Co słychać, Wattpadzie?
Nastała kolejna pierwsza sobota miesiąca, w której już po raz czwarty mamy dla Was nowy numer naszego magazynu.Na początku chcielibyśmy podziękować Wam za to, że numer pierwszy „Future Looks Good" osiągnął prawie trzynaście tysięcy odsłon, a liczba obserwatorów profilu gazetki już niedługo osiągnie tysiąc! Po prostu "WOW"!
Po raz kolejny grono naszej redakcji zostało powiększone. Tym razem zyskaliśmy nową graficzkę, o której zapewne słyszeliście w jednym z naszych #Weekly dostępnych jak zawsze na grupie Wattpad Polska. Mowa tu o cursedpsychopath! Grono naszych protektorów również uległo zmianie, ponieważ dołączyła do nich Ariqhue. Bardzo dziękujemy jej, oraz całej dziesiątce, za objęcie nas patronatem!
Standardowo przypominamy Wam również o naszym profilu na Twitterze, do którego link znajdziecie pod opisem, bądź wpisując na wspomnianym portalu naszą nazwę, czyli whatsupwattpad.
Chcielibyśmy poinformować Was także o tym, że ruszamy z tak długo wyczekiwaną rekrutacją! Wszelkie szczegóły znajdziecie w artykule zatytułowanym "REKRUTACJA". Czekamy na Wasze zgłoszenia!
Nie możemy też zapomnieć o „What's good?", czyli dziale, do którego cały czas możecie wysłać KREATYWNE reklamy swoich opowiadań. Te najbardziej oryginalne i wyróżniające się spośród innych będą umieszczane właśnie tam. Jesteśmy tu po to, aby wspierać zdolnych pisarzy-amatorów, dlatego wyciągamy do Was pomocną dłoń! Pamiętajcie, że każdą propozycje do tego działu możecie zgłaszać do nas w prywatnej wiadomości.
Na sam koniec przypomnimy Wam również o tym, że cały czas możecie oznaczać nasz magazyn w nominacjach. Zapewniamy Was, że z każdą się zapoznamy oraz odpowiemy w książce "Nominacje".
Good! Wszystko co ważne zostało już napisane. Teraz pozostaje nam jedynie wziąć porządny wdech wiosennego, prima-aprillisowego powietrza i wczytać się w humorystyczne artykuły wypływające spod pióra naszych najdroższych redaktorów.
A więc? Wchodzicie w to? Chcecie wiedzieć, co słychać na Wattpadzie?Z pozdrowieniami, założycielki What's up Watt?
CZYTASZ
Because I'm happy #4
Non-Fiction"Szczęście to nie cel. To sposób życia" - Autor nieznany. - 6 miejsce w Literatura Faktu - 03.04.2017r - 5 miejsce w Literatura Faktu - 17.04.2017r - 4 miejsce w Literatura Faktu - 05.04.2017r - 3 miejsce w Literatura Faktu - 04.04.2017r