Akşam olan olaydan sonra bir kaç polisle birlikte eve döndük.Mary benle gelmek istemesine rağmen reddettim onu da tehlikeye atamazdım.Şu an resmen hayatım tehlikedeydi ve biz ne ara Mary ile yakın arkadaş olmuştuk?Benim tanıdığım Mary çok iyiydi umarım böyle kalırdı.
Gözlerimi açtığımda oturma odasındaki koltukta siyah pjimalarım ileydim.Karşımda annem ve iki polis konuşuyorlardı.Utanmıştım,pjimalar ile olay ciddiyetini kaybediyordu.Hemen joltukta dikleştim.Aralarında geçen iki konuşmadan biri benim hakkımda endişelendikleriydi.En sonunda bir polis"bence kızınızı okuldan almalısınız"dedi.Sanki benim karşı çıkacağımı bilmiş gibi sessizdi.Hemen atılıp"olmaz,eğer siz beni okuldan alırsanız o da benim peşimden gelecektir.En azından okulda ki herkes olayı bilip ona göre davranıyorlar ve bence orada daha güvendeyim."bunu söyledikten sonra annem haklıymışım gibi kafasını salladı.Bu beni daha özgüvenli yapmıştı sonunda biri benim söyleriklerime hak veriyordu.Polisler gittikten sonra annem ile bu konu hakkında hiç bir şey konuşmadık.
Okula gitmek için hazırlanırken annemi sanki güzel bir çiçeği izler gibi beni izlediğini fark etmiştim.Ben ona baktığımda gözlerini benden kaçırıyordu.Ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yoktu.Büyük ihtimalle yaşadığımız olaydan dolayı böyle davranıyordu.Bunu bildiğim için üstüne gitmedim.
Okula gittiğimde herkes yine ve yine bana bakıyordu.Bir kızın yanından geçerken bana gözlerini dikmiş ve bir şeyler fısırdadığını duydum.Benim hakkımda konuşuyor ve hakaretler ediyordu.Tam karşısında durup"daha ne kadar konuşacaksın ve ne hakkında konuşuyorsun?Herkes bana bakmayı kesebilirmi lütfen?!"bunları söyledikten sonra çok rahatlamıştım aslında söyleyecek çok sözüm vardı ama şimdi zamanı değildi.Kız bana gözlerini dikip"kusura bakma okulumuzdan her zaman hırsız ve aynı zamanda katil çıkmadığı için..."bunları duyduktan sonra gözlerim sinirden fırlayacaktı"ben kendimimi öldürmeyemi çalışacağım?O kadar safa mı benziyorum?Hala gerçekten benim hırsız olduğumumu düşünüyorsun?O kağıdı bulduklarında ben hastanedeydim bu hatırlatmak isterim!"sinirden fırlamak üzere olan gözlerimi kızın üstüne dikip hızlı hızlı befes almaya başladım.Arkamızdan gelen"yeter artık dağılın!Sende odama gel Betty!"arkamı döndüğümde bun söyleyen kişinin müdürümüz olduğunu gördüm.Sessizce odasına girdiğimde odasında oturuyordu.Bana bakıp"evet biliyorum Betty hem bir suçlamaya uğradın hem de haytın tehlikede bunun farkındayım ama biz bunu ne kadar aldırmazsak o kadar çabuk unuturuz bunun üstüne laf istemiyorum,şimdi çıkabilirsin."Sinir dolu bakışlarımı ona da fırlatıp odadan çıktım.Sınıfa gittiğimde herkesin uyarımı dikkate alıp bana bakmadığını gördüğümde sevinmişim.Sırama geçtiğimde Mary nin benden önce geldiğini görmüştüm.Ağzında kocaman bir gülümsemeyle beni bekliyordu elinde bir kutu vardı üstünde de kocaman bir şekilde Betty yazıyordu.Bende hemen bir suratıma gülümseme otutturup yanına gittim.Benden paketi açmamı istediğinde sözünü ikiletmeden paketi açtım.Hastanede giydiğim terliklerin yenisiydi.Sanırım küçükken de böyle bir terliğim olduğunu bildiģinden almıştı."Mary çok teşekkür ederim.Çok beğendim, bunlar çok güzel."ona sarıldıktan sonra terlikleri kutusuna koyup sırama yerleştim.
Eve gittiğimde ilk işim terlileri çıkarıp evde giyme denemeleri yapmaktı.Küçükken de beğenmiştim,şimdi de çok beğeniyordum.Bütün işlerimi bitirip yatağıma oturdum.Yine üstümde siyah pjimalarım ve yeni terlikerim vardı.Terliklerimi çıkarıp yatağıma uzandım kitabımı uzun zamandır okumuyordum bunu telafi etmek için okumam gerekiyordu.Okurken aklımdaki bütün kötü düşünceleri çıkarıp atmıştım.Sabah uyandığımda kucağımda ki kitap beni şaşırtmamıştı.Kesinlikle kitap uyurken uyuya kalmıştım.Daha mutluydum ve stresim neredeyse kaybolmuştu.Yatağımdan kalkıp terliklerimi giydiğimde masamdaki notu gördüm.Hemen okumak için can atıyordum ve annemin bırkatığını düsünüyordum.Maktubu açtığımda şok olmuştum unuttuğum bütün kötü düşünceler tekrar beni kucaklamıştı.Maktup aynen şöyleydi;
Küçük kız,terliklerin çok güzelmiş ama kısa zaman sonra ölecek biri için çok gerekli değil.Bu arada kendini okulunda suçsuz çıkarmanda çok iyi oldu ikimizde son günlerini güzel geçirmeni isteriz.O benim odama nasıl girmişti?Bu kadar rahat olabiliyormuydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRSIZ
Teen FictionFarkındaydım artık yolun sonu olduğunun,zor bir hayat.İnsanlardan bıkmış olmam beni dünyadan uzaklaştırıyor.