Is This Love?

31 1 0
                                    

Και έσβησαν όλοι μαζί τα κεράκια της τούρτας. Τι όμορφο που είναι να κάνεις παιδιά και να τους διοργανώνεις τα πρώτα του γενέθλια. Εγώ πάντως το θεωρώ πολύ γλυκό. Και εκεί που είμασταν όλοι μαζί και μοιράζαμε τις ευχές μας για αυτό το υπέροχο μωρό, τον είδα. Τι δουλειά είχε εδώ; Χάρηκα. Είχα να τον δω ένα μήνα περίπου. Δεν ξέρω, ήταν σαν να χάρηκε όλο μου το είναι. Όμως έχει κοπέλα, την οποία δεν έφερε μαζί του. Ουαου αυτό εξελίσσεται ακόμα καλύτερα. Η αλήθεια είναι πως έχουμε μια καλή σχέση μεταξύ μας όποτε το αποψινό πιστεύω πως θα κυλήσει όμορφα. Μετά από λίγο ήρθε και χαιρέτησε τα άτομα που βρισκόμασταν ήδη στο σπίτι. Εμένα τελευταία. Ήρθε με χαιρέτησε και με φίλησε στο μάγουλο. Ανατρίχιασα. Πάλι καλά που είχε απομακρυνθεί από εμένα γιατί θα ήταν πολύ άβολο αν το καταλάβαινε. Καθήσαμε όλοι στα τραπέζια για να φάμε. Και εκεί ξεκινάει το όμορφο σημείο. Ξεκίνησα να τον πειράζω. Μου αρέσει να τον πειράζω. Πήρα ένα μπαλόνι από το πάτωμα και ξεκίνησα να του το χτυπάω στο κεφάλι. Εγώ γελούσα και μαζί ακολούθησε και εκείνος. Μετά πήρα τη άκρη του κόμπου του μπαλονιού και του το έβαζα στο αυτί. Εκείνος γαργαλιζότανε και είχε παρά πολύ πλάκα. Μετά ξεκίνησε να με πειράζει και εκείνος. Με γαργαλούσε στα πλευρά έκανε πως ξινότανε στο πόδι του για να γαργαλίσει τα δικά μου πόδια. Περνούσα πολύ όμορφα μαζί του και νομίζω και εκείνος το ίδιο. Μετά όμως άλλαξε θέση. Στεναχωρήθηκα λίγο και το κακό ήταν πως δεν μπορούσα να πάω δίπλα του. Με κοιτούσε πολλές φορές και τον κοιτούσα και γω. Είχε έρθει από τη δίκη μου μεριά αρκετές φορές αλλά μόνο για να πάρει τα πράγματα του. Ήταν το σημείο όπου είχα αρχίσει να νομίζω πως με βαρέθηκε ή ότι του είχα σπάσει τα νεύρα. Με πήρε λίγο από κάτω και για λίγη ώρα δεν είχα όρεξη. Όμως όταν τον κοιτούσα ήταν πολύ σοβαρός και δεν ξέρω γιατί. Μετά από λίγο σηκώθηκε και ήρθε πάλι δίπλα μου. Χάρηκα πάρα πολύ. Ήμουν σχεδόν ένα μισάωρο μόνη μου και τότε που ήρθε ήταν σαν να χαμογέλασε όλο μου το είναι αλλά δεν το έδειξα τόσο. Ξανά ξεκίνησαν τα πειράγματα όμως τα ξεκίνησε εκείνος. Κάποια στιγμή σηκώθηκε πήγε στο μπάνιο. Μόλις βγήκε έκατσε μπροστά στο διάδρομο και κοιτούσε. Εγώ σηκώθηκα με το κινητό και πήγα στο δωμάτιο που ήταν από πίσω του. Ήταν ξεκάθαρα για ξεκάρφωμα αλλά ήθελα να το παίξω άνετη. Ηλπιζα να έρθει μαζί μου. Όμως η ώρα περνούσε και εκείνος τίποτα. Όποτε εγώ απλά έκατσα και έπαιζα με το κινητό μου. Τελικά ήρθε και ξάπλωσε και δίπλα μου στο κρεβάτι. Για λίγη ώρα υπήρχε ησυχία στο δωμάτιο. Παρόλα αυτά μετά πιάσαμε συζήτηση για διάφορα θέματα. Ξεκίνησα να τον πειράζω με το μπαλόνι μέχρι που με έπιασε αγκαλιά και άρχισε να με δαγκώνει. Εγώ χωρίς πολλά πολλά ξεκίνησα να γελάω με τη ψυχή μου. Είχα να γελάσω τόσο παρά πολύ καιρό. Μετά απλά κοιταζόμασταν. Ταυτόχρονα μου χάιδευε τα μαλλιά. Με αγκάλιασε και άρχισε να μου φιλάει το μάγουλο. Ανατρίχιασα πάλι αλλά δεν το κατάλαβε. Δεν ήξερα ότι είχε τέτοια επιρροή πάνω μου. Κάποια στιγμή νύσταξε λίγο και τον πήρε ο ύπνος. Εγώ έπιασα το κινητό μου και έβαλα λίγη χαλαρή μουσική για να ακούσω. Όμως στον ύπνο του ξεκίνησε να με αγκαλιάζει πάλι. Προσπαθούσε να με τραβήξει κοντά του αλλά εγώ είχα μείνει κόκαλο και δεν μπορούσα να αντιδράσω. Αντί όμως να με πιέσει να πάω κοντά του ξεκίνησε να μου χαϊδεύει τη πλάτη. Δεν ήμουν σίγουρη όμως αν κοιμόταν ή όχι. Παρόλα αυτά η καρδιά μου χτυπούσε παρά πολύ γρήγορα. Νόμιζα ότι θα βγει έξω από το στήθος μου. Μετά κοιμήθηκα και γω με το χέρι του να αγκαλιάζει τη μέση μου μέχρι να φύγουμε.

Shots With Shawn MendesWhere stories live. Discover now