Gülümse İnadına 1.Bölüm | İnsanlar İkiye Ayrılır ; Mutlular ve Mutsuzlar.
DEVAM EDİLSİN Mİ NE DİYORSUNUZ? BÖLÜMLERİ HAZIR.
Genç kızın kahkahaları odada yankılanıyordu.Sarhos olmak hic ona göre degildi dogrusu.Genc adam ise gecenin bu vakti yine icicek ne buldu diye söylenirken sevgilisi ayılsın diye acı bir kahve yapmaya calısıyordu.Genc kız kahveyi icerken yüzünü burusturup iğrenç bu seklinde sözler sarfediyordu.Kahvesi bitince ayılmıstı.
'' Seni dinliyorum Ece? '' dedi genc adam sevgilisini sorguya cekerken.
'' Seni gördüm.Hillste gördüm seni, yanında Zeynep vardı! '' dedi genc kızda bagırarak.
'' Önce biraz sakinles lütfen.Evet yanımda Zeynep vardı ama inan bana aramızda bisey gecmedi sadece biraz konusmak istedi benimle '' dedi genc adam duruma acıklık getirerek.
'' Ne konusmak istediğini dur tahmin ediyim! Eskileri acmıstır! Hani su cok mutlu oldugunuz günleri, birbirinizi deli gibi sevdiğiniz günleri... '' dedi ve hem sinirden hemde sarhoslugun verdiği etkiden kahkaha atmaya basladı.Sonra susup gözlerini kıstı ve sevgilisinin canını yakmak istercesine actı agzını ; '' Hani seni aldattığı günleri ''
Ece sabah korkunc bir bas agrısıyla uyanmıstı.Yataga baktı fakat genc adam orda değildi.Birden dün gece aklına geldi ve kendine iki küfür savurdu.Önce lavaboya gidip yüzüne soguk su carptı ardından mutfaga indi ve agrı kesici icti.Gözleri bahceye takıldı genc adam bahcede oturmus gazete okuyordu.Bahceye cıkıp arkasından kollarını sevgilisinin boynuna doladı ve yanağına sıcak bir özür öpücüğü kondurdu.
'' Özürdilerim Ayaz.Cok sarhoştum yoksa biliyosun bilerek söylenicek seyler değil onlar '' dedi Ece mahçup bir ses tonuyla.
'' Biliyorum hayatım asıl Zeynebi aramıza soktuğum icin ben üzgünüm '' dedi Ayazda.
Tam öpüsücekleri sırada bahceden iceri ellerinde bavullarla Semih ve Tuğçe girdi.İkiside saskınca onlara bakıyordu.
'' Ohooo bunlar hala oturuyor.Oğlum kalksanıza lan uçağı kaçırıcaz '' dedi Semih saate bakarken.
'' Noluyor ya ? Ne uçağı ? '' dedi Ece Ayazdan ayrılarak.
'' Ee yuh Tuğçe dün mesaj atmıstın Eceye ?! '' dedi Semih Tuğçeye kızarak.
'' Ama attııım ''
'' Sey telefonum evde kaldı.Dün biraz rahatsızdım da.'' dedi Ece
'' Tamam simdi kalkın o zaman.İzmire tatile gidiyoruz ogluuum tam 1 aylıgına '' dedi Semih Ayazın yanındaki sandalyeye kıcını kondururken.
'' Tuğçe gelsene yardım et esyaları toplıyım '' dedi ve Tuğçeyle beraber yukarı cıktı Ece
Semihhayvan gibi masanın üzerindeki üzümleri agzına doldururken Ayaz neler oldugunu hala bilmiyordu.Tabagı Semihim elinden alıp masaya geri koydu.
'' Ya kızma hemen.1 aylık tatil oğlum.Güzel bir çiftlik kocaman 2.kat bizim.2 tane yatak odası var her odada banyo falan mutfagı falan mütis bi yer.Havuzuda var.Alt katta da çiftliği sahibi yaslı bir amca ve torunu kalıyor.'' dedi Semih bir yandan üzüm tabagını Ayazın elinden almaya calısıyordu.
'' Çiftlik mi ? Adam gibi bir otel ayarlasaydın bari oğlum '' dedi Ayazda buna karsılık.
'' Azıcık doğayla iç içe olalım dedik.Bak havuzuda var.Sonra Çiftliğin arkasında kocaman bir at çiftliği var yani onlara ait.Süper bi yer oğlum bayılıcaksın.Şehire arabayla yarım saat uzaklıkta.''
'' Of Semih, of ! '' dedi ve üzerini giyinmek icin kalktı Ayaz
Semih ise tabagı geri alıp üzümleri tekrar agzına sokusturmaya basladı.
***
Defne çiftliğin 2.katını kral dairesi gibi yapmıstı.Ellerinde kalan son parayla tabi.Günlüğünü 1000 Tl yapmıslardı.Normal sartlarda burdaki tüm yazlıklar daha pahalı olurdu cünkü buraya genelde zenginler gelirdi.1 ayda 30000 alıcaklardı ve bu borclarını ödemeye yeter artardı bile.Yeterki gelen müsteri 2-3 gün kalıp sonra memnun kalmadan geri dönmesin.Onun dısında hersey tıkır tıkır isliyicekti.Dedesi bahcede 2 saattir telefonla konusuyordu.Telefonu kapayıp Defnenin yanına geldi.
'' Misafirlerimiz 2 saate burdalar ''
DEVAM EDİLSİN Mİ NE DİYORSUNUZ? BÖLÜMLERİ HAZIR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülümse İnadına !
Teen Fiction'' Bu kadarı fazla Yavuz! Çiftliği nasıl satarsın ?! '' dedi genc kız ellerini cam masaya vurarak. '' Sana bunun olucağını söylemistim.Ve bu durumdan nasıl kurtulucağınızıda.. '' dedi ve kalleşçe sırıttı. '' Seninle evlenmiyicem! Sokaktada kalsam, s...