Bazen kalbin aynası olan gözlerde yalan söyler nasıl mı? Seviyorum derken başka yere bakarak, gidiyorum derken aslında bir kal demene muhtacım diyerek, artık bitti derken aslında bitemez dur de diyerek, sana aşığım derken başka kadınların bedeninde gezinerek... Her şeyin iyi ve kötü yanı var değil mi? Sevgi - nefret, güzel- çirkin ben anlamıyorum güzel ve çirkini nasıl tabir ettiklerini güzel? Ama kime göre bana göre büyük burunlu insanlar güzeldir sana göre küçük burunlu, ben göbekli severim sen kaslı, ben beyaz ten sen esmer, bunlar neye ve kime göre belirlendiğini merak ettiğim olgular aslına bakarsanız, bu olgular mı bizi birilerine çekiyor veya itiyor bilemiyorum doğrusu aşk denilen olgu ne zamandır bizi esir aldı onu da bilmiyorum... Bugün bilmiyorum üstünden fazla gitsemde şunu yakın zamanda anladım ki kişiler gerçek aşk dedikleri olguyu bedende arıyor sadece bir bedene sahip olmayı o benim demeyi aşk sanıyorlar peki böyle olması ne kadar doğru? Alan memnun satan memnun kavramından ilerlesek bile burda bir seven birde sadece bedenini seven diye ikiye ayırabiliriz ya da çıkar ilişki olabilir. Demeyin ki aşk da çıkar olmaz nice insanlar gördüm sadece ders notları için aşk yaşıyor kız seviyor oğlanın gözü fıldır fıldır baykuş görse kıskanır çocuğun göz çevirme yetisine neyse ben çizgimden çıkmayım aşk denilen olgu her an onu düşünmektir belli bir süre sonra aklın başkalarına gidiyorsa o aşk değil ruh eşim nerde nasıl ne yapıyor diye merak etmiyor değilim ama bu dünyada bir yerde ve beni bekliyor işte bu yüzden mutluyum herkes bir gün ruh eşini bulacak bu dünya da belkide burada değil... Herkes bir gün aradığı şeyi bulacak doğru şeyler aramak dileğiyle iyi günler ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürü kalbim
RastgeleHer insanın kalbindekileri anlatmak , söylemek istediği bir mahzeni bir köşesi vardır . Işte benimkide burası... Kitaplar içinde kaybolmak için varlar, insanlar ise izlemek için, bir insanın ne kadar içinde kaybolmak istersen o kadar bataklığa bata...