- Shawn μη με πριζεις εσυ πρεπει να αποφασισεις τι θα βαλεις.
- Ela vre On/sou voithise me thelw na tis kanw kali entipwsi.
-Χεστηκα τι θες να της κανεις Shawn. Και τωρα με συγχωρεις αλλα πρεπει να φυγω. Γεια σου Shawn.
Και ναι αυτος ηταν ενας καβγας με το κολλητο μου... Βλεπετε θα βγει λεει με μια κοπελα η οποια του αρεσει και μπλα μπλα μπλα... Δεν λεω ομορφη ειναι αλλα... Ναι ειμαι ερωτευμενη μαζι του... Αλλα δεν θελω να χαλασω τη φιλια μας... Αλλα και παλι σιγα μη γυρνουσε να με κοιταξει... Ετσι και αλλιως αυτος δεν ειναι για ερωτες... Ενα badboy ειναι που το μονο που θελει ειναι να ριξει οποια βρει στο κρεβατι...
Ολα αυτα τα σκεφτομουν καθως πηγαινα στο σπιτι... Μολις εφτασα αφησα τα πραγματα μου και πηγα να ξαπλωσω...
"Γαμωτο τι μου εχει κανει αυτος ο ανθρωπος" σκεφτηκα και με πηρε ο υπνος... Καθως κοιμομουν ακουσα το κουδουνι...
-ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΟΛΟΣ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΗ ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΓΑΜΩ;
Δεν πηρα απαντηση... Ανοιξα τη πορτα... Ο Shawn...
-Τ-τι κ-κανεις εδω; Νομιζα πως θα ησουν στο ραντεβου σου. Ειπα και σηκωσα το φρυδι μου.
-Το akurwsa. Ειπε και μπηκε φουριοζος στο σπιτι...
-Πρωτον δεν σου ειπα να περασεις και δευτερον φυγε..
-Den feugw an den mou eksigiseis ti sto diaolo sumvainei me esena teleutaia...
-Δεν εχω τιποτα...
-GAMWTO SE KSERW MILA
-ΜΗ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;
-THA SOU FWNAZW MEXRI NA APANTUSEIS...
-ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΑΜΩΤΟ... ΑΠΟ ΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ... ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕΣ ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ ΜΕ ΤΗ ΜΠΑΛΑ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΒΑΓΓΕΛΗ... ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΑΛΛΕΣ... ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΤΣΙ ΓΑΜΩΤΟ; ειπα και εβαλα τα κλαματα
Τοτε μαλακωσαν τα χαρακτηριστικα του και με πηρε αγκαλια
-Kai egw eimai erwteumenos mazi sou on/sou... Apo ti prwti stigmi... Otan se eida na klais espasa mesa mou... Den elegxa ta sunaisthimata mou on/sou... Ithela mono rge na se kanw na gelas opws gelouses panta nazi mou... Den sou eioa tipota giati nomiza pws den me thes kai pws an den me itheles tha xalouse i filia mas... Omws den to elegxw pleon... Exw vgei eksw apo kathe orio... Kanw pragmata pou se pligwnoun... Kai egw den to thelw auto... S'agapaw on/sou... S'agapaw oso tipota allo sto kosmo...
Σηκωσα το κεφαλι μου και τον κοιταξα με βουρκομενα ματια...
-Min klais psixi mou den to antexw auto... Ειπε και μου σκουπισε τα δακρυα με τους αντιχειρες του... Με κοιταξε μες τα ματια... Και επειτα ορμισε στα χειλη μου... Ενα πολυ παθιασμενο φιλι... Τα χειλη μας ηταν φτιαγμενα το ενα για το αλλο...
-On/sou thelw na zisw tin upoloipi zwi mou mazi sou... Se thelw MONO diki MOU...
Na se filaw, na se xazeuw otan koimasai, na se kanw na gelas kai na skeftomai thee mou auti thelw na einai to mellon mou...
-Θα ειμαι Shawn θα ειμαι... Ειπα και κοιταξα τα χειλη του...
-Καποια διψαει ακομα... Ειπε και εκλεισε το ματι του...
- Ναι διψαω πολυ... Ειπα και ορμησα στα χειλη του...