Ne?!

22 4 0
                                    

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim içimden kesin morg burası aha kesin göğüs kafesim kırıldı.Karşımda bağıran birimi var?Kesin sağır oldum ben bi dakika yavaş yavaş geliyo o nasıl ses Mary sen ne yuttun.Bi dakika Mary mi ne oluyo?"İyimisin Betty bizi çok korkuttun biz yardıma geldiğimizde bayılmak üzereydin hemen hastaneye getirdik.Sana vuran çocuğuda şikayet ettik polisler kapıda ve onlara her şeyi anlatman gerekiyo."ne konuştu ama "tamam ama ona ne olacak bu arada biz derken o çocuğa vuran kimdi?"Mary biraz öksürdükten sonra "abimdi benden 1 yaş büyük ama neyse ben korkup onu çağırdım ikimizde yeni geldik okula o yüzden sen onu da görmemişsindir daha önce."tamam anlamında kafamı salladıktan sonra polisleri çağırdık polisleri tanıyordum sürekli okula gelen polislerdi.Benle konuştuktan sonra "biz gerekeni yapacağız"diyip gittiler bende kafamı yine tamam anlamında salladım ay başım dönüyo o kadar başımı salladımki.Mary nin öksürnesiyle kendime geldim "Betty sana bir soru soracağım o defterin senin için önemi nedir?" ona nasıl yani bakışımı attığımda bana "o kadar sinirli değildin ama o çocuk  o defteri alınca bayağı sinirlendin hemde bayağı"sonrada fısıldayarak"gözü morarmış ve dudağını patlatmışsın" dedi bende şaşırmıştım"ben mi yapmışım?İyi yapmışım hak etti."Mary bana tuhaf tuhaf bakarken içeri biri girdi uzun boylu Mary'ye benzeyen biriydi sanırım abisiydi.Abisi hafuf bir gülımsemeyle içeri girdi "merhaba" deyip oturdu.Dikleşmeye çalıştım ama olmadı.Kemiklerim sızlıyordu "merhaba"dedikten sonra dikleşmeye çalışmayı bıraktım."Bu arada beni koruduğun için teşekkür ederim beni tanımadığın halde bunu yapman çok nazikçe teşekkür ederim."diyip sustum.Mary nin abiside gülümseyerek"rica ederim bir erkeğin bir kıza vurması çok adaletsizce ama sende iyi vurmuşsun." gürültülü bir şekilde güldüm.Mary abisine su istediğini söyledi abiside ona su getirmeye gitti benim abim olsa sen otur ben su getiriyim derim vay be ne abiler var.O odanadan çıkar çıkmaz Mary beni tekrar sorguya çekmeye başladı"o defter senin için neden önemli?"bir anda yüzüme tokat gibi vuran şeyle karşılaştım "annem nerede?" gerçekten beni görmeye gelmedimi?Mary kafasını eğip "annen seni görünce tansiyonu düştü bizde eve gönderdik."oh en azından beni düşünen birileri varmış"iyimi peki tansiyonu iyimi şu an?"Mary gülümseyip"iyi canım merak etme.""sen onu boşverde beim soruma cevap ver istemiyorsanda söyle yani de bilelim" "tamam tamam söyleyeceğim ama kimseye söyleme tamammı?" Mary başını tamam anlamında salladıktan sonra anlatmaya başladım "o defter babamdan bana kalan tek kişi olan Kevin'den kalma bir defter"tekerleme gibi konuştum ama olsun Mary bana buruşmuş bir suratla"Kevin kim?" diye sordu."Kevin'ı ben çocukken babam evlatlık almıştı o benden büyüktü bana abi olsun diyeydi ama babam bizi ben 8 yaşındayken bırakınca 1 yıl sonrada o gitti.Ben bu yüzden o çocuğa vurabildim çünkü küçükken de beni dövmeye çalışırlardı ben de onlarla başa çıkabilmek için kendimi geliştirdim tamam ağır vurmuyodum çünkü hiç bir zaman birilerine vurulmasını doğru bulmazdım ama dudaklarını yaracak kadar biliyordum.Bu yüzden o çocuğun da dudağı yarılmıştı işe defterde Kevin den o giderken bunu bıraktı ve gitti benden onu saklamamı çünkü beni koruyacağını söyledi ben de üzüldükçe o deftere yazdım ve artık daha güçlüyüm o defter benim güçlü olmamı sağlayan  beni her şeyimle güçlü yapan tek şey."konuşmamı bitirdiğimde yine gözlerim acıyordu kendimi aģlamamak için avuturken içeri Mary nin abisi  girmişti bu arada adı neydi beni kurtaran çocuğun adını bilmiyordum.Mary"sonunda suları alabildin Paul dediğinde adını öğrenmiş oldum.Onlar tartışırken bende onları izliyordum.Dışarıdan gelen kadın bağırmalarıyla hepimiz irkildik.Kimdi bu ve neden bağırıyordu Paul hemen dışarı çıktı sonrada Paulun sesleri geldi odamın kapısı hızlıca açıldı ve bir kadın bağırarak içeri girdi çenemi tutarak beni kendine yaklaştırdı ve bağırmaya devam etti " sen ne hakla benim oğlumdan şikayetçi olursun?Steven'ı senin yüzünden tutukladılar!".Oğlum demese kim olduğunu anlamayacaktım Mary kadının kolunu yüzümden ayırmaya çalışıyordu Paul'da ona katılmıştı kadın çenemi çok sıkı tutuyordu ben bunları zar zor kavrayıp kadının kollarını çektim" asıl siz ne yapıyorsunuz?Oğlunuz beni bayıltana kadar döverken neredeydiniz ve şimdi bana onun hesabını soruyorsunuz lütfen polis çağırmadan ve hiç birimiz çirkinleşmeden çıkın dışarı!"tehditkar bir şekilde konuştuktan sonra doktor ve polisler içeri girip kadını tuttular çünkü kadın daha çok sinirlenip bana tekrar saldırmaya çalışmıştı.Mary'ninde yüzünü çizmişti en çok ona üzülmüştüm beni koruyacağım diye abisini bu olaya bulaştırmış ve yüzünü çizdirmişti.Kadını götürdüklerinde hemen doktor yanıma gelip gözlerimi kontrol etti.İyide kötü bir şeyim yoktu ki neden bu kadar telaşlanmıştı.Mary'ye ne olduğunu sordum"aslında Betty sen biz geldiğimzde kafanı vurmuştun biz de bu yüzden hastaneye getirdik seni birde göğüs kafesin zarar görmüştü o çocuk sen bayıldıktan sonra sana bir daha tekme attı bu yüzden olmuş olmalı."."Ne?!Nasıl bana tekme atar?Bunu bana neden söylemediniz ve kadın bunu bildiği halde bana saldırdı öylemi?!"Mary kafasını evet anlamında salladı.Doktor bana bakıp"fazla sinirlenmeyin lütfen şu an iç kanama geçirip geçirmediğinizi bile bilmiyorum gördüğümüz tek şey göğüs kafesinizin fazla zarar görmesi buda nefes almanızı zorlaştırabilir bu yüzden hem sinirlenmeyin hem de yataktan çıkmaya çalışmayın."doktor bana lütfen bakışıni atıp odadan çıktı.Bunları söyeldikten sonra daha sakin olmaya çalıştım.

HIRSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin