-On/sou perimene ligo na sou eksigisw
-Να μου εξηγησεις τι Shawn; Σας ειδα με τα ιδια μου τα ματια. Φιληθηκατε.
-Ase me ligo na sou eksigisw gamwto
-Δεν θελω αλλα παραμυθια Shawn. Τα εχω βαρεθει αυτα. Εισαι ενας ψευτης οπως ολοι. Εξαφανισου απο μπροστα μου. Σε συχενομαι μαλακα.
-On/sou, on/sou gamwto perimene
-Ειπα φυγε. Εξαφανισου θελω να μεινω μονη μου
Ειπες και τα δακρυα αρχησαν να τρεχουν ποταμι. Εκεινος εφυγε. Παντα αυτο εκανε οταν του το ελεγες. Δεν το εννοουσες. Τον ηθελες διπλα σου. Αλλα πιστευες οτι σε καροιδευε. Πιστευες πως ολοι ηταν ιδιοι μαζι και εκεινος.
- ΚΟΤΑ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΘΕΣΑΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ. ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΣ.
Οταν τα ακουσε αυτα γυρισε και σε κοιταξε με ενα θυμωμενο βλεμμα και σε πλησιαζε απειλητικα.
-EXEIS IDEA TI KSESTOMISES MOLIS TWRA? EGW SE KOROIDEPSA? EEE PES MOU. EIMASTE 4 XRONIA MAZI KAI AN SE KOROIDEUA OPWS LES THA SE EIXA PARATISEI HDH ALLA EISAI TOSO PALIOEGWISTRIA POU DEN ME AFINEIS POTE NA SOY EKSIGISW TIPOTA. EKEINI ME FILISE. E-KEI-NI. DEN THA TI FILOYSA GIA KANENA LOGO APO TI STIGMI POU EXW ESENA. TI ALLO PREPEI NA KANW GIA NA STO DEIKSW? PES MOY GAMWWW.
-Συ-συγνωμη. Ασε με να επανορθωσω σε παρακαλω.
-Xa oxi den tha kaneis tipota esu. Apla tha katseis edw moni sou i pare kapoion na erthei na se parei egw den se thelw. MOU EXEIS SPASEI NA NEURA ME TI ZHLEIA SOU.
Ειπε και εφυγε. Σε αφησε μονη εκει περα να κλαις με λυγμους. Ηξερες πως δεν ειχε κανει τιποτα εκεινος αλλα δεν ηθελες να το πιστεψεις. Πηρες την αποφαση να πας μεσα στο μπαρ. Ειδες τη κοπελα που φιλησε το Βαγγελη. Την πλησιασες. Και τη χαστουκισες.
-ΑΛΛΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕΣ ΜΩΡΗ; ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΠΕΣΕΣ ; ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΟΠΕΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΛΕΓΕ ΜΗ ΣΟΥ ΣΠΑΣΩ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ.
Η κοπελα στο εντομεταξυ ειχε βαλει τα κλαματα.
-Ο-ο Shawn μ-μου αρεσε α-απο παλια...
Ειπε και πηρε μια ανασα.
-Αλλα απο οτι φαινεται σε αγαπαει παρα πολυ αφου οταν τον φιλησα απομακρυνθηκε και με χαστουκισε... Ελεγε και εκλαιγε.
Στο εντομεταξυ εσυ βγηκες εξω και εψαξες για το Shawn... Αλλα δεν τον βρηκες...
-Γαμωτο σκατα τα εκανα... Γιατι ; Ηταν οτι καλυτερο ειχα και μεσα σε μια στιγμη τον εχασα... Γαμω τις μαλακιες σου ον/σου.
Shawn's POV
Εδω και μιση ωρα τριγυρναω στους δρομους σαν τρελος. Γαμωτο μου τη δινει στα νευρα οταν λεει πως λεω ψεματα ενω δεν με εχει ακουσει καν. Μετα απο αυτα που της ειπα νιωθω χαλια. Δεν ηθελα να της μιλησω ετσι αλλα δεν ξερω τι επαθα και το εκανα.
Πρεπει να τη βρω γαμωτο.
Λιγα λεπτα αργοτερα
Φτανω παλι στο μπαρ και τη βλεπω εξω να κλαιει δεν αντεχω βγαινω απο το αυτοκινητο και τη πλησιαζω
Ον/σου POV
Ακους βηματα αλλα δεν σε νοιαζει.
"Θα ειναι κανενας του μπαρ" σκεφτεσαι το αγνοεις και συνεχιζεις να κλαις. Αλλα οχι δεν ηταν πελατης. Ηταν καποιος αλλος. Καποιος που δεν περιμενες. Οταν εφτασε πανω σου σε τραβηξε στην αγκαλια του. Ηξερες οτι ηταν ο Shawn. Σε αγκαλιασε σφυχτα και τον ενιωθες να κλαιει.
-Sha-wn κλαις;
-O-oxi ειπε και σκουπησε γρηγορα τα ματια του.
-Ξερω οτι φταιω εγω για οσα εγιναν αλλα καταλαβε με και εσυ λιγο ζηλεψα. Και δεν αντεχω να σε βλεπω με αλλες.
-Sou uposxomai pws den tha ksanaginei
-Και εγω σου υποσχομαι οτι δεν θα ξαναζηλεψω σε τοσο μεγαλο επιπεδο και πως απο εδω και περα οτι και αν γινεται θα το συζηταμε παντα.
-Panta mwro mou panta.
Ειπε και φιληθηκατε.
-Pame spiti twra. Thelw toso na sou vgalw auto to forema alla kai na sou kanw tosa pragmata...
Σου ψηθιρισε με αισθησιακη φωνη και σε τραβηξε προς το αυτοκινητο με προορισμο το σπιτι σας...
(Μετα ξερετε τι ακολουθει😉)