Gülümse İnadına | Önsöz
'' Çiftliği satılığa çıkardığına inanamıyorum! '' dedi genç kız sinirle ağaçlara tekme savururken.
'' Bunu elbet bir gün yapıcaktı.Sasırmak dogru olmaz '' dedi ihtiyar adamda.
'' Yapma dede, o borcu ödeyebiliriz bize sadece bir kac ay daha gerek '' dedi genc kız yesil gözlerini kocaman acıp dedesine yalvararak.
'' Benim buna gücüm yok kızım.Belki babandan - '' demesine fırsat vermeden genc kız lafını kesti.
'' O adamdan tek kurus istemiyorum! Gidiyorum ben! '' dedi ve bahce kapısını hızla savurarak motoruna atladı genc kız.
Motorunu uygunsuz bir yere park edip kapıdaki korumalara aldırıs etmeden öfkeyle iceri girdi.Asansör beklemek kadar sinir bozucu bir sey yoktu suanda.Merdivenleri onar onar atlayıp büyük gökdelenin en üst katına vardı.Nefes nefeseydi umrunda değildi.Kapıdaki sekreter onu durdurmaya calıssada kendini toplantı odasına atmayı basardı.Uzun cam masanın en bas kösesinde oturan adam genc kızı görünce geliceğinden eminmis gibi gülümsedi ve adamlara eliyle cıkın anlamında isaret yapıp toplantıyı bitirdi.
'' Bu kadarı fazla Yavuz! Çiftliği nasıl satarsın ?! '' dedi genc kız ellerini cam masaya vurarak.
'' Sana bunun olucağını söylemistim.Ve bu durumdan nasıl kurtulucağınızıda.. '' dedi ve kalleşçe sırıttı.
'' Seninle evlenmiyicem! Sokaktada kalsam, susuzluktan kıvransam bile senin karın olmıyıcam! '' demisti avaz avaz bağırarak.
'' Büyük lokma ye büyük konusma demisler Defne.. '' dedi ve sandalyesinden kalkarak Defnenin yanına gitti genc adam.
'' 1 aksam yemegi, 1 hafta zaman.4 aksam yemegi sözü alırsam size borcunuzu ödemeniz icin 1 ay daha veririm '' dedi ve koltuguna geri döndü.
'' O aksam yemeklerini burnundan getiricem! 1 ayda bu is biticek! '' deyip aynı hızla geri cıktı odadan.
Yavuz ise zafer kazanmıs edasıyla sandalyesinin etrafını dönüp histerik bir kahkaha attı.Defne eve dönmeden sahile ugramak istedi.Kayalara oturup hırcın dalgaları ve usul usul öten martıları dinledi.Eli kolyesine gittiğinde gözlerinden yaslar bosalmaya baslamıstı bile.'' Burda olsaydın keske '' diyip sitem etti.Bir süre sonra aklına dedesi geldi onu ciftlikte öylece bırakmıstı.Motoruna atlayıp ciftlige geri döndü.İskender Bey hala bıraktıgı cardakta oturuyordu.
'' Ee ne yaptınız yine kücük hanım ? '' dedi dedesi ona kızarak.
'' 1 ay aldım. '' dedi Defne de dedesinin karsısına kurulurken.
'' Karsılıgı ? '' dedi ve güldü İskender.Yavuzun karsılıksız iyilik yaptıgı nerde görülmüstü..
'' 4 aksam yemegi.Ama merak etme yemegimi yiyicem ve evime dönücem.'' dedi Defne İskender Beyin icini rahatlatmak istercesine.
'' Peki parayı nerden bulucaz kızım ? ''
'' Üst katı kiraya vericez '' dedi ve sustu genc kız, ardından derin bir nefes alıp '' 1 aylığına.. '' dedi ve uzaklara daldı yine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülümse İnadına !
Fiksi Remaja'' Bu kadarı fazla Yavuz! Çiftliği nasıl satarsın ?! '' dedi genc kız ellerini cam masaya vurarak. '' Sana bunun olucağını söylemistim.Ve bu durumdan nasıl kurtulucağınızıda.. '' dedi ve kalleşçe sırıttı. '' Seninle evlenmiyicem! Sokaktada kalsam, s...