Lina, pls be my lady...I will be loyal to you...stop mnari n trus kiss dahi sya....c Nizam bwa sya ke table kmi...
"Lina, ko mau mabukn...ok you can drink as much as u wan...I will take care of u...blg c Nizam...😊😊😊
P/s: readers yng tanye sya org ape tu?? Orite...sya mix yaa..mix ape??hehe biar je la...(maybe bcuz sya mix tu la sya nmpak weird kut😜😜😜)
Anyway stay beautiful n handsome everyone..💖💖
To be continue
YOU ARE READING
Myrainbow
DiversosHello everyone...this story based on my life story reaching to my loved ones...involving happy, romance, sad n more...this is ongoing story which I been posting in Sabahan horror lob2 stories... Malay version 😉😉