Her POV
-Ον/σου αν πάρεις και άλλο ποτό θα σε πάρω σηκωτη από εδώ μέσα.
-Θα ήθελα πολύ να σε δω να προσπαθείς
-Με προκαλείς ον/σου; Είπε και σήκωσε λίγο το φρύδι του.
Όχι αυτό το βλέμμα πάλι.
-Σταμάτα να με κοιτάς έτσι.
-Πώς; Έτσι;
Είπε και με κοιτούσε με ένα τόσο έντονο βλέμμα που με έκανε να νιώθω άβολα αλλά και ωραία ταυτόχρονα. Γύρισα το βλέμμα μου από την άλλη.
-Αααα σταμάτα.
Είπα και ξεκίνησε να γελάει με ένα πολύ γλυκό τρόπο.
-Νομίζω πως κέρδισα.
-Είναι πολύ άδικο είσαι υπερβολικά πολύ υπέροχος για να σου αντισταθώ.
-Και εσύ είσαι αρκετά εντυπωσιακή.
-Οοο Shawn μηπως μιλάει το αλκοόλ;
-Δεν είμαι μεθυσμένος ον/σου
Έμεινα λίγο άφωνη. Μπορεί να ήμουν αρκετά μεθυσμένη αλλά καταλάβαινα τα βασικά τουλάχιστον.
-Πόσο καιρο έχεις σκέψεις σαν και αυτές;
-Από όταν σε γνώρισα.
-Οο. Γυρίζεις. Νομίζω θα λιποθυμησω.
-Πότε τώρα;
Και μετά όλα μαύρα.
His POV
Την σήκωσα στους ώμους μου και ξεκίνησα προς το αμάξι. Την έβαλα στο κάθισμα δίπλα μου της έδεσα τη ζώνη και μετά μπήκα και εγώ κάνοντας το ίδιο στον εαυτό μου. Έβαλα το κλειδί και ξεκίνησα το αμάξι με προορισμό το σπίτι μου. Κάποια στιγμή ξύπνησε και ξεκίνησε να φωνάζει.
-Ο Shawn είναι ο καλύτερος τραγουδιστής και τον αγαπώ.
Εγώ ξεκίνησα να γελάω γιατί το βρήκα πολύ χαριτωμένο.
Εφτασα στο σπίτι. Την πήρα αγκαλιά από το αμάξι και τη μετέφερα στο δωμάτιο μου. Τη ξαπλωσα στο κρεβάτι μου. Να της βγάλω τα ρούχα τώρα ή όχι; Αστο καλύτερα μπορεί να γίνει καμία παρεξήγηση. Πηγα και ξαπλωσα δίπλα της. Την κοιτούσα για λίγα λεπτά. Της χάιδεψα για λίγο το πρόσωπο και μετα κοιμήθηκα. Το πρωί δεν άργησε να έρθει και εγώ ξύπνησα πρώτος. Σηκώθηκα από το κρεβάτι και κατέβηκα στη κουζίνα να φτιάξω καφέ και κάτι να φάω.
Her POV
Ξύπνησα από το πολύ έντονο φως του ήλιου. Κοίταξα λίγο γύρω μου. Οπα. Αυτό δεν είναι το δωμάτιο μου. Κοίταξα κάτω από τα σκεπάσματα. Πάλι καλά φοράω τα ρούχα μου. Ειδα μια φωτογραφία στο κομοδίνο δίπλα μου. Αυτός δεν είναι ο Shawn; Άρα αυτό είναι το δωμάτιο του. Ένιωσα μια πολύ μεγάλη ανακούφιση που ήμουν στο δικό του δωμάτιο και όχι κάποιου άσχετου. Σηκώθηκα και βγήκα από το δωμάτιο. Ειδα κάτι σκάλες και κατέβηκα κάτω. Αα η κουζίνα. Μπήκα μέσα να βρω κάτι να φάω.
-Καλημέρα.
Τρόμαξα. Δεν τον είχα προσέξει πρίν.
-Καλημέρα.
-Αισθάνεσαι καλύτερα σήμερα;
-Νιώθω ότι από στιγμή σε στιγμή μπορεί να κάνω εμετό.
-Ον/σου έπρεπε να σε κουβάλησε από το μπαρ. Λιποθύμησες.
-Τι; Μη λες βλακείες δεν μπορεί να ήμουν τόσο μεθυσμένη. Το σώμα μου μπορεί να διαχειριστεί το αλκοόλ.
-Την ώρα που οδηγούσα για το σπίτι μου ξύπνησες απότομα και φωνάξες από το παράθυρο "Ο Shawn είναι ο καλύτερος τραγουδιστής και τον αγαπώ".
Εκρυψα το πρόσωπο μου από ντροπή. Μετά ξεκίνησα να γελάω.
-Οο θεε μου γιατί με άφησες να πιω τόσο.
Έλεγα γελώντας.
-Επίσης ξεκίνησες να με φλερτάρεις και με αποκάλεσες και υπέροχο.
Είπε με ένα στραβό χαμόγελο.
-Το θυμάμαι. Επίσης θυμάμαι ότι με αποκάλεσες εντυπωσιακή.
Είπα με ένα μικρό χαμόγελο.
-Πολύ καλή μνήμη έχεις για άτομο που ήπιε τόσο πολύ. Χαμογέλασε πλατιά.
-Θυμάμαι το σημαντικά πράγματα.
Μετά από λίγο παύση.
-Shawn; Υπάρχουν αλλα συναισθήματα που θα ήθελες να εκφράσεις πριν γυρίσω πίσω στο σπίτι μου; Γιατί δεν μπορώ πάρα να σκεφτώ ότι αισθάνεσαι κάτι παραπάνω.
-Νοιαζομαι για εσένα ον/σου. Είσαι ένα από τα καλύτερα άτομα που ξέρω. Σημαίνεις πάρα πολλά για εμένα. Και μερικές δεν μπορώ παρά να φαντάζομαι πως θα ήταν η ζωή μου αν ήσουν μαζί μου.
-Δεν μπορώ να αρνηθώ πως ένα κομμάτι μου νιώθει ακριβώς το ίδιο μαζί σου.
-Η αλήθεια είναι πως το έκανες αρκετά εμφανές χτες βράδυ.
Χαμογέλασα ντροπαλά και γύρισα το βλέμμα μου αλλού.
-Λοιπόν γιατί δεν συνεχίζουμε αυτή τη συζήτηση σε δείπνο; Ξέρεις την επόμενη φορά που θα είσαι πάλι εδώ.
-Δείπνο; Το ξέρεις ότι τρώω πολύ έτσι;
-Οο θα μπορούσα να σε φάω πάνω στο τραπέζι επ/σου (επώνυμο σου).
-Είμαι μέσα Mendes.
-Κλείσαμε τότε. Είπε κάι μου έκλεισε το μάτι