#100#

0 0 0
                                    

Beklemek... Neyi bu kadar beklediniz heyecanla, aşkla, umutla... Benim beklentilerim hep küçüktü ama şuan önemli bir şeyi bekliyorum bu kitabın biraz daha okunma sayısını artmasını neden mi? Bir hocamdan o kadar ağır bir laf yedim ki hala içimde hiç unutmuyorum bana 'Sen edebiyat için bir şey yapmaya çalışıyorsun ama hiçbir şey beceremiyorsun' demişti ben bu kitabı yazarken sadece içimden geçenleri yazmıştım, sadece düşüncelerimi kaleme dökmüştüm, hiçbir beklentim yoktu 9 kişi okuduğunu görünce çok sevinmiştim şimdi 700 ü geçkin kişi var hepinize içten teşekkürlerimi sunuyorum 😘 gerçekten çok değerlisiniz okumanız cokkk önemliydi benim için belki çoğunuz okumuyorsunuz ama olsun ben yinede okuyan okumayan herkese teşekkür ediyorum 🤗🤗🤗 beni bu kitaba yazmaya teşvik eden hocalarımada teşekkür ediyorum onlar olmasaydı asla yazmazdim en önemlisi bana onca lafı söyleyen hocama iyiki öyle demişde beni bu kitabı yazmaya itmiş normalde bir deftere yazıyordum orda yıllanacaklarına burda belki bir kaç kişinin kalbine dokunur belkide zaman geçirmeye araç, üzgünüm çok konuştum ama bu konuda konusmasaydim pek içim rahat etmezdi her neyse okuduğunuz için çok teşekkür ederim hepinize 🤗🤗🤗🤗

İçimi döktüğüme göre hadi yazıyı okumaya geçelim 😂😂🤗🤗🤗😘😘

Umut öyle bir illettirki 4 harf 2 hece de olsa birçok hayali, arzuyu, isteği içinde bulundurur... Umut en zor anda baş gösterir gelse, dursa, baksa, bu ara hep yaşanılan dan gideceğim anlaşılan sevgili öyle büyük bir şey değildir olsa da olmasa da emin olun size bir faydası yok neden mi? Olunca  o ne diyecek ya da bunu yapsam kızar mı? bunu giysem ne der? yada arkadaşlarla dışarıya çıksam ne olur? Kız da olsan erkek de sürekli izin gerekir, mesela ben bunu yapamam daralmak bana göre değil, sevgi büyüktür kalbe bir kazınırsa çıkamaz, demekki benim kalbime daha kazınan olmadı en az bir 5 yıl da düşünmüyorum ya neyse 🤗 sevgi cidden önemli ama değer görünce dönmeyecek kişiye. Şu çetrefilli aman sen uzak davranma öyle yapınca böyle olur, o şöyle yapınca sen böyle yap, o öyle davranırsa sen böyle yap ben bunu yapamam yapabilenlere tebrikler, aşk kendini olmayan şeylere sürüklemeye değil, asıl olduğun gibi kabul görmeye yakışır, o kişi seni zaten sen gibi sevmediyse başka türlü sevemezki o senin çirkef halinide görecek tatlı halinide hep tatlı halini göremez ya sen her seyinle ona gitmezsen o da sana gelmez her şey sizin içindir sen ona nasıl bakarsan o da sana öyle bakmaz mı? Aşkı geçtim şu boya küpüne düşenleride anlamıyorum geçen bir kız gördüm bir fondötene 40₺ verdi belki daha fazlasını veren vardır verebilirsiniz ama kızın yüzünde hiçbir leke iz yoktu ben karşıyım fazla para harcanmasına özelliklede bu tür şeylere her insan karşısındakinin aynasıdır, çok güzel ol ama bir kişi seni beğenmezse onun için sen dünyanın en çirkin insanısındır, ya da o seni beğense senden başka güzel olmazki bu dünyada, bazı insanların ne kadar içi güzel olsada düşünceleri kötüdür dedim ya size anılar diye ben yurdun yaşça en küçük olanlar listesindenim neyse bir kız vardı güzel ben güzelliği için arkadaş olmadım zaten bir çok kimseyi de dost, arkadaş olarak sırf güzel diye sevmem neyse biz bu kızla tanıştık ben çok sevdim sadece ben sevmişim kızın dışı ne kadar güzelse içi de o kadar tam tersiymiş, başka bir kız tanıdım dışı güzel olmasa bile içinin güzelliği o kadar mükemmeldi ki, bir insanı konuşmadan o kadar çok yargılıyoruz ki beni bile çok fazla yargılayanlar oldu çünkü aşırı kiloluydum bir dönem ve gözlüğüm var, önce gözlük den sonra kilodan yargılandım, öyle çok laf yedim ki belki bu yüzdendir insanları yargılamamam hem zihinen hemde bedenen insan kendine yapılınca fark eder onları bendede öyle oldu galiba, gerçekten aptal olduğumla yargılandım ilkokulda, 4 göz olduğumla yargılandım, şişman ayı olduğumla yargılandım, lisede bile hiçbir şey yapamaz diye yargılandım öğrencileri anlarım ama öğretmenlerin bana gerizekalı muamelesi yapması çok zoruma gitti her neyse şuan mı şuan bir üniversite okuyorum yapamaz diyenlere inat, zayıfladım tekrar yapamaz diyenlere inat, sınıfın gözdelerinden daha yüksek puan aldım belki çok kırıldım ama başardım işte yapamaz diyenlere inat siz asla pes etmeyin çirkin misiniz? Kime göre neye göre ? Kilolu, gözlüklü... Sevdiginiz sizi bu şekilde sevmese ne yapabilirsiniz siz boylesiniz siz kendinizi sevin sizinle dalga mı geçiyorlar siz daha çok dalga geçin hayat yaşadıkça güzel hayat güldükçe güzel kendinizi beğenmediğinizden 40-50-60... ₺ harcamak niye size yazık cildinizin daha kötü olduğunu görmüyor musunuz? Sevgi büyüktür evet ama o sizi bir paçavra gibi değil bir antika gibi görmeli gittikçe degerlenmelisiniz nerden bulacagiz dediğinizi duyar gibiyim bende bilmiyorum o zaman dost en hakikisinden bir dost bulun bulun ki sizi sizden daha çok sevsin dostum diyeceğim 2 kişi var hayatımda Allah onları ayırmasın benden sizin dostlarınızıda sizden ben sevgi açlığını illaki karşılayacak bir şeyler olduğuna inanıyorum belki anne ve babanız yoksa onların yeri dolmaz ama belki bir nebze geçer acısı ha siz her halinizle güzelsiniz bu yazıyı okuyan sen sen varya o kadar güzelsinki ya da o kadar yakışıklı inanma hiçbir şeye sen böyle güzelsin kendini oluşturduğun şekilde emin ol kimsenin sözlerine ihtiyacın yok sen yaptıklarıla mükemmelsin asla pes etme heyyyy ben bile bir şeyler yapabildiysem ve 5 yıllık bir üniversite okuyorsam sen haydi haydi yaparsın unutma ben ilkokulda 1. Sınıftayken gerizekalı mal damgası yedim ve bir çok şey çok şükür oldu sen haydi haydi yaparsın hisset ve Allah'a bırak ne demişler hayaller dualara emanet senin emanet ettiğin öyle yüce ki bosverin diğer şeyleri heyy hadi şuan iste ve bırakma emin ol bir gün bir şekilde nasip olur.


En uzun konuşma oldu bu galiba neyse her şey için tekrar teşekkür ederim iyiki varsınız unutmayın azmedin ve başarın 🤗😘 en önemlisi Allah'a emanet olun her şeyi bilene bırakın yani Allah'a nasipse olur ama çabalamayı da unutmayın neyse yeter bu kadar seviliyorsunuz  😍😘😍😘 kendinize iyi bakın kimseyi takmayın ve en önemlisi dişleriniz varken gülümseyin hadi bakalım göster dişlerini... aferimmm 😂😉 seviliyorsun unutma 😍😘

Yürü kalbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin