Εκείνος κοιμόταν. Εσύ είχες όρεξη για μία πλακίτσα. Δεν είχε καλά καλά ξεκινήσει η πλάκα και εσύ γελούσες μόνη σου. Είχες σκεφτεί να του βάλεις λίγη μερέντα στο χέρι και μετά να τον γαργαλούσες με ένα φτερό έτσι ώστε να έχει την ανάγκη να ξυστεί. Μπήκες αθόρυβα στο δωμάτιο. Του έβαλες μερέντα στο χέρι. Πραγματικά κρατιοσουν να μην γελασεις και τα χαλάσεις όλα. Ξεκινησες να του γαργαλας τη μυτη με ενα μικρο φτερο. Τον εβλεπες που κουνιοταν και επνιξες ενα γελακι. Συνεχισες και εκεινος κουνιοταν πιο εντομα μεχρι που ειχε την αναγκη να ξυστει και το εκανε. Η μουρη ειχε γεμισει με μερεντα και εσυ ειχες πεσει στο πατωμα και εκλαιγες απο τα γελια.
-ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ. Θεε μου κ-κοιτα τ-η φατσα σ-σου. Ελεγες καθως γελουσες σαν φωκια.
-Εχεις 10 δευτερολεπτα να βρεις κρυψώνα γιατι δεν μου τη γλυτωνεις.
Σοβαρεψες και αρχισες να τρεχεις. Ειχε ξεκινησει ηδη την αντιστροφη μετρηση.
-10...9...8...7...3...2...1
Βγηκε τρεχοντας απο το δωματιο ψαχνοντας να σε βρει και να σε τιμωρήσει με το τροπο του.
-Ον/σου βγες απο τη κρυψωνα σου. Δεν θα σου κανω κατι στο υποσχομαι.
Ελεγε προσπαθωντας να βρει που εισαι.
Στο εντομεταξυ εσυ ειχες κρυφτει πισω απο ενα καναπε νομιζοντας πως δεν θα σε βρει. Καποια στιγμη κοιταξες να δεις που ηταν αλλα ειχε εξαφανιστεί.
-Τι στο καλο?
Γυρισες στη θεση οπως ησουν πριν και ειδες το Shawn διπλα σου.
-Α γεια σου Shawn.
Μολις συνειδητοποίησες οτι βρισκοταν διπλα σου γουρλωσες τα ματια σου και τον κοιταξες ενω εκεινος σε κοιτουσε ηδη καπως θυμωμενα (εκανε το θυμωμενο βασικα ενω δεν ηταν καν)
-Shawn γιατι με κοιτας ετσι. Ελεγες καθως απομακρυνοσουν.
-Ελα εδω δεν θα σε πειραξω. Ελεγε.
-Εμμ καλυτερα να φευγω εγω. Ειπες και ξεκίνησες να τρεχεις.
-Οο πριγκίπισσα δεν θα μου ξεφυγεις. Ειπε καθως ετρχε απο πισω σου.
Καποια στιγμη μπήκες στη κρεβατοκαμαρα πηγες να κλεισεις τη πορτα αλλα σε προλαβε. Πηγες απο τη μια πλευρα του κρεβατιου. Εκεινος στεκοταν στη πορτα και σε κοιτουσε με ενα πονηρό βλεμμα. Κλειδωσε τη πορτα προς ευκολια του και αρχισε να σε πλησιαζει.
-Εκανες κατι πριν πριγκίπισσα?
-Εγω? Οχι καλε
-Ααα τοτε γιατι ξυπνησα με μερεντα στη μουρη μου?. Σου ειπε εχοντας εκεινο το θυμωμενο με πονηρο ταυτοχρονα βλεμμα.
-Δεν ξέρω μπορει να πηγες να φας λιγη το βραδυ και να λερωθηκες που θες να ξερω εγω? Ελεγες και καλα αθωα.
Σε κολλησε στο τοιχο και σου ψιθύρισε αισθησιακά
-Ορεξη για πλακα ειχαμε μωρο μου?
Ειχες ανατριχιασει ολοκληρη και η ανασα του σε εκαιγε.
-Εμμ... Ε-εγω.. Ν-να σ-σου εξηγησω.
-Μην μου εξηγήσεις τιποτα τωρα εισαι τιμωρημενη. Και ξερεις πως θα σε τιμωρησω?
Δαγκωσες το χειλος σου γιατι σε ειχε αναψει για τα καλα ολο αυτο και ειπες.
-Μμ οχι αλλα θα ηθελα να μου πεις πως.
-Με τον πιο αργο και βασανιστικο τροπο μωρο μου. Θα σε κανω να μην μπορεις να περπατησεις για 1 μηνα.
-Θελω πραξεις και οχι λογια κυριε Mendes . Ειπες αισθησιακα.
-Αφου ετσι το θες. Ειπε και ξεκινησε να σε φιλαει αγρια καθως αυτο σου μαρτυρούσε με το δικο του τροπο αυτο που θα ακολουθουσε μετα