Kalbin sesi, ruhun nefesi... Kalbini dinlemek kim gerçekten bunu yapıyorki ben yapıyorum demeyin mesela, birine bir şekilde yardımınız olacak o yardımı yaparken gönlün ne diyorsa onu mu yapıyorsun yoksa aklın seninde zaten paran yok, öğrencisin, kredi borcun var, bugün gezmeye gideceksin gibi şeylere kanıp o vereceğin parayı daha eksik bir şekilde mı veriyorsun. Kalp öyle bir sey ki vicdana bağlıdır kalp akılla yaptığın bir şeyde vicdanın işe yaramaz ama kalbinle yapınca ölür yok olur. Aslında bugünkü konum yardım değil aşk... Kim nasıl aşık olur nasıl sever yada sevdiğine nasıl ulaşır , hayat öyle film ya da dizilerdeki gibi değil biri gelip bize çarpmayacak ya da başka bir şey olmayacak ama biz nasıl sevecegiz bazıları aşkı oyun sanar onda bulamadım başkasına ondada yoksa bir diğerine neden olurki bu ben aşkı tek bir kişide bulmak istiyorsam sürekli mi insan değiştireceğim ? Ben ya aşık olmak istemiyorsam ya da korkuyorsam biz birazda öyle yetistirilmedik mi? Aman o oğlan ya da kız şöyle bak bak şu sevgilisini öldürmüş ayy şuna güven olur mu o bilmem ne gibi kelimlere maruz kalmadık mı ya da sevecegimiz zaman o senin abin ya da kardeşin kalıbına tıkılmadık mı? Sevmek... Kime göre neye göre doğru ya da sevdiğimiz insan nasıl biri olmalı fazla imanlı? Serseri? Su kitap ya da dizidekiler gibi kötü çocuk mu? Bence sevdiğimiz insan kendi ruhumuzu onda bulduğumuz onunla ağlayıp onunla güldüğümüz olmalı ne yaparsak yapalım ruhunu hep bize bulayan ve asla vazgeçmeyen tabi sadece o mu bizimde oyle olmamız lazım ruhumuzu ona bulayıp yeni birini hayatınıza almamalıyız neden mi koyu renk çünkü insanlar bu aralar aldatmaya meyilli hemde ruhum dediği insanı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürü kalbim
RandomHer insanın kalbindekileri anlatmak , söylemek istediği bir mahzeni bir köşesi vardır . Işte benimkide burası... Kitaplar içinde kaybolmak için varlar, insanlar ise izlemek için, bir insanın ne kadar içinde kaybolmak istersen o kadar bataklığa bata...