Ayaz ve Semih ise gülerek izliyordu.Sevmislerdi burayı.Cok sıcak bir ortamdı.Yemekte herkes birbiriyle tanısmıstı.Iskender Bey Eceyi sordugunda uyudugunu söylemislerdi.Yemek yendikten sonra herkes cardakta cay icip cekirdek citliyordu.
" Size Defnenin cocuklugunu anlatmak icin can atıyorum " dedi Sait.Defne direk kafasına gecirdi.
" Aklından bile gecirme Sait! " dedi tehditkar bakıslarla.
" Hadi ama Defne bırak anlatsın cocuk " dedi Ayaz ısrar ederek.
" Pekala.Nerden baslasam acaba... " diye düsünürken Sait.Iskender Bey soze girdi.
" Dogdugu günden bu yana hep erkek gibiydi.Kücükken elinde bir tane barbie bulamazdınız.Sürekli futbol topları, arabalar.. Hic kız arkadasıda olmadı zaten " diye lafını bitirdi Iskender Bey.
"Ben sünnet olurken tam 2 saat ağlamıs"dedi Sait
" Sana bisey olucak diyemi korkmus ? " dedi Tuğçe elindeki cekirdegi citleyerek.
" Hayır! Bende sünnet olucam, diye aglamıs " dediginde Murat herkes gülmekten donlarına kacırıyordu Defne ise kızarmıstı.
" Cocuktum! " diye gecistirmeye calıstı ama herkes katıla katıla gülmeye devam ediyordu.
Muhabbet akıp giderken saatlerde ilerliyordu.Gecenin 12'si olmustu.Herkes yataklara cekilmisti.Ayaz elinde viskiyle odanın camından bakarken.Defne,Sait ve Muratı sessizce ciftlikten cıkarken gördü.Motora binip gitmislerdi.Günün verdigi yorgunlukla o da yatıp uyudu.Yarın ilk is Eceyi bulmaya gidicekti.Ayaz sabah 7'de su icmeye uyanmısken Defneyi daha yeni eve girerken gördü. " Sehir kızlarından hoslanmazmıs birde gecelere akanda babam zaten " diye kendi kendine söylenmisti.Arkasında Defne olduğunu bilse yaparmıydı hic ?
" Sen bu saate kadar yatmayıp benimi gözetledin ?! " dedi Defne duydukları karsısında sasırarak.
" Ya evet.Malım ben hatta en önde bayrak sallayanıyım ya oturup tüm gece seni bekliyicem " dedi Ayazda.
" Öyle olmadığın ne malum ? " diye yapıstırdı Defi cevabı.
" Ya senin evine kiracı olarak gelmisiz azıcık kibar olsan ? Bugün cekip gitsek bı daha 1 ay kimse kiralamaz burayı " dedi Ayaz
" Bana iyi davran yoksa burayı terkederimmi diyosun ? Tehdit ediyosun ? " dedi Defne suan Ayaza cok kızmıstı.O paraya ihtiyacı olmasa Ayazın coktan kıcına tekmeyi basmıstı.
" Tehdit degilde uyarı.Bu arada korkma dedene bu saatte eve geldigini söylemem " deyip yukarı cıktı Ayaz
Defne ise ağzının ortasına iki tane cakmamak icin kendini zor tutmustu.1 Ay bu cocukla ugraşıcaktı belliki!
Sabah saat 12 olmustu.Iskender Bey coktan kalkıp ciftlige gitmisken Ayaz, Tuğçe ve Defne hala uyuyordu.Semih mı ? O mutfakta ac migdesini doyurmak icin ugrasıyordu.Defne mutfaktan gelen seslere uyanıp kalktı.Altında siyah kuru kafalı mini bi sort üzerindede beyaz dar bi rambo atleti vardı ayagına siyah converselerinden baska sey sokmazdı.Saclarını at kuyrugu yapıp siyah göz makyajı yaptı ve mutfaga gitti.Semih hamburger ekmeginin arasına çiğ sosis ve kasar peynir koymus yiyordu.
" Semih igrencsin yaa " dedi Defne gülerek.
" Aa Defne günaydın " dedi Semihte.Agzı doluyken konusunca cok komik gözüküyordu.
" Sanada günaydın.Of yeme sunu ben kahvaltı hazırlarım simdi." dedi ve kolları sıvadı Defne
Ayaz ve Tuğçede kalkmıstı.4'ü beraber keyifli bir kahvaltı yaptılar Tuğçe ve Semih havuza girerken Ayaz Eceyi almak icin üstünü giyip asagı indi.Dünkü kavgaları yine Ecenin sonu gelmeyen kıskanclıkları yüzündendi. " O kız bikiniliyken niye onunla konusuyosun " diye bir ton azarlamıstı Ayazı. " Beni begenmiyosan kapı orda güzelim " diye terslemisti Ayazda onu.
" Hadi Ayaz sunu tak.Seni sevgiline götürücem " dedi Defne kaskı Ayaza uzatırken.
" Beni arkayamı atıyosun ? " dedi Ayaz bir yandanda kaskı takmaya calısıyordu.
" Motorumda benden baska kimse öne oturamaz " dedi Defne.Ve Ayazın yüzüne yaklasıp kaskı takmasını sagladı.
Ayaza bu kadar yakınlık iyi gelmemisti.Zaten Ece keyfi ne zaman isterse Ayazla o zaman yatıyordu.Simdi böyle güzel bi kıza bu kadar yaklasmak icindeki bazı hormonların harekete gecmesine neden olmustu.Yarım saat Defnenin ARKASINDA, ona sarılarak motorla gitmek onu dahada kışkırtıcaktı.Yolda giderken Ayaz Defneye kendini ittikce itiyordu.Otelin önünde Defne motorunu yine öylesine bir yere bıraktı.Doğruca resepsiyona gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülümse İnadına !
Genç Kurgu'' Bu kadarı fazla Yavuz! Çiftliği nasıl satarsın ?! '' dedi genc kız ellerini cam masaya vurarak. '' Sana bunun olucağını söylemistim.Ve bu durumdan nasıl kurtulucağınızıda.. '' dedi ve kalleşçe sırıttı. '' Seninle evlenmiyicem! Sokaktada kalsam, s...